Morris mascot Clubman 1100 dele mangles/ef~
Fra : Ukendt

Dato : 25-09-04 10:15

Hej.
Jeg er ved at renovere en Morris Mascot Clubman 1100 sammen med knægten ( 15
år ), og vi kommer til at mangle en masse dele , har du eller kender du
nogle der har stumper evt hel bil til at ligge de vil sælge eller forære væk
må du meget gerne skrive, eller ringe til mig for evt afhentning.
Vi mangler hjul, glas, gummilister, ja alt der er kurant for at få projektet
til at gå op i en højere enhed.
Vi bor ved Aså Nordjylland
MVH.
Esben
+45 25328700

Fra : Mikael Kristiansen

Dato : 25-09-04 10:40

"Esben" <FJERN_Esben(at)mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> må du meget gerne skrive, eller ringe til mig for evt afhentning.
> Vi mangler hjul, glas, gummilister, ja alt der er kurant for at få

Jeg er på nippet til at smide det jeg har liggende ud...... En af mine
bekendte har dog gået alt igennem og taget det han kunne bruge, men jeg ved
at der er en del "plast" tilbage.... Herudover er der en del "metalstumper",
som jeg ikke lige kender standen på.... Det er ca. 5 år siden at jeg
stoppede med Mini, og jeg kan simpelthen ikke huske, hvad der er tilbage....
Tingene er i Lemvig, og jeg kan lige kigge, når jeg når dertil næste
weekend.... Du må få det for at hente det.....

Jeg har nogle Abarth fælge, som skal sandblæses & males, men ellers er
OK.... De skal koste 600,-

Mvh. Mikael Kristiansen

Fra : Mikael Kristiansen

Dato : 25-09-04 17:04

"Mikael Kristiansen" <komposit@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> weekend.... Du må få det for at hente det.....
>
> Jeg har nogle Abarth fælge, som skal sandblæses & males, men ellers er

Iøvrigt kan jeg anbefale at købe reservedele hos Georg Mikkelsen fra
Thisted, tlf. 9792 0182..... Han er danmarks Mr. Mini, og har skruet i dem
siden august 1959.........

Mvh. Mikael

Fra : Ukendt

Dato : 25-09-04 10:53

> [...]
> afhentning.
> Vi mangler hjul, glas, gummilister, ja alt der er kurant for at få
> projektet til at gå op i en højere enhed.

Hvis ikke du kender til det, så findes der
http://www.morrisminor.dk/start_d.htm som kan skaffe mange nye dele!