køreture i Randers området ?
Fra : HouDy, VFR 750 Fj

Dato : 12-05-01 15:37

kan rygtet om at der er MC-køretur hver tirsdag kl 19.00 med udgangspunkt
fra Randers ved P-pladsen hos Føtex i nordbyen ?

@
_[]-=\*
......(o)Z_/(o)

Houdy
VFR750F

Fra : Poul Ladefoged

Dato : 12-05-01 16:15

"HouDy, VFR 750 Fj" <henrik_hougaard@hotmail.com> wrote in message
> kan rygtet om at der er MC-køretur hver tirsdag kl 19.00 med udgangspunkt
> fra Randers ved P-pladsen hos Føtex i nordbyen ?

> [...]

Det lyder meget rigtigt, der samles gerne en 30-40 stykker hver tirsdag
efter hvad jeg har set.

Fra : HouDy, VFR 750 Fj

Dato : 12-05-01 17:05

.....det er kun som rygte jeg har hørt om 55 cykler ...

hvor går turen eksempelvis hen og i hvor lang tid ?
er der noget planlagt på forhånd?

Jeg viser mig næste gang (hvis jeg kan klemme det ind hvis mit
semesterprojekt tillader det !)

/ HouDy

Fra : Kenneth

Dato : 12-05-01 19:51

> ....det er kun som rygte jeg har hørt om 55 cykler ...
>
> Jeg viser mig næste gang (hvis jeg kan klemme det ind hvis mit
> semesterprojekt tillader det !)

Jeg kommer også, hvis det kan passe i tidsplanen.

....Hvordan er det nu lige man nemmest kommer til Føtex når man kommer fra
Grenå siden ?

--
Venligst
Kenneth

Fra : HouDy, VFR 750 Fj

Dato : 13-05-01 09:30

> ...Hvordan er det nu lige man nemmest kommer til Føtex når man kommer fra
> Grenå siden ?

Du kører helt ind og over broen og drejer t.v., så kommer Mariagervej på h.
side efter 1km . Den kører du op af ca 3km indtil du ser føtex på venstre
side. Du kan ikke køre forbi uden at se det.

Fra : Kenneth

Dato : 13-05-01 10:57

> [...]
> side efter 1km . Den kører du op af ca 3km indtil du ser føtex på venstre
> side. Du kan ikke køre forbi uden at se det.

Mange tak!

--
Venligst
Kenneth

Fra : HouDy, VFR 750 Fj

Dato : 15-05-01 17:06

møgvejr og semesterprojekt tvinger mig til at blive siddende ved computeren
iaften

Fra : Peter J

Dato : 15-05-01 19:59

HouDy, VFR 750 Fj <henrik_hougaard@hotmail.com> skrev i en
> møgvejr og semesterprojekt tvinger mig til at blive siddende ved
computeren
> iaften

Rolig nu, du skal nok komme ud at køre, om ikke andet bliver du tvunget med
når jeg engang får synet GSXéren.

MVH Peter

GSX 400 F, med afmonteret baghjul indtil på torsdag, hvor det nye dæk skulle
være monteret.