Download webasto manual ?
Fra : Soren Nielsen

Dato : 22-09-04 11:45

Hej

Er der nogen der er stødt på et sted hvor man kan downloade brugervejledning
på webasto oliefyr ?

mvh
Søren

Fra : Ukendt

Dato : 22-09-04 14:12

Næ men ville det mest logiske ikke være at kontakte Wabesto og få dem til at
hjælpe, måske de har en liggende på deres hjemmeside?

Jes

"Download webasto manual ?"

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:83.73.249.102)

Fra : Flemming

Dato : 22-09-04 21:41

Soren Nielsen wrote:
> Hej
>
> Er der nogen der er stødt på et sted hvor man kan downloade
> brugervejledning på webasto oliefyr ?

Her :

http://ww2.webasto.de/cgi-bin/webgla/tp_wahl1.pl?d,631WMPR]Webasto%20im%20Ford[/url

jeg har iøvrigt lige selv installeret en E-varmer i min Audi A3, det var
godt nok en større omgang....

--
Mvh. Flemming

Fra : Soren Nielsen

Dato : 23-09-04 07:58

Takker - skal heldigvis ikke indbygge, bare købt ældre bil med den og
uret virker ikke og er uden vejledning....