Rustarbejde og syn
Fra : Niels Skaaning

Dato : 13-09-04 21:56

Kan alle former for rustarbejde i alle zoner på en bil udført af en amatør
(som ikke klamper) godkendes ved et syn?

NS

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 13-09-04 21:54

"Niels Skaaning" <niels_skaaning@hotmail.com> skrev :

>Kan alle former for rustarbejde i alle zoner på en bil udført af en amatør
>(som ikke klamper) godkendes ved et syn?

Hvis det er fagmæssigt korrekt udført, er synsmanden tilfreds, og du
hører så ingen beklagelser fra ham.

Nogle (glade) amatører laver dælme flot arbejde, andre noget juks

(undertegnede er bestemt ingen ekvillibrist udi bulearbejde ;(

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 13-09-04 22:16

<jan@fedtegreven.dk> skrev i en meddelelse

> Nogle (glade) amatører laver dælme flot arbejde, andre noget juks
>
> (undertegnede er bestemt ingen ekvillibrist udi bulearbejde ;(

I at lave bulerne?
Eller reparere dem bagefter

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC + 2,0i DOHC uden Sierra

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 13-09-04 22:16

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev :

>I at lave bulerne?
>Eller reparere dem bagefter

Harhhhh - begge , jeg har endnu tilgode at bule en bil - eller rette
slige sager ud ;)

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Ukendt

Dato : 13-09-04 22:28

> Harhhhh - begge , jeg har endnu tilgode at bule en bil - eller rette
> slige sager ud ;)

Nåeh, en husker da en Scorpio som blev kradset af en lastbil

--
Tom

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 13-09-04 22:52

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev :

>Nåeh, en husker da en Scorpio som blev kradset af en lastbil

En husker korrekt - men det var jo ikke mig, der brasede ind i
lastbilen. Og gudskelov heller ikke mig, der havde bøvlet med at
hitte en dør at proppe i hullet.

lastbils chaufuttens undskyldning, var godtnok også den dummeste jeg
havde hørt længe ... havde ikke set bilen , hold op mand - en Scorpio
er jo ikke ligefrem en minibil :)

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Leif Nielsen

Dato : 14-09-04 10:15

> lastbils chaufuttens undskyldning, var godtnok også den dummeste jeg
> havde hørt længe ... havde ikke set bilen , hold op mand - en Scorpio
> er jo ikke ligefrem en minibil :)

Nu er den jo en ford, og det alene gør den jo let at overse...

Leif Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 14-09-04 19:11

"Leif Nielsen" <it-center@teaterbygningen.dk> skrev i en meddelelse

> Nu er den jo en ford, og det alene gør den jo let at overse...

....men en Ford kommer man ikke uden om

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 13-09-04 22:00

"Niels Skaaning" <niels_skaaning@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Kan alle former for rustarbejde i alle zoner på en bil udført af en amatør
> (som ikke klamper) godkendes ved et syn?

Nej, men en god svejsning plus vinkelslibning samt tykt lag tectyl kan
skjule selv den bedste svejsning i en vange.

--
Tom

Fra : Karsten Andersen

Dato : 13-09-04 22:12

Mon, 13 Sep 2004 23:00:19 +0200, skrev "Tom"
<tom_christensen(snabela)bigfoot.com>, på 13 linier, i
<41460a60$0$163$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, :

>Nej, men en god svejsning plus vinkelslibning samt tykt lag tectyl kan
>skjule selv den bedste svejsning i en vange.
bare husk en omgang sand/jord

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : alexbo

Dato : 13-09-04 22:03

"Niels Skaaning" skrev

> Kan alle former for rustarbejde i alle zoner på en bil udført af en amatør
> (som ikke klamper) godkendes ved et syn?

Ja, det har ikke noget med reparatøren at gøre, kun med reparationen.
Hvis den er udført korrekt, er det ligemeget om det er en smed eller bager
der har lavet den.

mvh
Alex Christensen

Fra : Martin Nielsen / Får~

Dato : 13-09-04 22:07

"Niels Skaaning" <niels_skaaning@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Kan alle former for rustarbejde i alle zoner på en bil udført af en amatør
> (som ikke klamper) godkendes ved et syn?

Bare det er lavet ordenligt, så er er bilsyn ligeglade hvem der har gjort
det...

Fra : Ukendt

Dato : 13-09-04 22:30

"Niels Skaaning" <niels_skaaning@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Kan alle former for rustarbejde i alle zoner på en bil udført af en amatør
> (som ikke klamper) godkendes ved et syn?

Læs evt. her:
https://www.bilsyn.dk/aut/public/index2.htm

Men du skal nok ikke begynde at popnitte vangerne eller dørstolperne

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 13-09-04 22:32

> "Niels Skaaning" <niels_skaaning@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Læs evt. her:
> https://www.bilsyn.dk/aut/public/index2.htm
>
> Men du skal nok ikke begynde at popnitte vangerne eller dørstolperne

grrr prøver igen
https://www.bilsyn.dk/aut/public/hvader/synet-pages/undervogn/_zoneD.htm

--
Tom