Olieskift volvo 460 - mangler nøgle
Fra : 8641 Klaus Madsen

Dato : 21-09-04 09:16

hej allesammen

jeg mangler en nøgle til at skrue bundproppen af med. den er ca 8-9mm,
firkantet i kærven.

hvor kan sådan en købes, eller skulle der være nogen der ligger inde med en
de vil af med.

Med venlig hilsen

Klaus Madsen
Vibevej 4b
8641 Sorring

Tlf.: +45 86 95 70 32
email: klma@post3.tele.dk

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 21-09-04 09:51

8641 Klaus Madsen telepaterede følgende til sin PC:
> jeg mangler en nøgle til at skrue bundproppen af med. den er ca 8-9mm,
> firkantet i kærven.

Kan du ikke bruge en 1/4" fra et topnøgle sæt?
(Hvis du har det)

Altså fx selve forlængeren uden nogen top på...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : p.jarnbak

Dato : 21-09-04 23:13

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> wrote in message
> 8641 Klaus Madsen telepaterede følgende til sin PC:

> Kan du ikke bruge en 1/4" fra et topnøgle sæt?
> (Hvis du har det)

Der er nok større chance med en 3/8 " forlænger.
Den bruger jeg nomalt på de propper med firkant.
Hej Palle

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 22-09-04 05:49

p.jarnbak telepaterede følgende til sin PC:
> Der er nok større chance med en 3/8 " forlænger.

Kommer an på hullets størrelse...
Han skrev 8-9 mm. En 3/8" er ca. 9,5 mm og derfor for stor...
Derfor skrev jeg 1/4", som er ca. 6,5 mm. Det er for lille, men på kryds er
den ca. 9 mm, og burde derfor kunne bruges. Det er da i hvert fald et forsøg
værd...

> Den bruger jeg nomalt på de propper med firkant.

Sikkert...

--
Mvh. Morten Fruergaard