Sten
Fra : Lars Andersen

Dato : 12-05-01 18:22

Hejsa

Lige et hurtigt spørgsmål..Små Sten og andre stumper som sætter sig på i
dæk-gummiet, skal man tage dem ud?, eller er det bedst at lade dem sidde.

Hilsen
Lars
ER-5

Fra : Peter J

Dato : 12-05-01 19:54

Lars Andersen <larsandersen@mail1.stofanet.dk> skrev i en
> [...]
> dæk-gummiet, skal man tage dem ud?, eller er det bedst at lade dem sidde.

Vær venlig at tage stenene ud, så vi andre slipper for unødvendige stenslag
!!!

Peter

GSX 400 F

Fra : Eg Egemarke

Dato : 12-05-01 20:14

Og du slipper for en punktering

--
Interreseret i Russiske Mc´er som jeg der kører på Izh Planeta 5
så kig her:

Fra : Janus

Dato : 12-05-01 20:25

> Og du slipper for en punktering

> stenslag

Men de bæster kommer sq nok igen på et tidspunkt ; ))

Janus

Fra : Brian

Dato : 12-05-01 20:47

Overvej slicks

Det kunne sku se sjovt ud med et 190 på en ER-5 *lol*

Brian W.
"Hiace-Busa"
"Defekt Honda cb900"

--
**** W.A.F ****

Fra : Jes Vestervang

Dato : 13-05-01 17:51

Lars Andersen wrote:

> Hejsa
>
> Lige et hurtigt spørgsmål..Små Sten og andre stumper som sætter sig på i
> dæk-gummiet, skal man tage dem ud?, eller er det bedst at lade dem sidde.

Jeg går ud fra at du mener små sten der har skåret sig ind i gummiet. Sådan
nogle skal fjernes (blidt), da de ellers kan arbejde sig længere ind i
dækket -> punktering.

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Lars Andersen

Dato : 13-05-01 21:46

> Jeg går ud fra at du mener små sten der har skåret sig ind i gummiet.
Sådan
> nogle skal fjernes (blidt), da de ellers kan arbejde sig længere ind i
> dækket -> punktering.

Lige netop, men kan man ikke ved at fjerne dem, gøre dækket mindre modstands
dygtig over for andre som sten & stumper?

Mvh
Lars

Fra : Jes Vestervang

Dato : 14-05-01 12:41

Lars Andersen wrote:

> Lige netop, men kan man ikke ved at fjerne dem, gøre dækket mindre
> modstands dygtig over for andre som sten & stumper?

Måske lidt, men det kommer jo an på størrelsen. Det er i hvert fald meget
bedre at fjerne dem, end at lade dem sidde.
Og ret lige din newsreader saa den ikke skriver Sv:
Jeg har en patch liggende paa http://the.subnet.dk/oefix.exe