Endnu en undersøgelse
Fra : hanzen

Dato : 23-09-04 10:57

Da jeg så tråden "Det sidste skrig" kom jeg i tanke om en anden undersøgelse
vedrørende valg af bil. Den var i BT for nogle år siden.
I modsætning til sammenhængen mellem stjernetegn og bil er denne meget
seriøs og helt i overensstemmelse med virkeligheden.
Her sammenlignes uddannelsesniveau med valg af bil. Behøver jeg nævne at jeg
er helt enig i resultatet.

Nu vil der nok komme nogle kommentarer, men som undersøgelsen lægger op til
er det kun indlæg fra, skal vi sige top 5 på listen der bør tages alvorligt.
I andre er simpelthen ude af stand til at vurdere det. )

Se i dk.binaer.motor > Endnu en undersøgelse.

--
hilzen
hanzen

Saab 900 - 185 Hk. med kunstigt åndedræt

Fra : Mogens

Dato : 23-09-04 20:45

"hanzen" <hanzen@removemailme.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
alvorligt.
> I andre er simpelthen ude af stand til at vurdere det. )
> Se i dk.binaer.motor > Endnu en undersøgelse.

He, he... -> ingeniør og kører Opel Omega og Alfa Romeo :)

Fra : Brian

Dato : 23-09-04 21:10

Hejsa

hanzen skrev:

> [...]
> op til er det kun indlæg fra, skal vi sige top 5 på listen der bør
> tages alvorligt. I andre er simpelthen ude af stand til at vurdere

Uddannet elektronik tekniker og kører Opel.
Det er sgisme ikke helt ved siden af.

Ikke at min kommentar har nogen betydning, men så er gyldigheden
af undersøgelse ligesom slået fast

/Brian

Fra : Peter

Dato : 23-09-04 21:19

"hanzen" <hanzen@removemailme.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> Her sammenlignes uddannelsesniveau med valg af bil. Behøver jeg nævne at
> jeg
> er helt enig i resultatet.

Tja.......

For mig passer det fint nok. Men det ændrer sig nu nok, vil jeg tro

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Johnt

Dato : 24-09-04 02:46

"Peter" <pgc@FJERNDETTEnospam.dk> skrev i en meddelelse
> "hanzen" <hanzen@removemailme.dk> skrev i en meddelelse
>
> [klip]

> Tja.......
>
> For mig passer det fint nok. Men det ændrer sig nu nok, vil jeg tro

Er det ikke en ret gammel undersøgelse ?

Man kan også stille spørgsmål ved hvor repræsentativ den er. Jeg bor i
nærheden af Danmarks to største advokatkontorer og de to største
revisionsvirksomheder, og her vil jer gætte på at jeg tilsammen vil kunne
optælle nogle hundrede Mercedes og BMW´er.

Hilsen
Johnt

Fra : Peter

Dato : 24-09-04 11:48

"Johnt" <listme@listme.dsbl.org> skrev i en meddelelse

[klip]

> Er det ikke en ret gammel undersøgelse ?

Generelt tror jeg den er rigtig nok.

> [...]
> revisionsvirksomheder, og her vil jer gætte på at jeg tilsammen vil kunne
> optælle nogle hundrede Mercedes og BMW´er.

Jeg har konstateret det samme her hvor jeg arbejder. Men det er nu meget
forskellige biler der køres i i min branche.

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Peter Juul

Dato : 24-09-04 06:46

"Peter"

> Tja.......
>
> For mig passer det fint nok. Men det ændrer sig nu nok, vil jeg tro

Tjoeeeehhhh... Her er det nu ramt lidt ved siden af : Er student,
taxachauffør og kører Renault..... Men syn's da selv jeg er vældig klog :)

VenHils
Peter

Fra : Ukendt

Dato : 24-09-04 16:31

"hanzen" <hanzen@removemailme.dk> wrote in message

> [...]
alvorligt.
> I andre er simpelthen ude af stand til at vurdere det. )
>
> Se i dk.binaer.motor > Endnu en undersøgelse.

Det jo en meget "videnskabelig" undersøgelse der ligger bag
Vistnok denne: )
http://www2.dmu.dk/1_viden/2_Publikationer/3_fagrapporter/rapporter/fr294.pdf

http://cph.ing.dk/arkiv/0399/bil02.html nederst på siden

--