|
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | surt opstød (130 km/t) Fra : jk |
Dato : 23-09-04 09:32 |
|
Vi fik jo som bekendt lov til, at køre 130km på motorvejene for et stykke
tid siden - det blev vi da ihvertfald lovet af visse politikere.
Jeg kører ca. 45.000km om året, og huurraaaa.... jeg så mit første 120km/t
skilt på vej til Lolland i weekenden - det var en stor strækning på ikke
mindre end ca. 5 km - derefter var der et nyt skilt som forkyndte, at nu
måtte jeg altså kun køre 110km/t igen.
gu' ved hvad det har kostet at smække så mange skilte op langs de danske
motorveje - jeg tog af grunde, jeg ikke skal komme ind på her - mit kørekort
igen for lidt over 1 år siden, og min kørelære fortalte, at et skilt typisk
kostede 3-4000,- stykket. Inden reglen om at man måtte køre 130km/t trådte
i kraft, blev der jo opsat en hel del 110km/t skilte overalt på
motorvejene - så hvad mon det har kostet, at nogle få sjællændere, jyder og
måske en håndfuld fynboer (?) kan køre 120 -eller 130km/t på nogle enkelte
udvalgte strækninger - jeg syns' de politikere sku' ha' en god gammeldags
endefuld for først at love 130km/t på motorvejene - så finde ud af at det
kun kan ske 3 steder i landet - og så for alle de penge som er brændt af på
det valgløfte.
....nogen gange tænker man over, om der ikke burde være en ææhh uddannelse i
at blive politiker, for med alle de brølere de laver og de penge DET
koster - ku' vi sikkert finansiere en bro til Tyskland !
/JK
| |
Ukendt (23-09-2004)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 23-09-04 09:42 |
|
"jk" <dontspam@me.com> skrev i en meddelelse
e - så finde ud af at det
> kun kan ske 3 steder i landet - og så for alle de penge som er brændt af
> på
> det valgløfte.
>
Velkommen til verden..., vi er mange som længe har vidst det kun var en
illusion.
| |
David Holm (23-09-2004)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : David Holm |
Dato : 23-09-04 10:17 |
|
> Jeg kører ca. 45.000km om året, og huurraaaa.... jeg så mit første 120km/t
> skilt på vej til Lolland i weekenden - det var en stor strækning på ikke
> mindre end ca. 5 km - derefter var der et nyt skilt som forkyndte, at nu
> måtte jeg altså kun køre 110km/t igen.
Så vidt jeg ved er 120 km/t skiltet kun vejledende dvs. du må gerne køre
130 km/t der men anbefalet hastighed er 120 km/t.
> gu' ved hvad det har kostet at smække så mange skilte op langs de danske
> motorveje - jeg tog af grunde, jeg ikke skal komme ind på her - mit kørekort
> igen for lidt over 1 år siden, og min kørelære fortalte, at et skilt typisk
> kostede 3-4000,- stykket. Inden reglen om at man måtte køre 130km/t trådte
> i kraft, blev der jo opsat en hel del 110km/t skilte overalt på
> motorvejene - så hvad mon det har kostet, at nogle få sjællændere, jyder og
> måske en håndfuld fynboer (?) kan køre 120 -eller 130km/t på nogle enkelte
> udvalgte strækninger - jeg syns' de politikere sku' ha' en god gammeldags
> endefuld for først at love 130km/t på motorvejene - så finde ud af at det
> kun kan ske 3 steder i landet - og så for alle de penge som er brændt af på
> det valgløfte.
Der er nu en del steder i landet man må køre 130
http://www.sikkertrafik.dk/1eb73e80/GSID/1261185
mvh
David
| |
Anders (23-09-2004)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Anders |
Dato : 23-09-04 11:02 |
|
David Holm wrote:
>> motorvejene - så hvad mon det har kostet, at nogle få sjællændere,
>> jyder og
>> måske en håndfuld fynboer (?) kan køre 120 -eller 130km/t på nogle
>> enkelte
>> udvalgte strækninger - jeg syns' de politikere sku' ha' en god gammeldags
>> endefuld for først at love 130km/t på motorvejene - så finde ud af at det
>> kun kan ske 3 steder i landet - og så for alle de penge som er brændt
>> af på
>> det valgløfte.
>
> Der er nu en del steder i landet man må køre 130
> http://www.sikkertrafik.dk/1eb73e80/GSID/1261185
Ja, der er en del steder; MEN nævnte Fogh og andre politikere noget om
at det KUN ville blive på udvalgte strækninger i deres valgtaler? NEJ
Så det er endnu engang blevet bevist at man ikke kan stole på politikere
- de lover en HELT masse op til et valg og overholder kun en lille del.
Et lille råd til politikere som nok kommer bag på dem:
Undersøg om det er muligt inden i lover det!
| |
![](/images/tree/0.gif) Christian B. Andrese~ (23-09-2004)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Christian B. Andrese~ |
Dato : 23-09-04 11:09 |
|
"Anders" <anders@NOSPAMTOME> wrote in message
news:41529f34$0$46882$14726298@news.sunsite.dk...
> David Holm wrote:
> >> motorvejene - så hvad mon det har kostet, at nogle få sjællændere,
> >> jyder og
> >> måske en håndfuld fynboer (?) kan køre 120 -eller 130km/t på nogle
> >> enkelte
> >> udvalgte strækninger - jeg syns' de politikere sku' ha' en god
gammeldags
> >> endefuld for først at love 130km/t på motorvejene - så finde ud af at
det
> >> kun kan ske 3 steder i landet - og så for alle de penge som er brændt
> >> af på
> >> det valgløfte.
> >
> > Der er nu en del steder i landet man må køre 130
> > http://www.sikkertrafik.dk/1eb73e80/GSID/1261185
> Ja, der er en del steder; MEN nævnte Fogh og andre politikere noget om
> at det KUN ville blive på udvalgte strækninger i deres valgtaler? NEJ
JO.
> Så det er endnu engang blevet bevist at man ikke kan stole på politikere
> - de lover en HELT masse op til et valg og overholder kun en lille del.
Havde du regnet med andet ?
--
mvh/rg. Christian
"Our enemies are innovative and resourceful, and so are we. They never stop
thinking about new ways to harm our country and our people, and neither do
we."
George W. Bush 2004 http://www.dubyaspeak.com/mp3/harmcountry.mp3
| |
![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) Anders (23-09-2004)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Anders |
Dato : 23-09-04 11:29 |
|
Christian B. Andresen wrote:
>>Ja, der er en del steder; MEN nævnte Fogh og andre politikere noget om
>>at det KUN ville blive på udvalgte strækninger i deres valgtaler? NEJ
> JO.
Ja, EFTER valget.
| |
![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) Jakob (23-09-2004)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Jakob |
Dato : 23-09-04 11:56 |
|
Du er vist både naiv og uopmærksom, håber ikke jeg møder dig i trafikken
eller i news:dk.politik.trafik hvor denne snak hører hjemme.
--
Med venlig hilsen //Jakob
Fjern tallet ni for at emaile mig.
| |
![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) Jesper Sørensen (23-09-2004)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Jesper Sørensen |
Dato : 23-09-04 12:03 |
|
> >>Ja, der er en del steder; MEN nævnte Fogh og andre politikere noget om
> >>at det KUN ville blive på udvalgte strækninger i deres valgtaler? NEJ
> > JO.
> Ja, EFTER valget.
Det vigtigste med en valgtale er jo at blive valgt.
Og det blev de så, fordi en masse tåber var naive nok til at tro på dem og
stemme på dem.
Vi må så håbe at folk er blevet klogere og stemmer anderledes til næste valg
!
| |
![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) Henrik B. (23-09-2004)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Henrik B. |
Dato : 23-09-04 12:07 |
|
"Jesper Sørensen" <jesper@nomail.dk> skrev i en meddelelse
news:4152acb5$0$306$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Det vigtigste med en valgtale er jo at blive valgt.
> Og det blev de så, fordi en masse tåber var naive nok til at tro på dem og
> stemme på dem.
>
> Vi må så håbe at folk er blevet klogere og stemmer anderledes til næste
> valg
> !
Ja for fa'n, så vi kan få nogle flere/nye afgifter på biler, boliger og
industri.......
--
M.v.h.
-------------------------------------
Livet er for kort til lange overhalinger
| |
![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) Ivar Madsen (26-09-2004)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Ivar Madsen |
Dato : 26-09-04 09:43 |
|
Jesper Sørensen skrev:
> Vi må så håbe at folk er blevet klogere og stemmer anderledes til næste
> valg !
Hvilken politiker har ikke lovet noget før et valg, og så ikke holdt det
efter valget?
Det er jo nu en gang sådan at det man lover, det er hvad man gerne vil, hvis
man får flertal, og da vi ikke i min levetid har haft et parti med flertal,
så må de gå på kompromis med de andre partier, for at få bare lidt af deres
politik ført ud i livet.
Husk på at to (eller flere) partier der er samarbejdspartner (så vel i
regeringen, som i opisionen) er konkuranter som alle de andre i valgkampen,
og hvis ikke jeg husker forkert, så var Venstre og Konservertive ikke enig
i sagen om mortorvejshastigheden.
--
Med venlig hilsen Ivar Madsen
--------------------------------------------------------------------------------
Jeg har lavet en ny hjemmeside http://milli.dk/
| |
![](/images/tree/0.gif) Jan (23-09-2004)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Jan |
Dato : 23-09-04 20:37 |
|
Anders <anders@NOSPAMTOME> wrote in message news:<41529f34$0$46882$14726298@news.sunsite.dk>...
> David Holm wrote:
> >> motorvejene - så hvad mon det har kostet, at nogle få sjællændere,
> >> jyder og
> >> måske en håndfuld fynboer (?) kan køre 120 -eller 130km/t på nogle
> >> enkelte
> >> udvalgte strækninger - jeg syns' de politikere sku' ha' en god gammeldags
> >> endefuld for først at love 130km/t på motorvejene - så finde ud af at det
> >> kun kan ske 3 steder i landet - og så for alle de penge som er brændt
> >> af på
> >> det valgløfte.
> >
> > Der er nu en del steder i landet man må køre 130
> > http://www.sikkertrafik.dk/1eb73e80/GSID/1261185
> Ja, der er en del steder; MEN nævnte Fogh og andre politikere noget om
> at det KUN ville blive på udvalgte strækninger i deres valgtaler? NEJ
> Så det er endnu engang blevet bevist at man ikke kan stole på politikere
> - de lover en HELT masse op til et valg og overholder kun en lille del.
>
> Et lille råd til politikere som nok kommer bag på dem:
> Undersøg om det er muligt inden i lover det!
Man kan roligt kalde dit indlæg for et surt opstød! Hvad er det
egentligt du prøver på at sige? Verden - og dermed vejnettet i DK - er
jo nu engang ikke så simpelt så man bare kan sige "kør 130/t overalt".
Jeg går ud fra at du er enig med mig i at ændringen trods alt er et
skridt i den rigtige retning når det handler om at få
hastighedsgrænser som er tilpasset de faktiske forhold. I den
sammenhæng er det jo trods alt smartere at vi så lægger ud med at
tillade de 13O/t der hvor det virker mest åbenbart logisk, og så lade
tiden vise at uheldsstatistikken (forhåbentlig) ikke forværres, før
man så efterfølgende kan begynde at optimere ved at udvide grænsen til
nye vejstrækninger.
Sidst men ikke mindst: til dig (og alle andre) som konstant mener at
de 179 personer i folketinget er idioter er der kun een ting at sige:
så gå dog selv ind i politik og gør det bedre!! Der er ingen der er
født som politiker!
| |
Christabel & Anders (23-09-2004)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Christabel & Anders |
Dato : 23-09-04 10:59 |
|
"jk" <dontspam@me.com> wrote in message
news:ciu1fv$kk6$1@news.cybercity.dk...
> Vi fik jo som bekendt lov til, at køre 130km på motorvejene for et stykke
> tid siden - det blev vi da ihvertfald lovet af visse politikere.
>
> Jeg kører ca. 45.000km om året, og huurraaaa.... jeg så mit første 120km/t
> skilt på vej til Lolland i weekenden - det var en stor strækning på ikke
> mindre end ca. 5 km - derefter var der et nyt skilt som forkyndte, at nu
> måtte jeg altså kun køre 110km/t igen.
>
> gu' ved hvad det har kostet at smække så mange skilte op langs de danske
> motorveje - jeg tog af grunde, jeg ikke skal komme ind på her - mit
kørekort
> igen for lidt over 1 år siden, og min kørelære fortalte, at et skilt
typisk
> kostede 3-4000,- stykket. Inden reglen om at man måtte køre 130km/t
trådte
> i kraft, blev der jo opsat en hel del 110km/t skilte overalt på
> motorvejene - så hvad mon det har kostet, at nogle få sjællændere, jyder
og
> måske en håndfuld fynboer (?) kan køre 120 -eller 130km/t på nogle enkelte
> udvalgte strækninger - jeg syns' de politikere sku' ha' en god gammeldags
> endefuld for først at love 130km/t på motorvejene - så finde ud af at det
> kun kan ske 3 steder i landet - og så for alle de penge som er brændt af
på
> det valgløfte.
>
> ...nogen gange tænker man over, om der ikke burde være en ææhh uddannelse
i
> at blive politiker, for med alle de brølere de laver og de penge DET
> koster - ku' vi sikkert finansiere en bro til Tyskland !
>
> /JK
Jeg mener nu at det er okay 110 km/t skiltene er blevet sat op, for det
virker som om at folk bedre kan finde ud af at overholde
hastighedsbegrænsningen når de bliver mindet om den. Dette skal forståes på
den måde, at min oplevelse på 110 km/t strækningerne er at folk er blevet
bedre til at overholde hastigheds begrænsingen. Dette kan måske også skyldes
at politiet og tv har haft meget fokus på hastighen på motorvejen, men jeg
vælger alligevel at tro at folk er blevet bedre til at overholde
hastighedsbegrænsingerne efter at vi har fået "hastighed på motorvejen efter
forholdene".
Desværre er det jo sådan for de fleste at de skal køre på på de stykker
motorvej, hvor der køre flest biler. Hvorfor der jo så også bliver størst
change for ulykker eller/ og hvor der er flest til og fra kørsler, derfor
vil der antageligvis være flest der ikke nyder godt af den nye højre
hastighed.
--
Med venlig hilsen
Chris & Anders
Klik: www.vesterhavsrock.dk - hvor bl.a. Zididada, C21, Safri Duo spillede!
Bed and breakfast i Nordjylland? Klik: www.sitecenter.dk/bed-and-breakfast
| |
Bernhard Ege (23-09-2004)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Bernhard Ege |
Dato : 23-09-04 17:51 |
|
Christabel & Anders wrote:
> Jeg mener nu at det er okay 110 km/t skiltene er blevet sat op, for det
> virker som om at folk bedre kan finde ud af at overholde
> hastighedsbegrænsningen når de bliver mindet om den. Dette skal forståes på
> den måde, at min oplevelse på 110 km/t strækningerne er at folk er blevet
> bedre til at overholde hastigheds begrænsingen. Dette kan måske også skyldes
> at politiet og tv har haft meget fokus på hastighen på motorvejen, men jeg
> vælger alligevel at tro at folk er blevet bedre til at overholde
> hastighedsbegrænsingerne efter at vi har fået "hastighed på motorvejen efter
> forholdene".
Jeg tror mest det skyldes overvågningen og risikoen for at få bøder. Det
ville også forklare hvorfor gennemsnitshastigheden er faldet og ikke
steget som "eksperterne" sagde det ville ske. Lige så snart resourcerne
til overvågningen af motorvejen forsvinder vil hastigheden stige igen.
Dog vil jeg tror at de færreste tør kører hurtigere end 160 km/t af
frygt for at miste kortet.
Måske burde man "finde" et par nummerplader et sted
> Desværre er det jo sådan for de fleste at de skal køre på på de stykker
> motorvej, hvor der køre flest biler. Hvorfor der jo så også bliver størst
> change for ulykker eller/ og hvor der er flest til og fra kørsler, derfor
> vil der antageligvis være flest der ikke nyder godt af den nye højre
> hastighed.
Sådan er det jo med myldretrafik...
mvh Bernhard
| |
Henrik B. (23-09-2004)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Henrik B. |
Dato : 23-09-04 11:04 |
|
"jk" <dontspam@me.com> skrev i en meddelelse
news:ciu1fv$kk6$1@news.cybercity.dk...
> gu' ved hvad det har kostet at smække så mange skilte op langs de danske
> motorveje - jeg tog af grunde, jeg ikke skal komme ind på her - mit
> kørekort
> igen for lidt over 1 år siden, og min kørelære fortalte, at et skilt
> typisk
Hmm...det 120 Km/t skilt skulle vel aldrig være blåt og firkantet? For hvis
det er dét, så skal du vist tilbage og have en ny omgang teoriundervisning.
--
M.v.h.
-------------------------------------
Livet er for kort til lange overhalinger
| |
Ukendt (23-09-2004)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 23-09-04 12:40 |
|
"jk" <dontspam@me.com> skrev i en meddelelse
news:ciu1fv$kk6$1@news.cybercity.dk...
[klip]
> min kørelære fortalte, at et skilt typisk
> kostede 3-4000,- stykket.
Mooooooon ikke de har fået mængderabat ;oD
| |
Thunderbird [7100] (23-09-2004)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Thunderbird [7100] |
Dato : 23-09-04 15:15 |
|
On Thu, 23 Sep 2004 10:32:04 +0200, "jk" <dontspam@me.com> wrote:
>Vi fik jo som bekendt lov til, at køre 130km på motorvejene for et stykke
>tid siden - det blev vi da ihvertfald lovet af visse politikere.
Jeg ser "lidt højt" på de skilte. Hvis at jeg kender strækningen så kan
jeg find "finde på" at ligge min udganshastighed på da ca 130 i 110 Km/t
zonen, nøjagtig som jeg gjorde før at de nye regler trådte i kraft.
Dette dog kun hvis at forholdene er til det.
--
Mvh
Flemming Jacobsen
| |
Brian (23-09-2004)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Brian |
Dato : 23-09-04 19:50 |
|
Hejsa
Thunderbird [7100] skrev:
> Jeg ser "lidt højt" på de skilte. Hvis at jeg kender strækningen så
> kan jeg find "finde på" at ligge min udganshastighed på da ca 130 i
> 110 Km/t zonen, nøjagtig som jeg gjorde før at de nye regler trådte i
> kraft. Dette dog kun hvis at forholdene er til det.
Det skal du nok ikke gøre omkring din hjemstavn for tiden.
Inden for de sidste par uger har jeg set polisen ved Ejer Bavnehøj,
Hedensted, Vejle S og så Vejle N så sent som Mandags....
Især ved Vejle N må de snuppe en del, det er jo ikke "mere" end
2-3 Km før, at hastigheden burde ramme 110km/t
/Brian
| |
![](/images/tree/0.gif) Thunderbird [7100] (23-09-2004)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Thunderbird [7100] |
Dato : 23-09-04 21:36 |
|
On Thu, 23 Sep 2004 20:49:49 +0200, "Brian" <brian@nejtak.dk> wrote:
>Hejsa
>
>Thunderbird [7100] skrev:
>
>> Jeg ser "lidt højt" på de skilte. Hvis at jeg kender strækningen så
>> kan jeg find "finde på" at ligge min udganshastighed på da ca 130 i
>> 110 Km/t zonen, nøjagtig som jeg gjorde før at de nye regler trådte i
>> kraft. Dette dog kun hvis at forholdene er til det.
>
>Det skal du nok ikke gøre omkring din hjemstavn for tiden.
>Inden for de sidste par uger har jeg set polisen ved Ejer Bavnehøj,
>Hedensted, Vejle S og så Vejle N så sent som Mandags....
>
>Især ved Vejle N må de snuppe en del, det er jo ikke "mere" end
>2-3 Km før, at hastigheden burde ramme 110km/t
Gjorde det så sent som i Mandags, dog i sidste uge. Og har da ikke hørt
noget til det. Men tak for advarselen.
--
Mvh
Flemming Jacobsen
| |
No1 (24-09-2004)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : No1 |
Dato : 24-09-04 00:08 |
|
> udvalgte strækninger - jeg syns' de politikere sku' ha' en god gammeldags
> endefuld for først at love 130km/t på motorvejene - så finde ud af at det
> kun kan ske 3 steder i landet - og så for alle de penge som er brændt af på
> det valgløfte.
Det er ingenting i forhold til al den anden skade politikere har gjort.
Det er det samme system, der har lavet regler på en masse andre områder.
Det virker ikke ordentligt og kommer aldrig til det.
| |
Casper Bang (24-09-2004)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Casper Bang |
Dato : 24-09-04 11:15 |
|
> ...nogen gange tænker man over, om der ikke burde være en ææhh uddannelse
> i
> at blive politiker, for med alle de brølere de laver og de penge DET
> koster - ku' vi sikkert finansiere en bro til Tyskland !
Nejda, tænk over hvor mange penge de har tjent på at forvirre folk med
hastighsbegrænsningerne, og samtidig have så meget politi på motorvejen!
Det ender med at de vil ændre begrænsningerne årligt, bare for at det kan
skæppe lidt i kassen...
| |
Ivar Madsen (26-09-2004)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Ivar Madsen |
Dato : 26-09-04 09:08 |
|
Casper Bang skrev:
> Nejda, tænk over hvor mange penge de har tjent på at forvirre folk med
> hastighsbegrænsningerne, og samtidig have så meget politi på motorvejen!
> Det ender med at de vil ændre begrænsningerne årligt, bare for at det kan
> skæppe lidt i kassen...
Hvem kan dog blive forviret over hvad man må køre på motorvejene?
Der står jo jævnligt skilte med 110, og hvis ikke der gør det, så må man
køre 130. Punktum.
--
Med venlig hilsen Ivar Madsen
--------------------------------------------------------------------------------
Jeg har lavet en ny hjemmeside http://milli.dk/
| |
Jesper Lauridsen (24-09-2004)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Jesper Lauridsen |
Dato : 24-09-04 23:33 |
|
On Thu, 23 Sep 2004 10:32:04 +0200, "jk" <dontspam@me.com> wrote:
>...nogen gange tænker man over, om der ikke burde være en ææhh uddannelse i
>at blive politiker, for med alle de brølere de laver og de penge DET
>koster - ku' vi sikkert finansiere en bro til Tyskland !
Sådan en har vi allerede.
| |
|
|