Tilbud på Vinterdæk med fælge
Fra : Beowulf Schaeffer

Dato : 27-09-04 12:48

Hej!

Da vinteren nærmer sig og der er en ny bil i car-porten kunne jeg godt
tænke mig at vide om der er nogen af jer der er faldet over et godt
tilbud på et sæt vinterdæk med fælge (der kunne passe på en mondeo 2,0
fra 2000). Gerne i Aalborg området!

--
Beowulf Schaeffer
'98'er Honda Civic 5d 1.6ESI

Fra : Pia

Dato : 27-09-04 18:46

"Beowulf Schaeffer" <noway@noway.no> skrev i en meddelelse
> [...]
> tænke mig at vide om der er nogen af jer der er faldet over et godt
> tilbud på et sæt vinterdæk med fælge (der kunne passe på en mondeo 2,0

Point S i Støvring

Har flere gange lavet en rigtig god handel der

VH KHS

Fra : Rasmus Hauch

Dato : 27-09-04 21:20

Beowulf Schaeffer wrote:
> [...]
> tænke mig at vide om der er nogen af jer der er faldet over et godt
> tilbud på et sæt vinterdæk med fælge (der kunne passe på en mondeo 2,0

Hej.
Prøv www.reifenversand.com
De sender gerne til Dk og har nogen rigtig gode priser på vinterdæk med
fælge.
Mvh
Rasmus