Rep. af lille hul
Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 19-09-04 11:12

Hej derude

Jeg fik igår endelig taget mig sammen til at få kigget på den rust der
var under baglygten på min gamle golf. Havde købt noget POR15 for at få
det beskyttet. Jeg fik slebet og rengjort efter næsten alle kunstens
regler, og der er nu hærdet fint op, men desværre havde rusten nået at
æde et lille hul på ca. 3-8 mm, hvilket naturligvis ikke ligefrem kan
fyldes ud med POR15

Anyhow, nu skal dette hul jo fixes, da det nuværende gaffatape nok
ikke holder for evigt, men da jeg ikke har prøvet at lappe huller på en
bil før, så er jeg lidt i tvivl om hvor meget der skal til.

Min umiddelbare indskud er at købe noget plastikpadding/putty og fylde
hullet godt og grundigt ud med passende understøtning bagfra, lade det
hærde op, slibe og grunde+maling (evt. POR15 for at beskytte det mod
fugt) både på for og bagside, kan heldigvis lige nøjagtig komme til inde
bagfra også.

Er det en mulig fremgangsmåde, eller er der andre forslag? Jeg har ikke
mulighed for at svejse, hvilket jeg også syntes er lidt overkill til
sådan et lille område.

Forslag samt evt. online guides er mere end velkomne.

/Thomas

Fra : ...

Dato : 19-09-04 11:38

Dit umiddelbare indskud lyder helt fornuftigt.

Jeg tror ikke det er nødvendigt at understøtte fra indersiden. Det er
sikkert nemmest, bare at bygge det op af et par omgange. Men det kan du jo
lade komme an på en prøve.