bil køb
Fra : Ukendt

Dato : 16-09-04 22:11

Hejsa

Jeg overvejer at købe ny bil, jeg har lidt kig på en passat 1.8T men jeg
synes nu at 150k - 170k er en del for en brugt bil... Men det koster jo..
Problemet er at jeg ikke synes godt om mondeo og saab så det er lidt mindre
at vælge i mellem, men måske jeg har glemt noget.

Bilen skal være "stor" passat/A4 størrelse.. Nogen forslag eller råd?

Regards,
Ben

Fra : Henrik B.

Dato : 16-09-04 22:26

"Benjamin Henriksen" <Seeecret> skrev i en meddelelse
> [...]
> mindre
> at vælge i mellem, men måske jeg har glemt noget.

Tror du ikke at det er gamle Saab'er du tænker på? Har du nogensinde prøvet
én? I sammenligning med en Passat 1,8T, er Passat'en en sløv æske, uden
udstyr og med ringere sikkerhed.

> Bilen skal være "stor" passat/A4 størrelse.. Nogen forslag eller råd?

Mit forslag er helt klart:
http://www.autoatlas.dk/bilbase/visbil.asp?showback=no&dealerid=10435&carid=238602586&ac=

Eller:
http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=656000066&page=2

--
M.v.h.
-------------------------------------

Fra : Ukendt

Dato : 16-09-04 23:04

Hej

Problemet er at den eneste saab jeg synes er pæn er 9-5 og den er stædig
meget dyr :/

Regards,
Ben

Fra : Henrik B.

Dato : 16-09-04 23:14

> Hej
>
> Problemet er at den eneste saab jeg synes er pæn er 9-5 og den er stædig
> meget dyr :/

Spørgsmålet er igen: Har du nogensinde prøvet én - f.eks. en 9000?

M.v.h.

Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 17-09-04 06:26

> [...]
> at vælge i mellem, men måske jeg har glemt noget.
>
> Bilen skal være "stor" passat/A4 størrelse.. Nogen forslag eller råd?

Mit valg til den pris ved en hurtig søgning >>

http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=673400163&page=7

Det er den størrelse du forlanger, og der er masser af plads til bagage,
uden at den føles som en kæmpe kasse. Samtidig er der lidt extra udstyr i
også. Ja så er der jo så også en dejlig dieselmotor i, der samtidig er
billig i brændstof, men du skal selvfølgelig lige regne ud, om det kan svare
sig for dig at køre diesel.

Jesper

Fra : Thomas H.A.

Dato : 17-09-04 07:47

"Benjamin Henriksen" <Seeecret> wrote in message news:<414a0148$0$175$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> at vælge i mellem, men måske jeg har glemt noget.
>
> Bilen skal være "stor" passat/A4 størrelse.. Nogen forslag eller råd?

Hej Ben,

jeg har lidt svært ved at se sammenligningen mellem Passat og A4, i
mine øjne er A4'eren en lille æske i forhold til passaten, men hvis A4
matcher dine måle skulle du måske kigge efter en Octavia 1,8T, har
selv en og havde selv en Passat før, og bevares Passat'en er større
men vi er en famillie på 5 og Octaviaen er rigelig stor til os, har
bl.a. været sydpå med telt og hele svineriet uden tagbox, alt kunne
være i maven på den.

Hilsen Thomas

Fra : Anders Frank Nielsen

Dato : 19-09-04 05:45

Måske kunne en Opel Vectra B være en mulighed? Her skal du dog være
opmærksom på, at bilen har fået supplerende rust beskyttelse (især ved de
første årgange 1995/1996). Vær også opmærksom på ar service er overholdt
(tandrem!). Opel Vectra B er ikke så dyre som brugte, her er lidt eksempler:

http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=235300747&page=4

http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=264002309&page=4

http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=250000819&page=16

http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=154500179&page=29