Modmennesker?
Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 20-09-04 05:50

Hejsa..

Hvis du er fodboldspiller, så er medspillerne dem der hjælper dig
og kæmper for samme sag som dig, mens modspillerne er dem der
modarbejder dig. I lidt større perspektiv kunne man passende
indføre begrebet "modmennesker", som kontrast til de medmennesker
vi alle har..

En lille historie fra det virkelige liv.

Jeg kørte ind på en tankstation for at tanke. For enden af den ene
stribe tankstandere, sådan mellem rækkerne, holdt en Citroen BX. I
stedet for at blokere for en af de pladser andre kunne bruge når
de skulle tanke, havde ejeren af BX'en valgt at parkere så han/hun
ikke var i vejen. Jeg var behørigt imponeret. Jeg kørte Volvoen
ind på den ledige plads lige foran BX'en, og endte med at min
bagende vel var ca. en meter eller halvanden foran BX'ens snude.
Herefter satte jeg tankpistolen i hullet, låste håndtaget og gav
mig til at checke dæktryk på min bil mens den tankede.

Pludselig hørte jeg plaskelyde og opdagede at benzinen fossede ud
af min tankstuds. Pistolen havde åbenbart ikke kunnet finde ud af
at klikke fra, så jeg fløj derhen og fik slukket. Ialt nåede den
vel at pumpe en 5-6 liter ud på jorden inden jeg fik slukket.

Jeg gik ind i forretningen, og brød ind i køen af folk der skulle
have hapsdogs og lokumspapir, for at høre pigen bag disken om hun
havde noget sand eller grus jeg kunne strø på søen af benzin. Hun
sagde, at det vidste hun ikke lige, men ringede til sin chef og
fik at vide at hun skulle slå hul på en pose kattegrus og hælde
det på. Jeg tilbød at gøre det, men hun afslog og sagde, at det
skulle hun nok sørge for. Mens hun ringede, var der en mand fra
køen der foreslog at vi hældte vand på benzinen. Jeg nævnte noget
om at vand og benzin ikke vil blandes. Han mente, at man kunne få
benzinen spulet væk, og jeg snakkede om det usmarte i en kloakrist
fyldt med benzindampe, benzinen flyder jo ovenpå. Jeg nævnte også
at der stank af benzin og at jeg ikke havde planer om at starte
min bil mens den stod i en sø af benzin.

Jeg betalte og gik ud og begyndte at skubbe min bil væk. Mens jeg
skubbede, kom manden fra køen ud til sin BX, og sørme ikke om han
drejede nøglen mens han havde snuden inde over samme benzinsø som
jeg var ved at skubbe min bil væk fra. For at gøre tingene endnu
mere groteske, så holdt han faktisk med snuden en anelse opad,
tankpladsen er på toppen af en lille forhøjning, så alt hvad han
behøvede gøre for at trille væk fra søen, var at træde på
koblingen, men nej...

Nu er det så at jeg ser tre muligheder:

1) Han er så fantastisk ubegavet, at han ikke evner at forbinde de
ting han har snakket med mig om 60 sekunder tidligere, med den
situation at der stinker af benzin og han ser mig skubbe min bil
væk.

2) Han synes at jeg overreagerer og mener ikke det er noget
problem at fyre 60A startstrøm ned til sin startermotor, mens han
holder i en sky af benzindampe. I så fald kunne han i det mindste
have vist mig det hensyn, at vente 4-5 sekunder til jeg havde fået
min bil skubbet længere væk, specielt når jeg nu kort tid
tidligere havde forklaret, at jeg ikke ønskede at starte min egen
bil mens den var i søen..

3) Han er ligeglad.

Hvilken af de tre muligheder der var tale om, fandt jeg aldrig ud
af. Min trang til at komme væk overvandt min trang til at rende
hen og råbe af idioten. Uanset om det var mangel på brikker at
flytte med, uenighed med min risikovurdering eller slet og ret
ligegyldighed, så kan jeg ikke bruge et menneske som ham til
noget. Han gør ikke nogen gavn i mit liv og modarbejder mig
direkte. Sådan en person kan sgu ikke betegnes som andet end et
modmenneske!

--
Hygge..
Thomas

Fra : phk

Dato : 20-09-04 07:39

"Thomas Strandtoft" <thomas@carftp.com> skrev i en meddelelse

> Nu er det så at jeg ser tre muligheder:

Ankom til benzintank i Italien - jeg skulle have kontrolleret luft, det
kunne man kun gøre 5 meter fra gas-tankning.

Italieneren som checkede luft skulle absolut gøre det med sin søn hvilket
ikke gjorde processen hurigere - tværtimod.. Imens blev køen af
feriehungrende turister og italienere større og større. Da han ikke kunne nå
det sidste hjul sagde han det til mig på italiensk om jeg lige bakke. Nu
forstod jeg italiensk, men der var derimod ingen tvivl om at han stod
overfor en udlænding, jeg kører tysk bil med en campingvogn bagefter.

Heldigt at jeg forstod det. Men hans 2 medpassagerer forstod åbenbart
ingenting - i forløbet af denne historie stod de 1½ meter fra en rygning
forbudtskilt, der var sat op fordi der blev tanket gas - og gasanlægget blev
brugt!

Somme tider håber man sgu der kunne tildeles en lærestreg ..

--
Per, Esbjerg

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 20-09-04 08:05

En helt masse bits fra phk til dk.fritid.bil gav følgende:

[...]

> Ankom til benzintank i Italien - jeg skulle have kontrolleret luft, det
> kunne man kun gøre 5 meter fra gas-tankning.

Det er jo ikke noget særsyn på de kanter. Faktisk er jeg kommet en hel del
gange på en meget lokal tankstation i mellemitalien, hvor tankindehaveren
(der jo insisterer på at tanke for en) konsekvent render rundt med en cigarat
i mundvigen. Det har han (eller datteren) nu gjort i mindst 7 år og
garanteret et liv længere :)

[...]

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://lagengymnastik.dk/

"Pinky! There is no reason to beat your own worldrecord in stupidity"
-- Maurice LaMarche as Brains voice in 'Pinky and the Brain'

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 20-09-04 17:16

phk wrote:

> [...]
> forbudtskilt, der var sat op fordi der blev tanket gas - og gasanlægget blev

Jeg har oplevet at komme gående på en gade i Rom, der var noget
vejarbejde og en arbejder stod nede i et 1-1½ meter dybt hul og
gravede. Pludselig lød der et brag og jeg mærkede noget
støvregnsagtigt ramme mig. Der lugtede fælt af svovl. Heldigvis
var manden i hullet uskadt, omend rystet og til alt held var han
ikke ryger. Det var hans makker til gengæld, men havde dog
åndsnærværelse nok til at få slukket sin smøg i en fart. Heldigvis
skete der ikke en skid, men hvad pokker kan egentlig få nogen til
at stå med en smøg mens de arbejder på rørledninger?

> Somme tider håber man sgu der kunne tildeles en lærestreg ..

Jeg tror et eller andet sted på darwinisme, at de rigtigt dumme
ender med at udrydde sig selv. Desværre gør de det indimellem på
en måde så andre risikerer at ryge med, og det pisser mig sgu af..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 20-09-04 08:10

En helt masse bits fra Thomas Strandtoft til dk.fritid.bil gav følgende:

[...]

> Hvilken af de tre muligheder der var tale om, fandt jeg aldrig ud
> af.

Formodentlig "all of the above".
Han har nok ingen fornemmelse for hvad benzin egentlig gør (hans udtalelser om
at spule det væk kunne jo tyde på det), og anser dig derfor for at være
stærkt paranoid og er derfor ligeglad.
Jeg har da også ført hørt udtalelser som "Jammen moderne benzinstationer sker
der jo ikke noget på" fra folk der har stået og røget mens de har tanket
benzin (i Danmark). Og de har jo i det store hele ret - det er ved at være
mange år siden en tankstation sidst er sprunget i luften herhjemme. Og vi
hører næppe om harmløse småbrande på tankstationer.
Sandheden er nok et eller andet sted i mellem din "paranoia" og mandens
ligegyldighed.

[...]

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://lagengymnastik.dk/

"Oh my God! OH MY GOD! I just checked out my mom...."
-- Richard Kind as Paul Lasiter in 'Spin City'

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 20-09-04 09:03

"Henrik Bøgh" <henrik@FJERNlagengymnastikFJERN.dk> wrote in message

> [...]
> hører næppe om harmløse småbrande på tankstationer.
> Sandheden er nok et eller andet sted i mellem din "paranoia" og mandens

Ah det er da ikke mere end cirka 2år siden en tank i ålborg gik op i røg.
Jeg husker det tydeligt fordi jeg tankede der tidligere på aftenen og næste
dag hørte vi der var stukket ild i skidtet :)
Det var vist noget med en lille gnist p.g.a manglende stel så vidt jeg
husker.

--
/Dennis
Pug 106GTI

Fra : Steen Andersen

Dato : 20-09-04 19:52

>Ah det er da ikke mere end cirka 2år siden en tank i ålborg gik op i røg.
>Jeg husker det tydeligt fordi jeg tankede der tidligere på aftenen og næste

Går ud fra du mener Metax i Skalborg?

Det var nu ikke en tankstation, men en tankbil, der holdt på stationen.
Tvært imod skete der absolut intet med tankstationen.

For nylig var den gal på Texaco på Østerbro, her var det en knallert 45 der
gik op i flammer mens han tankede. Standeren og knallerten gik i brand, men
der skete intet med selve tankanlægget.

For nogle år siden brændte Haahr på Hadsundvej. Her var det selve bygningen
der nedbrændte. Der skete intet med tankanlægget. Dagen efter solgte de
benzin fra en skurvogn.

Min pointe er bare, at det nok i virkeligheden ikke særlig farligt
mere...... men derfor kan man da godt tænke sig om!

-Steen

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 20-09-04 19:58

"Steen Andersen" <duebjerg@removedettemail1.stofanet.dk> wrote in message

> Går ud fra du mener Metax i Skalborg?

Nu er jeg ikke lokal kendt i Ålborg - men det var i nærheden af det kollegie
der ligger på Brandevej i Ålborg øst. Så vidt jeg husker var det kun et
stenkast væk

> Det var nu ikke en tankstation, men en tankbil, der holdt på stationen.
> Tvært imod skete der absolut intet med tankstationen.

Det kan jeg så ikke huske :) - der er vist gået lidt for mange af de grønne
indenbors siden

--
/Dennis
Pug 106GTI

Fra : Henrik B.

Dato : 20-09-04 10:22

"Henrik Bøgh" <henrik@FJERNlagengymnastikFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> [...]
>
> Formodentlig "all of the above".
> Han har nok ingen fornemmelse for hvad benzin egentlig gør (hans

Hvorfor?

--
M.v.h.
-------------------------------------

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 20-09-04 14:43

En helt masse bits fra Henrik B. til dk.fritid.bil gav følgende:

> "Henrik Bøgh" <henrik@FJERNlagengymnastikFJERN.dk> skrev i en meddelelse

[...]

> Hvorfor?

Hvorfor hvad?
Hvorfor det at han vil spule det væk antyder at han ikke har nogen fornemmelse
for hvad benzin egentlig gør?
Hvis ja så er det jo fordi benzin og vand er inhomogene væsker og han derfor
kun flytter problemet, i stedet for rent faktisk at tage hånd om det.
Al benzinen vil selvfølgelig fordampe inden for en overskuelig periode (jeg
har ikke lige fordampningstallet her), men så er det da lige så let at flytte
bilerne.
De færreste er faktisk klar over hvor letantændelig almindeligt konsumbenzin
er... (og hvor svært dieselolie er at antænde :)).

[...]

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://lagengymnastik.dk/

"Working with you is an occupational hazard"
-- Michael Boatman as Carter Heywood in 'Spin City'

Fra : Henrik B.

Dato : 20-09-04 15:26

> [...]
> derfor
> kun flytter problemet, i stedet for rent faktisk at tage hånd om det.

Netop! Over i et afløb, som er konstrueret til at håndtere væsken og
dampene. Så jo, en gang spuling med vand ville være mindst lige så godt, som
en gang kattegrus, som stadig ville ligge og afgive dampe.

> De færreste er faktisk klar over hvor letantændelig almindeligt
> konsumbenzin
> er... (og hvor svært dieselolie er at antænde :)).

Ikke når vi snakker dampe....

--
M.v.h.
-------------------------------------

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 20-09-04 15:41

> [...]

> dampene. Så jo, en gang spuling med vand ville være mindst lige så godt, som
> en gang kattegrus, som stadig ville ligge og afgive dampe.

Jeg vidste faktisk ikke at afløbene er konstrueret til at håndtere dampene.
Ved du hvordan de adskiller sig fra almindelige afløb?

> Ikke når vi snakker dampe....

Ikke helt forstået...

Ved hvilken temperatur forpuffer dieseldampe?
---------------||--------------- benzindampe?
----------||---------- danner dieselolie dampe?
--------------||------------- benzin dampe?

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://lagengymnastik.dk/

"Piss off Pop-Eye"
-- Robert Carlyle as Felix DeSouza in '51st State'

Fra : Henrik B.

Dato : 20-09-04 16:05

> Jeg vidste faktisk ikke at afløbene er konstrueret til at håndtere
> dampene.
> Ved du hvordan de adskiller sig fra almindelige afløb?

Der er jo benzin/olie-udskiller under hele området og i afløbene. Benzin og
olie ledes i to seperate lukkede tanke.

> Ikke helt forstået...
>
> ----------||---------- danner dieselolie dampe?

Over 65 grader.

> --------------||------------- benzin dampe?

Over 5 grader (mener jeg det er).

Men der vil under alle omstændigheder dannes dampe under tankning - også fra
olie.

M.v.h.

Fra : Peter C:\\>

Dato : 20-09-04 15:57

> Jeg vidste faktisk ikke at afløbene er konstrueret til at håndtere
dampene.
> Ved du hvordan de adskiller sig fra almindelige afløb?

De er udført i olie og benzin-bestandigt materiale helt frem til
udskillerne.
Jeg er ikke klar over hvilket matariale der er tale om ift. almindelige
kloakrør, men jeg har været med til at dimensionere et
process-spildevandsafløb engang. Der var alle afløbsrør syrefast rustfri
stål....sååå man konstruerer jo "bare" afløbet efter hvad det skal kunne
holde til.
Jeg vil også mene at en gang spuling ville have løst problemet.

MVH Peter C:\
(tek.ass. i rådg. ing. firma)

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 20-09-04 17:43

"Peter C:\\>" wrote:

> Jeg vil også mene at en gang spuling ville have løst problemet.

Hvis det forholder sig sådan, så vil jeg da tage det til
efterretning hvis det skulle ske en anden gang. Min primære
interesse ligger i at få minimeret risikoen, og jeg vurderede at
grus/sand og en kost var vejen frem.. Det skal lige tilføjes at
det var en stille og rolig debat jeg havde med manden, vi stod som
man nu gør i sådanne situationer og snakkede om mulige løsninger.
Efter han startede sin bil midt i søen, ændrede jeg holdning til
ham, men på det tidspunkt havde jeg travlt med at komme videre..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Henrik B.

Dato : 20-09-04 17:51

> [...]
> interesse ligger i at få minimeret risikoen, og jeg vurderede at
> grus/sand og en kost var vejen frem.. Det skal lige tilføjes at

Når der bliver overlæsset eller spildt på læsseramperne, når man læsser
tankvognene, så er der ingen panik på. Man finder slangen frem, spuler
spildet i risten, og fortsætter sin læsning.

Med mindre selvfølgelig at vi snakker flere hundrede liter.

--
M.v.h.
-------------------------------------

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 20-09-04 19:26

"Henrik B." wrote:

> Når der bliver overlæsset eller spildt på læsseramperne, når man læsser
> tankvognene, så er der ingen panik på. Man finder slangen frem, spuler
> spildet i risten, og fortsætter sin læsning.

Okay, godt at vide til en anden gang. Tak.

--
Hygge..
Thomas

Fra : Martin Bak

Dato : 20-09-04 22:33

> Okay, godt at vide til en anden gang. Tak.
>
> --
> Hygge..
> Thomas
>
> <http://www.carftp.com> - a library of car videos.

Husker et rocknummer med casper W og (hvad hedder han nu ham der med næsen?)
SHELL i flammer.... Det var samtidig med Bamsernes befrielsesfront...

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 21-09-04 05:04

Martin Bak wrote:

> Husker et rocknummer med casper W og (hvad hedder han nu ham der med næsen?)
> SHELL i flammer.... Det var samtidig med Bamsernes befrielsesfront...

Nu var det så en Hydro Texaco jeg tankede på, se lige om du kan få
det til at matche et dansktop hit.. lol..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Niels Skaaning

Dato : 20-09-04 22:49

> [...]
> spildet i risten, og fortsætter sin læsning.
>
> Med mindre selvfølgelig at vi snakker flere hundrede liter.

Står i så også med en cigaret i mundvigen mens i står og fylder på?

NS

Fra : Henrik B.

Dato : 20-09-04 23:01

"Niels Skaaning" <niels_skaaning@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Står i så også med en cigaret i mundvigen mens i står og fylder på?

Kun hvis vi er træt af jobbet.

--
M.v.h.
-------------------------------------

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 20-09-04 17:27

Henrik Bøgh wrote:

> Han har nok ingen fornemmelse for hvad benzin egentlig gør (hans udtalelser om
> at spule det væk kunne jo tyde på det), og anser dig derfor for at være
> stærkt paranoid og er derfor ligeglad.

Det er så ligegyldigheden jeg ikke helt forstår. Hvis nu jeg møder
en der siger "Pleease, lad være med at slukke lyset, jeg er sgu
pissebange for mørket", så kan det da godt være jeg tænker "Okay,
det er måske lige at overreagere en anelse", men jeg undlader sgu
at slukke lyset når nu det tilsyneladende betyder så meget for
personen.

> Sandheden er nok et eller andet sted i mellem din "paranoia" og mandens
> ligegyldighed.

Ja, det er muligt. I min lømmelalder legede jeg en del med benzin,
bl.a. var jeg og en kammerat engang ved at futte hans forældres
garage af. For ikke at blive opdaget havde vi gemt os i garagen da
vi lige skulle tanke lidt fra reservedunken og over på den Zippo
vi havde fundet. Den spildte benzin tørrede vi op med noget twist,
og ja så tog den ene ting den anden.. Heldigvis slap både vi og
garagen med forskrækkelsen..

Jeg tror de fleste knægte har sådan nogle perioder, perioder hvor
der skal leges med brændglas, perioder hvor der skal leges med
lightere, perioder hvor der skal kastes med knive, perioder hvor
der kravles på tage osv. osv.

--
Hygge..
Thomas

Fra : Ted

Dato : 20-09-04 09:23

Ja imod tåber kæmper selv djævlen

Fra : KASO

Dato : 20-09-04 10:07

Jeg har på et tidspunkt fået fortalt, at en kop benzin har en
sprængkraft svarende til 1 kg trotyl - jeg ved ikke, om det er korrekt,
men 5-6l burde jo så kunne give et pænt lille knald. Jeg forstår din
"irritation" og undrer mig endnu engang over "folks" mangel på omtanke.

Jeg har selv oplevet ved indkørslen til en tank, hvor jeg kom gående med
en hund, at føreren smed en tændt cigaret ud af vinduet - lige foran
poterne på min hund. Gad vide, hvordan en tændt cigaret er at gå på med
"bare tæer"??

http://www.kandu.dk/

Fra : Niels Skaaning

Dato : 20-09-04 22:51

"KASO" <KASO.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men 5-6l burde jo så kunne give et pænt lille knald. Jeg forstår din
> "irritation" og undrer mig endnu engang over "folks" mangel på omtanke.

Det er nok en fordampet kop benzin.

NS

Fra : Simon [8000]

Dato : 20-09-04 10:13

Jeg synes da du uden sammenligning er den der har opført dig mest
uansvarligt i din lille historie.
Det kan godt være den anden gut ikke var helt skarp, men hele historien
bunder da i din dumhed med at efterlade en pumpende hane uden opsyn.

Mvh Simon

Fra : Henrik B.

Dato : 20-09-04 10:25

"Simon [8000]" <none@none.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det kan godt være den anden gut ikke var helt skarp, men hele historien
> bunder da i din dumhed med at efterlade en pumpende hane uden opsyn.

Jep......

--
M.v.h.
-------------------------------------

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 20-09-04 18:07

"Simon [8000]" wrote:

> [...]
> Det kan godt være den anden gut ikke var helt skarp, men hele historien
> bunder da i din dumhed med at efterlade en pumpende hane uden opsyn.

Jeg har aldrig før oplevet en pumpe der ikke slog fra, men det
skal selvfølgelig ikke være en undskyldning for ikke at holde
opsyn. Det vil jeg gøre fremover.

Hvis nu jeg påtager mig kvajebajeren og vedkender mig at jeg kunne
have undgået situationen ved at holde opsyn, så synes jeg
alligevel pointen med historien holder. Forskellen ligger i det
med om det er uvidenhed eller ligegyldighed der er baggrunden for
at udsætte andre for fare. Hvis ikke jeg havde snakket med gutten
i BX'en og han efterfølgende sætter sig ud og starter bilen, så
havde jeg ikke været vred. Det er menneskeligt at fejle og hvis
ikke man ved at der er en risiko med det man gør, så kan jeg sgu
ikke blive vred over at folk gør som de altid har gjort. Det
springende punkt ligger i at jeg umiddelbart forinden havde gjort
gutten opmærksom på fare, og på trods af det vælger han at
ignorere det. DET pisser mig af.

_Jeg_ udsatte folk for fare pga. uvidenhed, jeg troede systemet
var idiotsikkert, det ved jeg nu at det ikke er. Hvis folk er sure
på mig på den baggrund, så må jeg bøje hovedet, tage det på mig og
sige "det skal ikke ske igen".

_Han_ udsatte folk for fare på trods af at han både kendte til og
var opmærksom på problemet. Det er en form for ligegyldighed jeg
ikke kan acceptere..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Simon [8000]

Dato : 22-09-04 09:12

Hej Thomas,

> Hvis nu jeg påtager mig kvajebajeren og vedkender mig at jeg kunne
> have undgået situationen ved at holde opsyn, så synes jeg
> alligevel pointen med historien holder.

Ok så

> [...]
> var idiotsikkert, det ved jeg nu at det ikke er. Hvis folk er sure
> på mig på den baggrund, så må jeg bøje hovedet, tage det på mig og

Ved ikke med de andre, men jeg er ihvertfald ikke sådan ægte sur

Held og lykke med fremtidige tankbesøg...

Simon

Fra : Henrik B.

Dato : 20-09-04 10:21

> [...]

> benzinen spulet væk, og jeg snakkede om det usmarte i en kloakrist
> fyldt med benzindampe, benzinen flyder jo ovenpå. Jeg nævnte også

Hvilket havde været hurtigt, nemt og korrekt at gøre...

M.v.h.

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 20-09-04 14:49

En helt masse bits fra Henrik B. til dk.fritid.bil gav følgende:

[...]

> Hvilket havde været hurtigt, nemt og korrekt at gøre...

Hva'?

Da jeg i sin tid blev brandmand lærte vi nu at det var noget af det dummeste
man kunne gøre, da man gav benzinen en øget overflade og derved øgede
fordampningen (den blev ganskevist også kølet ned men sjældent nok). I stedet
skulle det opsuges med et passende middel (f.eks. kattegrus, en form for salt
som jeg ikke kan huske hvad hedder el. lign.).

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://lagengymnastik.dk/

"We only spooned! We didn't fork....."
-- Michael J. Fox as Michael Flaherty in 'Spin City'

Fra : Henrik B.

Dato : 20-09-04 15:27

> [...]
> salt
> som jeg ikke kan huske hvad hedder el. lign.).

Se mit svar længere oppe i tråden...

--
M.v.h.
-------------------------------------

Fra : Per O.

Dato : 23-09-04 02:51

KLIP

> [...]
> min bil skubbet længere væk, specielt når jeg nu kort tid
> tidligere havde forklaret, at jeg ikke ønskede at starte min egen

Manden kørte Citroen .. ikke .. så giver svaret sig selv vil jeg mene
Han har sikkert så meget jord i hovedet at han kunne få braklægningsstøtte !
Har du nogensinde mødt et bare nogenlunde intelligent menneske som kører
Citroen ? ................... jeg har i hvert fald ikke

Per O.