VW transporter ?
Fra : Peter Graff

Dato : 21-09-04 21:50

Jeg står overfor at skulle købe en Transporter fra '94. Den har en mislyd
når man bruger bremsen, sælger oplyste selv om lyden og sagde at det er
stødstangen til bremseforstærkeren der larmer. Sælger siger at det er en lyd
som går igen på Transporter modellen, er der andre der har nogen oplysning
om dette.

MVH

Peter Graff

Fra : Jan

Dato : 22-09-04 05:47

Har selv en '94, den har ingen mislyde af den art, har aldrig hørt om det!
Men slå af prisen så du kan få en ny bremseforstærker sat på

Jan

Fra : CBA

Dato : 22-09-04 08:58

Fænomenet er vist almindeligt kendt blandt Transporter / Caravelle -ejere
og der er ganske rigtigt som sælgeren oplyser, stødstangen til
bremseforstærkeren der laver lyden. Får du en ny monteret slipper du for
lyden i ganske kort tid (fra ½time til 2 dage) og så er den tilbage igen.
Det eneste der umiddelbart tager skade er ejerens selvtillid når han holder
for rødt og de omkringværende kigger på bilen, som havde den lige fået sin
sidste olie..........
Men for en sikkerheds skyld ; få tjekket at det nu også er stødstangen til
bremseforstærkeren der larmer...........

Mvh

Claus