On Sat, 18 Sep 2004 09:00:15 +0200, "Jan" <SPAMa45@SPAMsccd.dk> wrote:
>
>>
>> Jeg har en ´94 VW Transporter 2,5B(enziner) (5 cyl) , som har gået
>> lige knap 300.000km
>> I blandet kørsel går den ca 8,5-9 km/l...
>> Det er en utrolig slidstærk maskine!
>> Jeg har haft den i 2år nu, og har ingen problemer haft, bortset fra en
>> katalysator som ikke gad mere..
>
>Det var ikke meget
![Blink](images/smileys/wink.gif)
mon ikke det har noget med måden den bliver kørt på
>LoL
>
>Min fra '94 (5cyl) kører 10-11 på literen ved alm. kørsel, ved motorvej med
>120-130 kører den til gengæld "kun" godt 9km på literen, den har også kun
>kørt 165000km.
>Fordelen som jeg ser det, frem for en tilsvarende diesel er at den har noget
>mere trækkraft, klare fint bakkerne i Harzen hvert år med fuldt læs uden
>problemer.
>Ulemper er at mange bilister på motorvejen og andre steder ser "kun en
>kassevogn" og regner ikke med at den sagtens følger en almindelig person
>bil, og så flytter de sig sq ikke ell. finder på at kører ud foran en.
>
>Har haft den fra ny og kun ofret olie, filter, dæk og vinduesviskere samt
>skiftet tandrem, og rep. lidt pletter på den, så det må siges at være
>billigt sluppet.
>
>Jan
>
Hej du.
Joeh...når man nu _har_ et såkaldt kraftoverskud, er det da rart at
kunne bruge det engang imellem
Der er flere som jeg kender, som er blevet ret chokeret over, hvor
godt sådan en "kassevogn" egentligt følger med i optrækket.
Nu kører jeg en del om året (vel 25000-30000) i transporteren, og du
har ganske ret..andre betragter det jo kun som en slidt kassevogn
lidt, ala' en hiace eller hilux og hvad de ellers hedder
....de plejer nu at komme på andre tanker når man følger med "op" på
motorvejen og runder de 150-160 stykker...i en kassevogn
(okay...efter 160 begynder den altså at miste pusten...:)
Med venlig hilsen
Michael Andersen
never.give.@way.your.email.address.on.usenet
Allways remember: spelling errors is a feature, not a bug