Mitsubishi Evolution ?
Fra : Allan Møller

Dato : 15-09-04 20:47

Jeg så subj. trække kraftigt fra mig i dag på Øresundsbroen på tyske
prøveplader -
formentligt en svensker som havde været et smut i Tyskland for at hente den
hjem.
Men det kom lidt bag på mig at jeg blev fuldstændigt sat af - den var væk på
få øjeblikke.
Jeg kører selv i en Passat 1.8T

Men hvad er det for en bil jeg har set idag ? Er navnet rigtigt ?
For jeg kan ikke finde nogle på bytbil.com som er til salg.

Nogen som kender lidt til motorydelse m.m. ?

Mvh. Allan

Fra : Apollo14 aka Kenneth~

Dato : 15-09-04 21:01

"Allan Møller" <allan@allanm.dk> wrote in

> Men hvad er det for en bil jeg har set idag ? Er navnet rigtigt ?
> For jeg kan ikke finde nogle på bytbil.com som er til salg.
>

> Nogen som kender lidt til motorydelse m.m. ?

Lige her f.eks.
http://www.mitsubishi-evolution8.com/
Men det er nok en ældre model, vi har en 3 i køge, og ham skal man
ikke prøve at kører fra, selv en Impreza STI kan ikke følge den til
døren.
Og her er lidt mere om den:
http://www.biltorvet.dk/bilanmeldelser/bilanmeldelser.asp

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 16-09-04 10:22

On 15 Sep 2004 20:01:21 GMT, Apollo14 aka Kenneth Rugaard
<mail@USHALLREMOVETHISApollo14.dk> wrote:

> [...]
>Men det er nok en ældre model, vi har en 3 i køge, og ham skal man
>ikke prøve at kører fra, selv en Impreza STI kan ikke følge den til

Synes så at Imprezaen er kønnere at se på og den fik da også en bede
"admeldelse" i Topgear. End Evo'en
Flemming Jacobsen

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 16-09-04 11:33

> Synes så at Imprezaen er kønnere at se på og den fik da også en bede
> "admeldelse" i Topgear. End Evo'en

Jeg bryder mig sgu ikke voldsomt om designet på nogen af dem. De er begge
meget specielle - men kønnest i virkligheden, hvis du spørger mig.
Ang. Top Gear, tror jeg at du husker helt forkert. Jeg har i hvert fald op
til flere afsnit liggende, hvor de *skamroser* EVO 8. Den har både bedre
styreegenskaber og er hurtigere. Tror faktisk at den ligger i top10 på deres
liste over omgangstider.

/Kasper Hansen

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 16-09-04 20:16

On Thu, 16 Sep 2004 12:33:25 +0200, "Kasper Hansen [8270]"
<kasper@FJERNDETTEh-hansen.dk> wrote:

> [...]
>styreegenskaber og er hurtigere. Tror faktisk at den ligger i top10 på deres

hmm det afsnit jeg så sluttede med at Clarkson og dem der den mindre af
de 3 stod med begge biler og begge kunne blive enige om at de til en
hver tid ville sætte sig ind i Imprezaen, men hvorfor kunne de ikke
forklare.
Flemming Jacobsen

Fra : Cosworth POWER

Dato : 15-09-04 21:03

> Men det kom lidt bag på mig at jeg blev fuldstændigt sat af - den var
> væk på få øjeblikke.
> Jeg kører selv i en Passat 1.8T

Ik' for noget, men en 1,8T Passat er sløv som standard - meget sløv, så det
bør ikke komme som en overraskelse.

> Men hvad er det for en bil jeg har set idag ? Er navnet rigtigt ?
> For jeg kan ikke finde nogle på bytbil.com som er til salg.
> Nogen som kender lidt til motorydelse m.m. ?

http://www.mitsubishicars.com/lancerevolution/

Mange forskellige privatbil her:
http://www.cardomain.com/member_pages/search_results.pl?make=Mitsubishi&model=Evolution

Modellen findes fra Mitsibishi Evo 1-8, hvor 8'eren er den seneste udgave.
Søg på google.com.

--
Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - importguide

Fra : Allan Møller

Dato : 15-09-04 21:29

> Ik' for noget, men en 1,8T Passat er sløv som standard - meget sløv, så
det
> bør ikke komme som en overraskelse.

Jo tak - det er jeg egentligt klar over. Jeg ligger nu heller ikke og racer
for
det kan bilen ikke - ville bare lige se lidt nærmere på den Mitsubishi og
han
tog det vist som en udfordring og væk var han
Det jeg ville frem til var at det vist er første gang jeg har oplevet at
en bil rykkede så markant fra mig.
Men som sagt jeg ligger jo heller ikke og opfordrer til race.

Mvh. Allan

Fra : Henrik B.

Dato : 15-09-04 21:38

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ik' for noget, men en 1,8T Passat er sløv som standard - meget sløv, så
det
> bør ikke komme som en overraskelse.

*LOL*

M.v.h.

Fra : Jonas R.

Dato : 16-09-04 10:17

Cosworth POWER wrote:
SNIP
> Ik' for noget, men en 1,8T Passat er sløv som standard - meget sløv,
> så det bør ikke komme som en overraskelse.

LOL :)

Som standard er en ford da også sløv? ;)

Fra : Cosworth POWER

Dato : 16-09-04 20:43

> LOL :)
>
> Som standard er en ford da også sløv? ;)

Jo en Ford Ka.