Så er det slut for Daewoo
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 21-09-04 14:03

http://www.motormagasinet.dk/nyheter/index.htm?artid=76131
Men en "ny chance" til Chevrolet i stedet for.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Ukendt

Dato : 21-09-04 17:17

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.motormagasinet.dk/nyheter/index.htm?artid=76131
> Men en "ny chance" til Chevrolet i stedet for.

Fint nok.
Lidt flere af disse og den europæiske bilproduktion vil få det lettere og
dermed vil det også gå os i lille danmark bedre.
Ingen grund til at save i den gren vi selv sidder på, hvis vi kan undgå det.

Vel vidende at cheavy er et us firma osv.

--
Tom

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 21-09-04 17:33

> Lidt flere af disse og den europæiske bilproduktion vil få det lettere og
He-he, læs hvad der står; skifter navn. Intet om at produktionen
lukkes,flyttes, hele molevitten er GM ejet ligesom Opel,Saab etc. . For
øvrigt sælges en Mitsubishi, ja Mitsu. er oxo GM., i US.bluff som en Saab.

Fra : Henrik B.

Dato : 21-09-04 17:37

"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.hatessspam@os.dk> skrev i en meddelelse

> He-he, læs hvad der står; skifter navn. Intet om at produktionen
> lukkes,flyttes, hele molevitten er GM ejet ligesom Opel,Saab etc. . For
> øvrigt sælges en Mitsubishi, ja Mitsu. er oxo GM., i US.bluff som en Saab.

Øøøøhh nej, og nej.....! Mitsubishi er ejet af Daimler-Chrysler - ikke GM.
Det er sælges som en Saab i USA er en Subaru.

--
M.v.h.
-------------------------------------

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 21-09-04 19:22

> Det er sælges som en Saab i USA er en Subaru.

Ja for s.... du har ret, undskyld, jeg syntes nok det "klang" forkert ;).

Fra : Ukendt

Dato : 21-09-04 18:04

> [...]
> øvrigt sælges en Mitsubishi, ja Mitsu. er oxo GM., i US.bluff som en Saab.

Ved jeg men man kan jo læse mellem linierne
Når nogen lader sig opkøbe så er det som oftest pga. skrantende økonomi.

--
Tom

Fra : Henrik B.

Dato : 21-09-04 18:10

> Ved jeg men man kan jo læse mellem linierne

Hvad ved du? Kan du se min post kl. 18.37?

--
M.v.h.
-------------------------------------

Fra : Ukendt

Dato : 21-09-04 18:33

> Hvad ved du?

"He-he, læs hvad der står; skifter navn. Intet om at produktionen
lukkes,flyttes"

> Kan du se min post kl. 18.37?

Ja

--
Tom

Fra : Henrik B.

Dato : 21-09-04 18:39

> "He-he, læs hvad der står; skifter navn. Intet om at produktionen
> lukkes,flyttes"

Troede du menet at du vidste at Mitsu er en del af GM....

--
M.v.h.

Fra : Ukendt

Dato : 21-09-04 18:43

> Troede du menet at du vidste at Mitsu er en del af GM....

Har faktisk aldrig siddet i en mitsu og kender ikke en bønne til
mærket.........kommer nok heller aldrig til det ))

--
Tom