Monster truck ved rundforbi?
Fra : Ib Nielsen

Dato : 24-09-04 22:37

Jeg har på en plakat set at der skulle være et monster truck arrangement ved
rundforbi (Søllerød) i morgen (25. sep) kl. 16, men det er også det eneste
info jeg har. Er der nogen der kender noget til en pris, og hvor præcist det
er, hvor længe det varer osv.?

Venlig hilsen

Ib

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 24-09-04 23:56

"Ib Nielsen" <i_b_n@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> info jeg har. Er der nogen der kender noget til en pris, og hvor præcist

Hej

Vi skulle have set det i Brøndby i dag, men var tilsyneladende aflyst, da
der kun var mennesker der ledte efter arrangementet. En på skolen hvor det
skulle have været, mente at have hørt at det var aflyst, og alle plakater
var pillet ned, og gårsdagens i Vallensbæk også var aflyst.... De havde ikke
engang gidet at sætte et skilt op med 'AFLYST'... Så jeg kan ikke bidrage
med andet end en lang næse.....

Peter Brandt Jørgensen
peterFJERNES@peterbj.dk
www.peterbj.dk (Nu over 1000 vitser og sprogblomster!!!)

Fra : Ib Nielsen

Dato : 25-09-04 11:28

"Peter Brandt Jørgensen" <peter@FJERNESpeterbj.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke
> engang gidet at sætte et skilt op med 'AFLYST'... Så jeg kan ikke bidrage

Mange tak, så tror jeg at jeg ikke vil sætte næsen op efter noget.

Fra : Glen Madsen

Dato : 25-09-04 06:59

> [...]
> info jeg har. Er der nogen der kender noget til en pris, og hvor præcist

http://www.helldrivers.dk/

Glen