Billeder af fed mcer med sort baggrund????~
Fra : Esben Bøll

Dato : 20-09-04 19:52

Hej alle.
JEg sidder og arbejder på en lille MC webside og skal bruge nogle billeder
af MCer på siden.
Hvilke motorcykler det er gør ikke noget det der betyder noget er at der er
en
sort baggrund på billederne.
Har funden nogle stykker ( Mest ducanti )på nettet men skal bruge nogle
flere.

Nogen gode ideer??

Hilsen Esben

Fra : Steen Gruby

Dato : 20-09-04 20:13

On Mon, 20 Sep 2004 20:51:49 +0200, "Esben Bøll" <eboxxx@bikez.dk>
wrote:

Hej Esben.

>Har funden nogle stykker ( Mest ducanti )på nettet men skal bruge nogle
>flere.

Du skrev jo MC'er, så du har jo fundet dem

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Hekto

Dato : 20-09-04 20:15

In article <1sauk0pl4jeql6m1a3p06tv2ek6j0b5949@4ax.com>, Steen Gruby
<oz9zi@(AT)gruby.dk> says...
> Du skrev jo MC'er, så du har jo fundet dem

Avs!

Det her bliver bedre end 'hvilken olie er den bedste?'

--
/Hekto ... på vej ud efter popcorn!
Ducati Pantah SL/M600 - Suzuki LS650

Fra : Anders Christensen

Dato : 20-09-04 20:48

Esben Bøll wrote:
> [...]
> en
> sort baggrund på billederne.
> Har funden nogle stykker ( Mest ducanti )på nettet men skal bruge nogle

Vær også opmærksom på ophavsretten til de billeder du evt finder på nettet.
Det kan være en god idé lige at få lov til at benytte billederne først.
Ellers kan du ende med ballade og en masse spildt tid.

--
Mvh Anders Christensen

Fra : Gert Schlæger

Dato : 21-09-04 16:43

Anders Christensen wrote:

> Vær også opmærksom på ophavsretten til de billeder du evt finder på nettet.
> Det kan være en god idé lige at få lov til at benytte billederne først.
> Ellers kan du ende med ballade og en masse spildt tid.

Ææhhh - Internettet og ophavsret ???

Er det ikke næsten i samme kategori som MC'ister og fartgrænser ??

Mch Schlæger

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 21-09-04 17:19

gertschlagerFJERN@hotmail.com (Gert Schlæger) skrev i

> Ææhhh - Internettet og ophavsret ???
>
> Er det ikke næsten i samme kategori som MC'ister og fartgrænser ??

Danskere og skattesnyd?

--
Mxtfzsh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen
Om signatur og quoting: http://www.usenet.dk/netikette/essentiel.html

Fra : Freddy Lang

Dato : 21-09-04 19:19

Arne Lorenzen wrote:
> gertschlagerFJERN@hotmail.com (Gert Schlæger) skrev i

> Danskere og skattesnyd?

Læge-etik?

Mærke-bijouteri?

Slanke-mayonnaise?

--
Freddy
SV-R

Fra : Esben Bøll

Dato : 21-09-04 19:41

Ok meget steneren. Det ikke lige meningen at tråden skule gå i den retning.
Men tak for den hjælpe som INGEN åbenbart gav.

mmmmh

Fra : Freddy Lang

Dato : 21-09-04 21:11

Esben Bøll wrote:
> Ok meget steneren. Det ikke lige meningen at tråden skule gå i den
> retning. Men tak for den hjælpe som INGEN åbenbart gav.
>
> mmmmh

Nånå, rolig nu.

Her er et par stykker, prøv med dem. Der er faktisk en hel del billeder. Jeg
ved dog ikke rigtig med ophavsret, sitet er på fransk, hvilket jeg ikke
fatter noget af (og gider ikke lige Babelfish'e det).
Håber, det kan bruges.

http://perso.club-internet.fr/bestoflooping/motopicture/suzuki/1-50/suzuki.p
hp

http://194.146.227.43/motopicture/index.php

--
Freddy
SV-R

Fra : Esben Bøll

Dato : 22-09-04 17:10

Takker.

MVh Esben

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 22-09-04 19:24

"Esben Bøll" <eboxxx@bikez.dk> skrev i

> Ok meget steneren. Det ikke lige meningen at tråden skule gå i den retning.
> Men tak for den hjælpe som INGEN åbenbart gav.
>
> mmmmh

Næmen, man kan sgi heller aldrig lige være sikker på hvordan en tråd udvikler
sig, det ligger lissom uden for ens indflydelse.

Men selvtak ellers

Fra : anders majland

Dato : 22-09-04 06:55

> Har funden nogle stykker ( Mest ducanti )på nettet men skal bruge
> nogle flere.

Prøv at søge efter billeder på goggle

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Boldreel - RaptorMC.~

Dato : 22-09-04 18:24

Hvis de skal være med sort baggrund, så kan du fritlægge dem i et
billedbehandlingsprogram og hælde sort farve i baggrunden.

--
mvh. Boldreel
http://RaptorMC.dk