Lille motorcykel (url)
Fra : Anders Houmark

Dato : 22-09-04 11:44

heheh faldt lige over denne.. eller, altså jeg faldt ikke over den, men
fandt blot linket..
http://www.tiefgeschoss.de/
Men så lille som den er, så ville jeg sikkert godt kunne falde over den :)
11,5 HK på lille en maskine må være vildt... den kommer sikkert ikke frem,
men brænder bare dæk af ;)

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Kasper friis

Dato : 22-09-04 13:58

"Anders Houmark" <anders@andersh.fjerndette.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 11,5 HK på lille en maskine må være vildt... den kommer sikkert ikke frem,

LOL de dæk holder vist ikke længere end en km eller 2.. :)

Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 22-09-04 15:42

He he..

gad vide hvad der ville ske hvis de folk med mikrocyklen, og dem med
gixxercarten fandt sammen.....

--
MVH
Procesteknolog/ Proces-engineer, Novo Nordisk A/S, Bioprocess Purification