UPDATE Faellestur i Aalborg
Fra : Ole Hansen

Dato : 17-09-04 20:48

Hej,

Der er en fin tilslutning, og vi moedes paa Haahr-benzin i morgen,
loerdag klokken 13.00 - og koerer kort tid efter..

Hvor turen gaar hen, tjah, det maa vi slaas om i morgen! :)

--
Ole Hansen

Fra : Rasmus B. Nielsen

Dato : 18-09-04 13:23

On Fri, 17 Sep 2004 21:48:17 +0200, Ole Hansen wrote:

> Hej,
>
> Der er en fin tilslutning, og vi moedes paa Haahr-benzin i morgen,
> loerdag klokken 13.00 - og koerer kort tid efter..
>
> Hvor turen gaar hen, tjah, det maa vi slaas om i morgen! :)

nedtur jeg hvade set forkert på tidspunkted .-(
(Så jeg stod der ude kl. 14.00)
så må jeg bare kikke bedre efter næste gang..

mvh. Rasmus
CBR600F

Fra : Ukendt

Dato : 18-09-04 15:25

> nedtur jeg hvade set forkert på tidspunkted .-(
> (Så jeg stod der ude kl. 14.00)
> så må jeg bare kikke bedre efter næste gang..

ØV! - Det var ellers en rigtig fin tur (er næsten lige kommet hjem). Tak til
ruteplanlægger, dén tur var langtfra tosset!

Hilsen
Lars
P.S. og en tak til hám på hvid Yamaha, det pænt holdte sig bagved mig, så
jeg ikke helt tabte følget!

Fra : Ole Hansen

Dato : 18-09-04 15:48

"Lars T. Thomsen" <ltth00[snabela]acoustics.auc.dk> writes:

> ØV! - Det var ellers en rigtig fin tur (er næsten lige kommet hjem). Tak til
> ruteplanlægger, dén tur var langtfra tosset!

Det var det nemlig. Tak til dem, der troppede op. Og at kalde mig
ruteplanlægger, er måske lidt overdrevet; turen var ret improviseret
:)

--
Ole Hansen

Fra : Mads Stetter

Dato : 19-09-04 11:04

Ole Hansen wrote:

> Det var det nemlig. Tak til dem, der troppede op. Og at kalde mig
> ruteplanlægger, er måske lidt overdrevet; turen var ret improviseret
> :)

Hvilken tur kørte i?

MVH Mads Stetter (Som desværre ikke kunne troppe op i går)
RF400R
Aalborg Sø

Fra : Ole Hansen

Dato : 19-09-04 16:14

"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> writes:

> Hvilken tur kørte i?

Nu skal jeg tænke mig om... Aalborg (duhh!), Nøvling, Ellidshøj, et
smut sydom Støvring, ad småveje til Årestrup, gennem skoven mod
Ravnkilde, herefter Døstrup, Hobro, småveje til Mariager, Hadsund,
Skørping, Rebild og ehh.. hjem igen! :)

--
Ole Hansen

Fra : Jens Aage Holm

Dato : 18-09-04 20:36

On Sat, 18 Sep 2004 17:25:18 +0200, Lars T. Thomsen wrote:

> P.S. og en tak til hám på hvid Yamaha, det pænt holdte sig bagved mig,
> så jeg ikke helt tabte følget!

Skulle det være en anden gang
Det er jo også en fordel at ligge bagerst - så kan man rode rundt som man
har lyst til uden at genere resten af flokken.

Derudover også en tak for turen til de andre deltagere - det må vi gøre
igen en anden gang.

Mvh.
Jens Åge