Turbo i Galant
Fra : Fly Christensen

Dato : 19-09-04 16:41

Davs!

Kender I et eller andet sted, hvor man kan finde ud af, om det er muligt
at sætte en turbo på en Galant? Det eneste jeg finder, er THansen
skrammel en masse!

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Ukendt

Dato : 19-09-04 17:21

> Davs!
>
> Kender I et eller andet sted, hvor man kan finde ud af, om det er muligt
> at sætte en turbo på en Galant? Det eneste jeg finder, er THansen
> skrammel en masse!

De har da ellers en rigtig voldsom turbofløjte og et par truckernosser.

Ellers er det da muligt, men regn med ca 50.000 Kr og masser af problemer.

--
Tom

Fra : Birger Møller

Dato : 19-09-04 18:05

Det er faktisk gjort. Prøv at stille det samme spørgsmål i
Mitsubishiklubbens hjemmeside.: http://www.mitsubishi-klub.dk/

venlig hilsen
Den gamle/Langeland

Fra : Mogens

Dato : 19-09-04 19:55

"Birger Møller" <bb-m@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

problemer.

> Det er faktisk gjort.

Jep, man kan få bilen orginalt med turbo.

Hvis det er een af de modeller, du tidligere
har linket til, burde du have valgt en V6
istedet, IMO...

Fra : Ukendt

Dato : 19-09-04 20:20

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jep, man kan få bilen orginalt med turbo.
>
> Hvis det er een af de modeller, du tidligere
> har linket til, burde du have valgt en V6

eller noget mere spændende, nu man bor i -TYSKLAND ))

--
Tom

Fra : Mogens

Dato : 19-09-04 20:54

> eller noget mere spændende, nu man bor i -TYSKLAND ))

Gør han det stadig?

Nu skal han jo lige have samlet lidt gryn, inden der
kan købes ind - jeg havde også valgt noget andet
og mere spændende:
www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&id=11111111143908490&top=1&
www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&id=11111111140971687&top=2&

Gør-det-selv:
www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&top=1&id=11111111141120954&

Fra : Fly Christensen

Dato : 19-09-04 21:36

On Sun, 19 Sep 2004 21:54:03 +0200, "Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk>
wrote:

>"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev i en meddelelse

>Gør han det stadig?

Det gør han da.

>Nu skal han jo lige have samlet lidt gryn, inden der
>kan købes ind

Det er jo ikke bare indkøbet, der koster. Hjulen skal jo også holde i
gang.

> jeg havde også valgt noget andet
>og mere spændende:
>www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&id=11111111143908490&top=1&
>www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&id=11111111140971687&top=2&

Absolut sjovere biler.

>Gør-det-selv:
>www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&top=1&id=11111111141120954&

Nu er do jo ikke alle der har en gårdplads eller andet til rådighed -
desværre.

Nædu, hvis jeg havde pengene til at holde det kørende, så ville det
blive en 728 eller lignende. De koster ikke ret meget i anskaffelse.

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Ukendt

Dato : 19-09-04 22:28

> Gør han det stadig?
>
> Nu skal han jo lige have samlet lidt gryn, inden der
> kan købes ind - jeg havde også valgt noget andet
> [...]

Jowjow, men den her passer perfekt ind i min garage
http://www.mobile.de/SIDSY-HTtahG0FZSkigfbc1sA-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB10LsearchPublicJ1095632531A1LsearchPublicD1100CCarZ-t-vctpLtt~BmPA1B21B20C202m-t-vCaMk_X_Y_x_ysO~BSRA6D1100E14600A2A0A0A0A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&id=11111111143947229&top=30&

Kun 42.000 Euro = 315.000 Kr så kan man bare ikke ønske sig mere

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 19-09-04 22:33

> [...]
>
> Kun 42.000 Euro = 315.000 Kr så kan man bare ikke ønske sig mere

Aj hvor smart, så kan man ikke engang copy paste et link fra mobile.de
(
Nå men det er altså den gule Diablo

--
Tom

Fra : John Sahl

Dato : 19-09-04 22:42

Tom wrote:
> Aj hvor smart, så kan man ikke engang copy paste et link fra mobile.de
> Nå men det er altså den gule Diablo

Denne:
http://shor.ter.dk/318839796

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 20-09-04 04:49

Tom wrote:

> [...]

Du har en ret bred garage?

> Aj hvor smart, så kan man ikke engang copy paste et link fra mobile.de
> (

Det virkede da fint her hos mig..

En staldfidus når du vil poste links er at sætte <> omkring
linket, så vil mange newsklienter undlade at knække linket.
Specifikt hos mobile.de kan du forkorte linket ret meget og slette
alt det mærkværdige der står mellem "http://www.mobile.de/" i
starten og "cgi-bin/da.pl?bereich" i slutningen. Dit Diablolink
bliver således til:

<http://www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&id=11111111143947229&top=30&>

Simsalabim..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Fly Christensen

Dato : 19-09-04 20:23

On Sun, 19 Sep 2004 20:55:28 +0200, "Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk>
wrote:

[snip]
>Hvis det er een af de modeller, du tidligere
>har linket til, burde du have valgt en V6
>istedet, IMO...

Ville jeg også gerne, men det må lige vente et par måneder. Det andet
var af ren nysgerrighed. Der skal være lidt mere i portokassen, end der
er nu.

Fly

--
In space nobody will hear your cream