Oliefyr ( Hvordan får jeg fjernbetjeningen~
Fra : Kim

Dato : 24-09-04 17:37

Jeg har lige monteret en ny Eberspächer D5WS i min Polo 9N ,og den kører
fint, Jeg har også sat en TP41i fjernbetjening til , MEN jeg kan ikke kode
fjernbetjeningen ind , selv om jeg gør som der står i manual ( trykke på pil
ned tasten samtididig ,med tasten med flammen , så skulle der komme - - - på
display , hvorefter jeg skal trykke på ON tasten på senderen , men det
fungerer ikke.
HVAD kan jeg gøre ?? Kan Oliefyret nulstilles, eller hvad kan der være
galt.

Mvh. Kim

Fra : Jakob G.

Dato : 24-09-04 22:25

> [...]

> fungerer ikke.
> HVAD kan jeg gøre ?? Kan Oliefyret nulstilles, eller hvad kan der være

Er der ikke noget med at ON-knappen på modtagerdelen (den røde lampetast du
har monteret et sted) skal holdes inde til den blinker?

--
Hilsen Jakob

Fra : Kim

Dato : 25-09-04 07:36

> [...]
du
> har monteret et sted) skal holdes inde til den blinker?

Jeg har et miniur monteret i bilen , og kan ikke få den til at vise 2
streger med - - - - på miniurets display, hvorefter jeg bare skulle
trykke på On knappen på fjernbetjeningen.
ER der nogle her som har et Eberspächer oliefyr med miniur, og kan i få
miniuret til at vise stregerne, ved tryk på pil ned + flamme tasterne
samtidig ???

Mvh. Kim

Fra : apollo14 aka Kenneth~

Dato : 25-09-04 08:46

"Kim" <kim014@mail.dk> wrote in

Har du læst i din brugsanvisning til fjernbetjeningen, ellers ligger
der en lige her:
http://makeashorterlink.com/?G21521F59

Hvis du har gjort som den beskriver, så er der et problem med
modtagerdelen i fyret.

Fra : Jakob G.

Dato : 25-09-04 09:59

> [...]
> ER der nogle her som har et Eberspächer oliefyr med miniur, og kan i få
> miniuret til at vise stregerne, ved tryk på pil ned + flamme tasterne

Ups, jeg havde lige overset at du har eb TP41. Jeg har en TP5... De virker
jo ikk ens.

--
Hilsen Jakob