Gæt: Pris på Audi S2 kølerslang (med tkryd~
Fra : Jonas R.

Dato : 16-09-04 21:54

Slangen går fra hovedkøleren ned til en lille vandpumpe og over til
motorblokken.

Hvad tror i den koster? Jeg var ved at falde ned af stolen da jeg spurgte
hos Audi i flensborg, havde man købt den i DK, koster den cirka det
dobbelte, sådan plejer det ihvert fald at være.

/Jonas R.

Fra : Carsten Hjorth

Dato : 16-09-04 21:59

"Jonas R." <hihi@hihi.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hos Audi i flensborg, havde man købt den i DK, koster den cirka det
> dobbelte, sådan plejer det ihvert fald at være.

Hmm, jeg købte en lignende til min A4 og den kostede en plov...

/Carsten

Fra : Henrik B.

Dato : 16-09-04 22:00

> [...]
> hos Audi i flensborg, havde man købt den i DK, koster den cirka det
> dobbelte, sådan plejer det ihvert fald at være.

856,-

M.v.h.

Fra : Mogens

Dato : 17-09-04 05:35

> 856,-

+moms

Fra : Ukendt

Dato : 17-09-04 05:49

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> +moms

* PI = den matematiske prisudregnerformel : "Hvad kunden finder for groft" *
PI. ;))).

Fra : hanzen

Dato : 17-09-04 10:43

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> +moms

Ikke i Jylland.
--
hilzen
hanzen

Saab 900 - 185 Hk. med kunstigt åndedræt

Fra : Jonas R.

Dato : 17-09-04 08:36

Slangen kostede lidt over 1000 kr i tyskland, så i DK havde den nok kostede
omkring 2000 kr .

Anyways synes jeg det er komplet sindsygt at en køler slange koster 1000 kr

/Jonas R.

Fra : Roberto Saldo

Dato : 17-09-04 08:39

Jonas R. wrote:
> Slangen kostede lidt over 1000 kr i tyskland, så i DK havde den nok kostede
> omkring 2000 kr .
>
> Anyways synes jeg det er komplet sindsygt at en køler slange koster 1000 kr

Jeps, men det kan sælges til den pris så det er det må koste.
Har du prøvet at spørge til en slange til en tilsvarende VW eller Skôda
-motor?

Mvh
Roberto

Fra : phk

Dato : 17-09-04 09:55

"Roberto Saldo" <rs@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Jonas R. wrote:

> Jeps, men det kan sælges til den pris så det er det må koste.
> Har du prøvet at spørge til en slange til en tilsvarende VW eller Skôda
> -motor?

Eksempelvis hvis man køber benzinpumpe til Golf, Skoda og Audi - 3
forskellige priser men ifølge autoophugger nøjagtig den samme pumpe.

--
Per, Esbjerg

Fra : Roberto Saldo

Dato : 17-09-04 09:58

phk wrote:
> "Roberto Saldo" <rs@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Eksempelvis hvis man køber benzinpumpe til Golf, Skoda og Audi - 3
> forskellige priser men ifølge autoophugger nøjagtig den samme pumpe.

Det er jo lige netop det ...

Mvh
Roberto

Fra : Jonas R.

Dato : 17-09-04 14:50

Roberto Saldo wrote:
SNIP
> Det er jo lige netop det ...

Jeg har etka og desværre er slangen speciel til netop min bil, ikke andre
der har den øvøv

:(

Jonas