Film klip hvor?
Fra : Rikke og Michal

Dato : 18-09-04 08:38

Hej med jer

Kender i nogle sider hvor man kan downloade, alle mulige film klip
som har med motorcykel at gøre?

Jeg tænker på noget i stil med Pascal (tror jeg han hedder)?
Der var ogaå engang en svensk side med Ghostrider. Findes den mere?

Mvh
Michal

Fra : Sts

Dato : 18-09-04 08:57

Du kan da starte her

http://www.mcinternet.dk/asp/motorcykel-video.asp

http://www.shaggystudios.com/Videos.htm

http://www.uponone.com/videos.php

Venlig H www.StsNet.dk

Fra : Per

Dato : 18-09-04 17:55

> [...]
>
> Jeg tænker på noget i stil med Pascal (tror jeg han hedder)?
> Der var ogaå engang en svensk side med Ghostrider. Findes den mere?

---

Prøv på www.linienmc.dk

Der er masser af klip under video.

DU kan også få Ghostrider der:

Mvh. Per!

Fra : Mikael N

Dato : 18-09-04 18:24

> "Rikke og Michal" <ingen@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
hrj
Her er en http://www.essexbikers.co.uk/videos.htm
mikael

Fra : Rikke og Michal

Dato : 18-09-04 19:30

Mikael N wrote:

> hrj
> Her er en http://www.essexbikers.co.uk/videos.htm
> mikael

Tak til jer alle.

Mvh

Michal

Fra : Gynex

Dato : 18-09-04 22:05

Ellers er Ghostrider også her www.ghostridermovie.net/

Fra : rugholmhusFJERN@vip.~

Dato : 18-09-04 23:09

On 18 Sep 2004 07:37:33 GMT, "Rikke og Michal" <ingen@mail.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg tænker på noget i stil med Pascal (tror jeg han hedder)?
>Der var ogaå engang en svensk side med Ghostrider. Findes den mere?

http://www.thepestilence.com/

http://www.superbike.co.uk/content/videos.htm

Lige et par stk. mere.

hVh