Volvo reservedele ???
Fra : Homer

Dato : 21-09-04 07:13

Hej ...
Hvor kan man med fordel købe volvo dele ? Her tænker jeg mest på luftfilter
, oliefilter m.m. alm slidedele osv. Det er helt ok , hvis det er over
nettet

Mvh.

kenn

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 21-09-04 14:06

Homer wrote:
> Hej ...
> Hvor kan man med fordel købe volvo dele ? Her tænker jeg mest på
> luftfilter , oliefilter m.m. alm slidedele osv. Det er helt ok , hvis
> det er over nettet

Her er et par steder:
http://www.hoyer-autodele.dk/
www.biltema.dk
www.biltema.se
http://www.thansen.dk/
http://www.abc-autoteile.de/weg/flensburg.html

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 21-09-04 15:46

Homer wrote:

> Hvor kan man med fordel købe volvo dele ? Her tænker jeg mest på luftfilter
> , oliefilter m.m. alm slidedele osv. Det er helt ok , hvis det er over
> nettet

<http://www.biltema.dk> er et udemærket sted at starte, firmaet er
svensk og har defor masser af volvostumper til spotpris..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Niels Bengaard

Dato : 21-09-04 16:41

> [...]
> luftfilter
> , oliefilter m.m. alm slidedele osv. Det er helt ok , hvis det er over

Ham her har det hele også originalt volvo udstyr.
http://www.spare-parts.dk/

Du kan kigge priser i det katalog man kan downloade.

Niels

Fra : Hornsved

Dato : 22-09-04 09:24

"Homer" <home@home.com> wrote in message news:<414fc65c$0$188$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> [...]
> , oliefilter m.m. alm slidedele osv. Det er helt ok , hvis det er over

Hvis det er en ældre Volvo, der er tale om kan du med fordel bruge

http://www.volvospareparts.com/

Mvh
Hornsved
Volvo Krabat (m. neddroslet B16 motor)