Afslutte privat bil - hvordan
Fra : Jan

Dato : 17-09-04 06:31

Hejsa

Nu har vi set den bil vi gerne vil have og i den forbindelse har jeg fået
lov til at låne den og få min mekaniker til at gå den igennem.
Når han så har sagt god for den, hvad er så næste step.
Jeg har snakket med finansierings institut og de vil gerne låne mig
pengene - har et beløb til udbetaling, men hvornår skal han have dem,
hvornår får jeg bilen, hvornår overfører de penge til hans institut - ja er
lidt forvirret - men mit finansieringsinstitut siger jeg skal skrive
slutseddel og når jeg har gjort det, så skal de have den og derefter
overføre penge til hans instistut.

Kan godt være det er dumt spørgsmål, men er lidt forvirret ??

Jan

Fra : Ukendt

Dato : 17-09-04 07:27

"Jan" <jan@soerensen.mail.dk> skrev i en meddelelse

men mit finansieringsinstitut siger jeg skal skrive
> slutseddel og når jeg har gjort det, så skal de have den og derefter
> overføre penge til hans instistut.

Når de siger sådan, så gør du bare det. De har pengene=magten ;). Ellers
skulle de udstede en check til ham, som du stak ham efter underskrift.