Tomgang ved fabia
Fra : Zurfer

Dato : 14-09-04 17:03

Hej.

Jeg er nu blevet ejer af en fabia 1,4 68 hk fra 2003

Kan det passe at når den står i tomgang at den så hopper lidt, som om den
står for lavt eller??
Nogle der har samme problem.

På forhånd tak

Fra : Thomas Landberg

Dato : 14-09-04 19:43

> Jeg er nu blevet ejer af en fabia 1,4 68 hk fra 2003
>
> Kan det passe at når den står i tomgang at den så hopper lidt, som om den
> står for lavt eller??
> Nogle der har samme problem.

Har lige selv haft lånt en tilsvarende bil i en uge og den gjorde det samme.
Dette fænomen skyldes, at motoren er magret for meget ud for at imødekomme
antiforureningsnormerne. Skoda kan som regel intet gøre, men med en
specialdesignet chip kan man komme over problemet. I den jeg lånte var det
decideret irriterende.

--

MVH

Thomas Landberg