Vand i Golf 2
Fra : Supertankeren

Dato : 16-09-04 00:40

Jeg har et problem i højere side foran vandet kommer ind jeg ka ikke se hvor
det kommer fra det løber ikke ned af fralægger hylden der eller andet.
er der nogen der kender dette problem ?

mvh.
Jan

Fra : Ukendt

Dato : 16-09-04 06:54

> Jeg har et problem i højere side foran vandet kommer ind jeg ka ikke se
hvor
> det kommer fra det løber ikke ned af fralægger hylden der eller andet.
> er der nogen der kender dette problem ?

Hehe har vist haft min del af Golf II'ere.. så ja jeg kender problemet..
Kig på Golf2.dk evt..

Der er sikkert hul i din plast bag dørbeklædningen, så løber vandet ind der
og ned under dit "gulvtæppe", hvis det ikke er det, så har du sikker 1000
blade oppe i "tagrennen" foran, så der står en sø af vand, og dermed presser
vandet sig ind ved ventilator ol. men føre og fremmest tror jeg at det er
plasten i døren !!

Mvh
Morten

Fra : Tommy

Dato : 16-09-04 06:55

Hej Jan

Ja jeg kender problemet.
Hvad man gør ved det??? Aner det ikke.....
Nogen der har en ide :)

Hilsen Tommy

Fra : Vittrup

Dato : 16-09-04 10:47

Vandet kommer ind fordi plastikken bag dørbeklædningen er defekt eller
sidder løs.
Ny plastik til døren kan bestilles hos wv og skal sidde fuldstændigt tæt til
døren, hvis du vil problemet til livs!!!

Søren
www.audiocompagniet.dk

Fra : Rasmus

Dato : 16-09-04 15:56

> [...]
hvor
> det kommer fra det løber ikke ned af fralægger hylden der eller andet.

......det kan også være ved forruden, hvis gummilisten er blevet hård, jeg
fik vand i sikringsboksen på den måde.

mvh
Rasmus