Afgift på Yamaha TRX850
Fra : Jesper Menincke

Dato : 15-09-04 09:17

Hej, Jeg har forelsket mig i en Yamah TRX850
Har nogen erfaring med afgiften på sådan en sag, årgang 96-99.

Jesper
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=227

Fra : Jens Arnfast

Dato : 15-09-04 09:39

Jesper Menincke wrote:

> Hej, Jeg har forelsket mig i en Yamah TRX850
> Har nogen erfaring med afgiften på sådan en sag, årgang 96-99.

Et hurtigt opslag på told&skats sider siger omkring 51k for en '96

--
-jens
RSV1000

Fra : AW på ZRX

Dato : 15-09-04 17:02

> Hej, Jeg har forelsket mig i en Yamah TRX850
> Har nogen erfaring med afgiften på sådan en sag, årgang 96-99.

Hvorfor ikke bare købe den i DK ??

Allan
ZRX 1200

Fra : Jesper Meincke

Dato : 16-09-04 07:02

AW på ZRX wrote:

> Hvorfor ikke bare købe den i DK ??

Ja, det var nok det nemmeste. Men
udvalget er meget småt, og priserne ligger på 80-90.000kr. HVis afgiften
er 50.000, kan jeg ende med en pris på ca 70.000kr.

Fra : lasse

Dato : 19-09-04 09:20

"Jesper Menincke" <XXXrotaxmeincke@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Hej, Jeg har forelsket mig i en Yamah TRX850
> Har nogen erfaring med afgiften på sådan en sag, årgang 96-99.
>
> Jesper
>
> hej jesper
jeg har sådan en ny uden afgift til salg 360KM var det noget
mvh lasse