Er det kun mig der er p**** træt af autoat~
Fra : Thomas

Dato : 27-09-04 21:46

Hej NG

Er det kun mig der er ved at blive sindsyg over alle de hits autoatlas
giver, når man søger et eller andet emne på Google? Og når man så trykker
på et af de links, får man kun en standard oversigts menu , uden noget der
ligner det man søgte %/&"¤#

Mvh

Thomas

Fra : Christian Flasche

Dato : 27-09-04 21:59

"Thomas" <bambanosReMOVE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> på et af de links, får man kun en standard oversigts menu , uden noget der

Det genere i højgrad også mig.

--
Hilsen Christian

Fra : Jeppe Ladefoged

Dato : 27-09-04 22:06

> [...]
> på et af de links, får man kun en standard oversigts menu , uden noget der

Ditto.
Jeg støder også altid på Kelkoo.

Jeg er dog begyndt til at skrive "-kelkoo" og "-autoatlas" når jeg søger på
Google.
Der er alligevel aldrig noget jeg kan bruge.

mvh
Jeppe

Fra : Thomas

Dato : 27-09-04 22:15

"Jeppe Ladefoged" <degofedal_spamfilter01@ÆØÅunderflow.dk> wrote in message

> [...]

> Google.
> Der er alligevel aldrig noget jeg kan bruge.

Hej

Godt tip, det kendte jeg ikke........ Det sorterer lige alt lortet fra,
DEJLIGT!!

Mvh

Thomas

Fra : Allan Bojesen

Dato : 28-09-04 17:10

Jeppe Ladefoged wrote:
> Jeg er dog begyndt til at skrive "-kelkoo" og "-autoatlas" når jeg
> søger på Google.
> Der er alligevel aldrig noget jeg kan bruge.

Det er nemmere (hvis du bruger IE) at gå ind i kontrolpanel /
internetindstillinger / sikkerhed og i rullemenuen vælge "klassificerede
websteder" og trykke på "websteder" nedenunder. Her kan du lave en liste
over alle de sa..... ubrugelige sider. Så er du fri for at tænke over det
mere.

Allan Bojesen

Fra : Riverwind

Dato : 27-09-04 22:25

> [...]
> på et af de links, får man kun en standard oversigts menu , uden noget der

Nej, absolut ikke. Det samme med kelkoo og alle mulige andre
prissammenligningssider. Jeg har boykottet de sider forlængst i arrigskab
over deres google-spam.

/Riverwind

Fra : Olesen

Dato : 28-09-04 15:54

> [...]
> på et af de links, får man kun en standard oversigts menu , uden noget der

Helt enig.
Autoatlas kunne verden godt undvære.

Igen et 'produkt' eller site, som vil ses,
men ikke formår at levere varen, men blot
er et sammensurium af alt muligt, som ikke
er særlig brugervenligt overhovedet.