Gule plader igen..
Fra : Ukendt

Dato : 16-09-04 06:57

Er der ikke der ikke noget med at nogle porscher er blevet godkendt til gule
plader, eller hvordan er det at det er ?? hvad er det reglerne er ?? noget
med så og så mange meters "bagagerum" ??

Mvh
Morten

Fra : Lenn Lauridsen

Dato : 16-09-04 07:23

"Juel" <nej tak> skrev i en meddelelse
> [...]
> plader, eller hvordan er det at det er ?? hvad er det reglerne er ?? noget
> med så og så mange meters "bagagerum" ??

Denne her sælges på gule plader:
http://www.storgaard-biler.dk/default.asp?vk=29000341&fha=257

Fra : Ukendt

Dato : 16-09-04 12:51

ja men hvad er kravene for at kunne få den på gule plader ??

Mvh
Morten

Fra : Lenn Lauridsen

Dato : 16-09-04 13:29

> ja men hvad er kravene for at kunne få den på gule plader ??

Aner det ikke... Men da forhandleren fik den, stod den med gule plader i et
stykke tid. Noget af dit oprindelige spørgsmål lød: "Er der ikke der ikke
noget med at nogle porscher er blevet godkendt til gule
plader, eller hvordan er det at det er ?? " - så til det er der vel kun at
sige Jo, nogle Porscher må være godkendte, idet den bil Storgaard biler har
stående, har været på gule plader...

Fra : Ukendt

Dato : 16-09-04 13:43

fandt lige:

http://www.erhverv.toldskat.dk/vejledninger/Erhvervsserien/Enr_36_ver1-0.pdf

Kan man så få en Ford Probe på gule plader, hvis den opfylder betingelserne
??

Mvh
Morten

Fra : Ivan Madsen

Dato : 16-09-04 14:28

On Thu, 16 Sep 2004 14:42:33 +0200, "Juel" <nej tak> wrote:

> [...]
>
>Kan man så få en Ford Probe på gule plader, hvis den opfylder betingelserne
Det hul blev lukket - det var noget med, at man pillede taget af
Corvette og Porsche 928, lagde en fast bund i "ladet", indregistrerede
dem som pick-up og satte så taget på igen som hard-top. Nu er der
nogle minimumsregler til ladstørrelse/varerumsstørrelse.

Fra : Ukendt

Dato : 16-09-04 14:46

> [...]
> dem som pick-up og satte så taget på igen som hard-top. Nu er der
> nogle minimumsregler til ladstørrelse/varerumsstørrelse.

Hvor står det henne ?? hvad er minimums reglerne nu ??

Mvh
Morten

Fra : Ivan Madsen

Dato : 16-09-04 15:17

On Thu, 16 Sep 2004 15:46:02 +0200, "Juel" <nej tak> wrote:

>Hvor står det henne ?? hvad er minimums reglerne nu ??

Læs dog det dokument, du henviser til. Ladet skal være længere end
afstanden fra underkant forrude til adskillelse mod lad og længere end
120 cm, desuden skal det "utvivlsomt være indrettet til
godstransport".

Fra : Ukendt

Dato : 17-09-04 06:52

> [...]
> afstanden fra underkant forrude til adskillelse mod lad og længere end
> 120 cm, desuden skal det "utvivlsomt være indrettet til

Ja, men kan en Ford Probe gå ind under det ? hvis den nu er så lang som den
skal være, og man gør underlaget plant ? Og fjerner seler ol. ?
Så kan de vel intet sige.. kan de ?? tror sq jeg ringer til T&S idag..

Mvh
Morten

Fra : Ivan Madsen

Dato : 17-09-04 07:54

On Fri, 17 Sep 2004 07:51:37 +0200, "Juel" <nej tak> wrote:

>Ja, men kan en Ford Probe gå ind under det ? hvis den nu er så lang som den
>skal være, og man gør underlaget plant ? Og fjerner seler ol. ?
>Så kan de vel intet sige.. kan de ?? tror sq jeg ringer til T&S idag..

Tror det er en god ide, men du skal nok ikke regne med et klart svar,
men sørg for at få at vide, om du kan tegne en skitse af bilen med
ladrum osv. og få en vurdering på det grundlag. Det er jo bittert at
begynde at save i bilen og så få et nej. Bortset fra det vil jeg tro,
at de blankt vil afvise ideen, da bilen ikke opfylder kravet om
"utvivlsomt at være indrettet til godstransport", selv om den måske
formelt kan klare de opgivne mål. Se fx. grunden for at afvise Porsche
924 i dokumentet.
--
Ivan Madsen,
Saxo 1.4 i SX.

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 16-09-04 15:38

Mener det var Chevolet Camaro, som blev for meget for Told og Skat.....

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 17-09-04 09:52

"Henrik Nielsen" <xng@post.cybercity.dk> wrote in message
> Mener det var Chevolet Camaro, som blev for meget for Told og Skat.....

Der kører sådan en rundt her i byen på gule plader
Det var sådan en bil man skulle have købt dengang der var mulighed for det
:)

--
/Dennis
Pug 106GTI