Opfølgning af bedste 4x4.....
Fra : Henrik B.

Dato : 16-09-04 21:57

Hej.

Som opfølgning på en tidligere tråd ang. hvilke 4x4 der er den bedste i
terræn, er hér et godt eksempel på, hvad Hummer H2 er værd i terræn:
http://www.saabklub.dk/Saabklubdk/killed-it.wmv

--
M.v.h.
-------------------------------------

Fra : Morten From Sønderga~

Dato : 16-09-04 22:56

On Thu, 16 Sep 2004 22:57:16 +0200, "Henrik B."
<saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote:

>Som opfølgning på en tidligere tråd ang. hvilke 4x4 der er den bedste i
>terræn, er hér et godt eksempel på, hvad Hummer H2 er værd i terræn:
>http://www.saabklub.dk/Saabklubdk/killed-it.wmv

Åh, det er da bare en knækket styrestang, så skal du se hvad der sker
når man slipper en LandCruiser løs uden for asfalten:
http://megapixel.dk/albums/visbillede.php?id=216786&kode=
http://megapixel.dk/albums/visbillede.php?id=216785&kode=

(Føreren var meget heldig, og slap med blå mærker, det kunne nemt ha'
kostet livet)

--
Morten F. Søndergaard
Land Rover 90 TD '87

Fra : Henrik B.

Dato : 16-09-04 22:59

"Morten From Søndergaard" <from@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Åh, det er da bare en knækket styrestang, så skal du se hvad der sker
> når man slipper en LandCruiser løs uden for asfalten:
> [...]

Det er føreren det er galt med der - ikke bilen.

M.v.h.

Fra : Morten From Sønderga~

Dato : 16-09-04 23:15

On Thu, 16 Sep 2004 23:58:43 +0200, "Henrik B."
<saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote:

>Det er føreren det er galt med der - ikke bilen.

Tja, det er vel altid førerens skyld. Billederne er fra Highland
Challenge der blev afholdt sidste weekend fra Fredag-Søndag. Det er
offroadsportens svar på rally, det er på tid, og der bliver givet gas,
rigtig meget gas. Jeg synes at jeg har prøvet lidt af hvert inden for
terrænkørsel, men det fandt jeg så ud af at det havde jeg ikke.

Lørdag aften havde der været en uofficiel optælling, hvor man kom
frem til at 1/3-del af bilerne havde været væltet. Land-Cruiseren var
dog den eneste, der gik rigtig i stykker, den er rullet flere gange
ned af en skrænt og endte på hovedet i en sø, dyb nok til at kun noget
af sædehynden var synlig og der bliver ikke kørt med dykkermaske

--
Morten F. Søndergaard
Land Rover 90 TD '87

Fra : Anders Hertz

Dato : 17-09-04 09:22

Mere om sagen her:
http://www1.aub.auc.dk/~ahz/4wd/

/Anders

Fra : Niels Skaaning

Dato : 17-09-04 14:41

"Anders Hertz" <ahz@aub-dot-auc-dot-dk> skrev i en meddelelse

> Mere om sagen her:
> http://www1.aub.auc.dk/~ahz/4wd/

Ha! Ham Steen kender jeg :). Så fik har smadret sin kære bil.

NS

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 17-09-04 18:07

Niels Skaaning telepaterede følgende til sin PC:
> Ha! Ham Steen kender jeg :). Så fik har smadret sin kære bil.

Lidt skadefro?

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Niels Skaaning

Dato : 17-09-04 21:09

meddelelse news:414b19b3$0$207$14726298@news.sunsite.dk...
> Niels Skaaning telepaterede følgende til sin PC:
>
> Lidt skadefro?

Næh... jeg blev bare overrasket over, at han havde smadret sin bil. På den
anden side, så var det jo den slags han havde bygget den til. Det er da
ærgeligt med hans bil, men han kører den meget hårdt.

NS

Fra : Cosworth POWER

Dato : 16-09-04 22:57

> Som opfølgning på en tidligere tråd ang. hvilke 4x4 der er den bedste
> i terræn, er hér et godt eksempel på, hvad Hummer H2 er værd i terræn:
> http://www.saabklub.dk/Saabklubdk/killed-it.wmv

Det ser ud som om det bare er bolten der hopper ud, men det bør sgutte kunne
ske!

--
Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - importguide

Fra : Ukendt

Dato : 16-09-04 22:59

> Som opfølgning på en tidligere tråd ang. hvilke 4x4 der er den bedste i
> terræn, er hér et godt eksempel på, hvad Hummer H2 er værd i terræn:
> http://www.saabklub.dk/Saabklubdk/killed-it.wmv

Det er nu også ret voldsom kost at køre over det der - og så bare lukke op
for sluserne...

Han ligner ikke en person, der er vant til at køre i terræn, IMO.

Man skulle i øvrigt nok nappe en "rigtig" hummer, hvis man vil køre i dén
slags rocks der..

--
/Jan W Nielsen

Fra : Teddy

Dato : 16-09-04 23:14

hér et godt eksempel på, hvad Hummer H2 er værd i terræn:
> http://www.saabklub.dk/Saabklubdk/killed-it.wmv

Hehe... En tosse bag rattet kan ødelægge selv mest robuste maskiner. er ret
sikker på at han har været meget hårdhændet imod den stakkels bil igennem
længere tid.

Det undrer mig meget at der ikke er spær på forakslen ???

Teddy

Fra : Ukendt

Dato : 16-09-04 23:19

> Hehe... En tosse bag rattet kan ødelægge selv mest robuste maskiner.

Han tror, han har købt en Hummer 1, der er væsentligt grovere på ale
måde....men selv den kan jo ødelægges.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Henrik B.

Dato : 16-09-04 23:23

"Teddy" <salg@smallblock.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> længere tid.
>
> Det undrer mig meget at der ikke er spær på forakslen ???

Det er fordi det kun er en semi-offroader....

M.v.h.

Fra : Q

Dato : 17-09-04 00:20

> [...]
>
> Som opfølgning på en tidligere tråd ang. hvilke 4x4 der er den bedste i
> terræn, er hér et godt eksempel på, hvad Hummer H2 er værd i terræn:

Så kan du godt pakke sammen:

http://money.cnn.com/2004/09/13/pf/autos/monster_truck/index.htm?cnn=yes

/peter

Fra : Henrik B.

Dato : 17-09-04 10:48

"Q" <Q@Q.Q> skrev i en meddelelse

> Så kan du godt pakke sammen:
>
> http://money.cnn.com/2004/09/13/pf/autos/monster_truck/index.htm?cnn=yes

*ROFL* De er simpelthen syge i roen - "overthere".

Fremover vil mit syn på amerikanere være, at de ALLE har en lille
tissetrold. ))

--
M.v.h.
-------------------------------------

Fra : Q

Dato : 17-09-04 11:14

> *ROFL* De er simpelthen syge i roen - "overthere".
>
> Fremover vil mit syn på amerikanere være, at de ALLE har en lille
> tissetrold. ))

Pjat.. Jeg kunne da godt tænke mig sådan en slæde..
Jeg tror dog den ville være sjovest hvis man havde firmakort til
tankstationen

Forestil dig lige at smutte til bageren i den søndag morgen..

/peter

Fra : Torben Scheel

Dato : 17-09-04 12:25

Q wrote:
> [...]
> tankstationen
>
> Forestil dig lige at smutte til bageren i den søndag morgen..

Og alle de andre kunder tænker "han må have brug for en potensforlænger der
passer til en eunuk". Tjah - smag og behag er forskelligt

vh
Torben

Fra : anders majland

Dato : 17-09-04 19:09

> Pjat.. Jeg kunne da godt tænke mig sådan en slæde..
> Jeg tror dog den ville være sjovest hvis man havde firmakort til
> tankstationen

Samme her - jeg kan da godt se ideen i lige at kunne læsse 6 tons på
ladet. Men så mangler den sikkert tip til at få det af igen ... Men
private kan jo slet ikke få lov at køre lastbil "for sjov" her i landet
(læs have passagerer med)

Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 17-09-04 19:55

> Samme her - jeg kan da godt se ideen i lige at kunne læsse 6 tons på
> ladet. Men så mangler den sikkert tip til at få det af igen ...

Det kan jeg egentligt ikke. Men cool det er den. Du kan godt få den med
tip-lad (står på deres hjemmeside), så det er ikke det der er problemet :)

/Kasper Hansen

Fra : anders majland

Dato : 18-09-04 11:18

> Det kan jeg egentligt ikke. Men cool det er den. Du kan godt få den
> med tip-lad (står på deres hjemmeside), så det er ikke det der er
> problemet :)

Mindre kan også gøre det. 2tons ville nok være tilstrækkeligt - og jeg
ville slippe for meget trailerkørsel.....