bye bye motorcykel
Fra : Jeanett

Dato : 22-09-04 15:02

....så.. med gråd i stemmen og snot hængende nede på hagen, har jeg sagt
farveller til cyklen...

Kæresten får den i "skilsmisse"gave...

Ud og finde en anden mc...eller måske bare en alm cykel *G* - med
støttehjul!

Jeanett

Fra : Kenneth S

Dato : 22-09-04 15:24

> [...]
> farveller til cyklen...
>
> Kæresten får den i "skilsmisse"gave...
>
> Ud og finde en anden mc...eller måske bare en alm cykel *G* - med

Det kan være Rydberg har et godt tilbud, måske?

Kenneth S

Fra : F.Sander

Dato : 22-09-04 15:34

> Det kan være Rydberg har et godt tilbud, måske?
>
> Kenneth S
>-----------------
Hvad med en CBR 400 flot..., nåå-det er ikke køb og salg, men historien er
endnu et eksempel på at :
1.Ikke blive gift
2.Købe en solo cykel, uden plads til en passager

ahmm , kan man tage skade af altid "kun" at køre selv ?? neejj-vel, også
favel til gruppen underteget tager 3 dage til Most (CZ) for at køre
Track-day'.. og ja enten er man skilt eller alene..men det skal fan'me værre
sjovt... raport følger midt næste uge....

F.S.

Fra : Jeanett

Dato : 22-09-04 15:45

var nu ikke gift .. men nej Rydberg er ikke lige min kop the ;)

Jeanett

Fra : vmx

Dato : 22-09-04 19:21

"Kenneth S" <kenneth@DetteSkalFjernes.krumling.dk> skrev i en meddelelse

> Det kan være Rydberg har et godt tilbud, måske?
>
> Kenneth S

Perfekt ! )

Fra : Armand

Dato : 22-09-04 16:32

Jeanett <J2H@post.com> skrev i en
> [...]
> farveller til cyklen...
> Kæresten får den i "skilsmisse"gave...
> Ud og finde en anden mc...eller måske bare en alm cykel *G* - med

Hæ!
Er detteher en køb&salgs henvendelse, eller en kontaktannonce?

--
Armand.

Fra : Freddy Lang

Dato : 22-09-04 16:37

Armand wrote:
> Jeanett <J2H@post.com> skrev i en
>
> Hæ!
> Er detteher en køb&salgs henvendelse, eller en kontaktannonce?

*LOL* Det kan være, vi skal ha' Tony til at lave en poll inde på dfmc.dk...
:

"Hvad finder Jeanett først? En passende MC eller en passende kæreste"

--
Freddy
SV-R

Fra : Pein

Dato : 22-09-04 16:59

"Freddy Lang" skrev ...

> "Hvad finder Jeanett først? En passende MC eller en passende kæreste"

Eller begge samtidigt.

--
Niels, TransAlp (inkl. bagsædepassager)

Fra : Jeanett

Dato : 22-09-04 17:54

hæhhæhæ - tror nok det bliver en passende motorcykel *G*

Kærester kan sku vente... singlelivet venter ;)

Fra : Michael Lyngeled

Dato : 22-09-04 19:48

> hæhhæhæ - tror nok det bliver en passende motorcykel *G*
>
> Kærester kan sku vente... singlelivet venter ;)

hvis det med motorcyklen fejler... Så har jeg et bagsæde på CBR'ern som godt
kunne tænke sig en passagere!!!
LOL

/Michael
CBR 1000 F '91

Fra : Freddy Lang

Dato : 22-09-04 20:52

Michael Lyngeled wrote:

> hvis det med motorcyklen fejler... Så har jeg et bagsæde på CBR'ern
> som godt kunne tænke sig en passagere!!!
> LOL

Godt, man ikke skal slås med den slags ting... min SV er blevet en rigtig
ego-model, på grund af mono-bagenden fra 2WheelJunkie. Ingen "straf-vægt"
her. Hvis de vil ha' to hjul under sig, må de køre selv.

--
Freddy
SV-R

Fra : Jes Vestervang

Dato : 22-09-04 23:26

"Michael Lyngeled" <michael@SLETMIGlyngeled.dk> writes:

> hvis det med motorcyklen fejler... Så har jeg et bagsæde på CBR'ern
> som godt kunne tænke sig en passagere!!!

Hvem skriver lige en OTD for dk.fritid.motorcykel.dating i dk.admin?

--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Outlook Express-bruger, se her: <http://xnews.newsguy.com/>

Fra : Jeanett

Dato : 23-09-04 21:46

jamen hey - ligesom der er farmerdating, MÅ der da laves en MCdating *G*

Jeanett - som da takker for invitationerne ;)

Fra : Freddy Lang

Dato : 23-09-04 22:41

Jeanett wrote:
> jamen hey - ligesom der er farmerdating, MÅ der da laves en MCdating
> *G*
>
> Jeanett - som da takker for invitationerne ;)

Jeg er lidt i tvivl om, hvorvidt det ville virke... der er vist alt for stor
uligevægt mellem single motorcykelkørende mænd og ditto kvinder...
(desværre).

--
Freddy
SV-R

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 24-09-04 08:56

> [...]
stor
> uligevægt mellem single motorcykelkørende mænd og ditto kvinder...

Jae, men så er der jo til gengæld en masse Honda-kørere, de udligner jo
nærmest sig selv.

Kenneth S
R1

Fra : Freddy Lang

Dato : 24-09-04 09:30

Kenneth Sørensen wrote:

> Jae, men så er der jo til gengæld en masse Honda-kørere, de udligner
> jo nærmest sig selv.

EEEWW!!

--
Freddy
SV-R

Fra : Jack Jensen

Dato : 24-09-04 11:16

"Kenneth Sørensen" <kenneth@SPAM_IKKE_HERkrumling.dk> wrote in message

> Jae, men så er der jo til gengæld en masse Honda-kørere, de udligner jo
> nærmest sig selv.
>

> Kenneth S
> R1

Vi har ikke tid - vi kører.
- Mens I andre skruer

Mvh.
Jack
VFR750F

Fra : [4660] Carsten Peter~

Dato : 24-09-04 16:55

> Jae, men så er der jo til gengæld en masse Honda-kørere, de udligner jo
> nærmest sig selv.
>

> Kenneth S
> R1

HAHHAHAHA Perfekt....!!