Abus lås til mc'er i Aalborg ;o)
Fra : Denni Sørensen

Dato : 15-09-04 16:04

Man bør jo lære af andres "fejl" og låse sin Mc, når man nu har valgt at
flytte nordenfjords

Jeg har kik på denne kæde lås
http://www.abus.de/us/main.asp?ScreenLang=us&sid=651363551203824130920042121030250&select=0105b01&artikel=4003318267918m
Da man kan låse mc'en fast til noget, uden af kæde bliver for lang/tung til
at slæbe rund på.
Men hvor kan man købe den henne?
louis.de har denne her. Men jeg har ikke brug for endnu en skive lås.
http://www.abus.de/us/main.asp?ScreenLang=us&sid=651363551203824130920042121030250&select=0105b02&artikel=4003318282317m

--
DDS - Aalborg
Mail =(Fjern det høje dyr)

Fra : Rasmus Neckelmann

Dato : 15-09-04 18:02

Denni Sørensen wrote:
> Man bør jo lære af andres "fejl" og låse sin Mc, når man nu har valgt
> at flytte nordenfjords

Sidst jeg tjekkede lå Aalborg syd for fjorden? :) Men hva ved jeg...

--
mvh Rasmus Neckelmann
http://royal.flof.dk/rasmus

Fra : Peter Risager

Dato : 15-09-04 18:28

> Sidst jeg tjekkede lå Aalborg syd for fjorden? :) Men hva ved jeg...

Ikke syd for Randers fjord ;)

--
Peter Risager
"Story in a game is like a story in a porn movie. It's expected to be

Fra : Denni Sørensen

Dato : 15-09-04 19:03

"Rasmus Neckelmann" <neckelmann@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Sidst jeg tjekkede lå Aalborg syd for fjorden? :) Men hva ved jeg...

Jeg holder nord for fjorden, nogen kalder der også Nr.Sundby.