/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
eftermontering af træk
Fra : Karsten


Dato : 13-09-04 10:30

Hej

Jeg har lige et par dumme spørgsmål.

Hvad koster det ca. i tusinder (1,2,3..) at få eftermonteret anhængertræk?

Skal bilen synes igen efter monteringen?

På forhånd mange tak



 
 
Brizz (13-09-2004)
Kommentar
Fra : Brizz


Dato : 13-09-04 10:59

> Skal bilen synes igen efter monteringen?

JA hvis du vil bruge den til andet end at have cykelstativ på.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk



Karsten (13-09-2004)
Kommentar
Fra : Karsten


Dato : 13-09-04 11:03

Var det en joke? Fordi det vil jeg ikke..

> JA hvis du vil bruge den til andet end at have cykelstativ på.



Brizz (13-09-2004)
Kommentar
Fra : Brizz


Dato : 13-09-04 13:07

> Var det en joke? Fordi det vil jeg ikke..
>
> > JA hvis du vil bruge den til andet end at have cykelstativ på.

Nej der må godt monteres en trækkrog uden syn. Den må dog KUN bruges til at
have cykelstativ på.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk



Christian B. Andrese~ (13-09-2004)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 13-09-04 12:14


"Brizz" <nogen@microsoft.com> wrote in message
news:41456f5c$0$211$14726298@news.sunsite.dk...
> > Skal bilen synes igen efter monteringen?
>
> JA hvis du vil bruge den til andet end at have cykelstativ på.

Ikke hvis den er under ca. 6 år og det gøres af momsregistreret værksted.


--
mvh/rg. Christian
"Our enemies are innovative and resourceful, and so are we. They never stop
thinking about new ways to harm our country and our people, and neither do
we."
George W. Bush 2004 http://www.dubyaspeak.com/mp3/harmcountry.mp3



Ivan Madsen (13-09-2004)
Kommentar
Fra : Ivan Madsen


Dato : 13-09-04 11:08

On Mon, 13 Sep 2004 11:29:48 +0200, "Karsten" <kb@proinfo.dk> wrote:

>Hej
>
>Jeg har lige et par dumme spørgsmål.
>
>Hvad koster det ca. i tusinder (1,2,3..) at få eftermonteret anhængertræk?

Mellem 2 og 3 afhængig af bilmodel. Skal det være aftageligt er det
normalt dyrere.
>
>Skal bilen synes igen efter monteringen?

Hvis bilen er under 8 år gammel og monteringen er foregået på
momsregistreret værksted, nej!
--
Ivan P. Madsen
Saxo 1.4 SX.

Lars (13-09-2004)
Kommentar
Fra : Lars


Dato : 13-09-04 14:41

Heysa,

"Ivan Madsen" <ipm@tiscali.dk> wrote in message
news:68sak0tuncvl3sao8egpcv4fakrke8od4j@4ax.com...

> >Jeg har lige et par dumme spørgsmål.
> >Hvad koster det ca. i tusinder (1,2,3..) at få eftermonteret
anhængertræk?
> Mellem 2 og 3 afhængig af bilmodel. Skal det være aftageligt er det
> normalt dyrere.

Det kan være meget dyrere... Jeg spurgte på et aftageligt træk til min BMW
530d Touring 2000,- for et Brenderup træk, 1700 for et kabelsæt og 7 timer i
montering... Plus moms. I alt godt 7.000 kroner hos Schmeidmann.

** Lars




Brizz (13-09-2004)
Kommentar
Fra : Brizz


Dato : 13-09-04 14:45

> Det kan være meget dyrere... Jeg spurgte på et aftageligt træk til min BMW
> 530d Touring 2000,- for et Brenderup træk, 1700 for et kabelsæt og 7 timer
i
> montering... Plus moms. I alt godt 7.000 kroner hos Schmeidmann.

7 timer for montering. det må da være fordi de lige skal nå i banken,
dobbelt frokost og alt muligt andet i mens. Det tager omkring 3-4 timer at
montere.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk



Lars (13-09-2004)
Kommentar
Fra : Lars


Dato : 13-09-04 14:47

Hej Brian,

"Brizz" <nogen@microsoft.com> wrote in message
news:4145a462$0$206$14726298@news.sunsite.dk...
> > Det kan være meget dyrere... Jeg spurgte på et aftageligt træk til min
BMW
> > 530d Touring 2000,- for et Brenderup træk, 1700 for et kabelsæt og 7
timer
> > montering... Plus moms. I alt godt 7.000 kroner hos Schmeidmann.
> 7 timer for montering. det må da være fordi de lige skal nå i banken,
> dobbelt frokost og alt muligt andet i mens. Det tager omkring 3-4 timer at
> montere.

Hehe.. Havde det også lidt på fornemmelsen - at det var i overkanten!

Finder nogen andre til at gøre det når jeg er helt på plads i det
svenske....

** Lars



Brizz (13-09-2004)
Kommentar
Fra : Brizz


Dato : 13-09-04 15:01

> Hehe.. Havde det også lidt på fornemmelsen - at det var i overkanten!

Har selv været på et mercedes værksted for en del år siden. Der mindes jeg
vi var omkring 3-4 timer om at monterer på en vito og sprinter og der kan sq
ikke være den store forskel.
>
> Finder nogen andre til at gøre det når jeg er helt på plads i det
> svenske....
>
Velkommen til herovre

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk



Lars (14-09-2004)
Kommentar
Fra : Lars


Dato : 14-09-04 07:55

Heysa,

"Brizz" <nogen@microsoft.com> wrote in message
news:4145a82c$0$210$14726298@news.sunsite.dk...

> > Finder nogen andre til at gøre det når jeg er helt på plads i det
> > svenske....
> Velkommen til herovre

Takker ydmygt! Vi har kun været her i to uger på onsdag, men indtil videre
er det rigtig godt - også selv om jeg stadig kører rundt i min danske bil,
det er jo grænsende til at være pinligt på broen

Til gengæld en STOR fornøjelse at tage turen ned fra Eslöv på motorvejen
forbi Lund og Malmö i morgentrafikken... Der er jo ikke noget der bare
minder om kø før efter Kastrup lufthavn, og folk kan finde ud af at køre i
højre siden af motorvejen, trække ind, osv. - nu skal jeg bare lige lure den
mest optimale vej ind over Amager ud til Kbh K... Men klar, klart forbedring
fra Sorø via Køge Bugt....

** Lars





Brizz (14-09-2004)
Kommentar
Fra : Brizz


Dato : 14-09-04 09:06


> Til gengæld en STOR fornøjelse at tage turen ned fra Eslöv på motorvejen
> forbi Lund og Malmö i morgentrafikken... Der er jo ikke noget der bare
> minder om kø før efter Kastrup lufthavn, og folk kan finde ud af at køre i
> højre siden af motorvejen, trække ind, osv. - nu skal jeg bare lige lure
den
> mest optimale vej ind over Amager ud til Kbh K... Men klar, klart
forbedring
> fra Sorø via Køge Bugt....

Ja jeg kan sq godt forstå du ikke gad køge bugt. Den tur kunne også få mig
til at flytte hvor som helst hen

Ja det er jo bare med at komme igang med et købe en ny bil
Jeg hentede min nye bil den aller første dag jeg havde adresse herovre

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk



Lars (14-09-2004)
Kommentar
Fra : Lars


Dato : 14-09-04 09:49

Hey,

"Brizz" <nogen@microsoft.com> wrote in message
news:4146a66a$0$202$14726298@news.sunsite.dk...

> Ja jeg kan sq godt forstå du ikke gad køge bugt. Den tur kunne også få mig
> til at flytte hvor som helst hen

Faktisk syntes vi - indtil videre - at der er ganske fedt i SV.


> Ja det er jo bare med at komme igang med et købe en ny bil
> Jeg hentede min nye bil den aller første dag jeg havde adresse herovre

Oh.. Hehe.. Fedt! Nu er min hentet i Tyskland, og man kan (åbenbart) ikke
bestille tid til syn før man har svensk personnummer, og det fik jeg først i
fredags.. Nå, men bilen ER købt så det er kun et spørgsmål om kort tid...
*glæder sig*


** Lars




Brizz (14-09-2004)
Kommentar
Fra : Brizz


Dato : 14-09-04 09:55

> > Ja jeg kan sq godt forstå du ikke gad køge bugt. Den tur kunne også få
mig
> > til at flytte hvor som helst hen
>
> Faktisk syntes vi - indtil videre - at der er ganske fedt i SV.

Kan jeg godt forstå i er. Jeg har boet her i 2 år nu og er stadig meget glad
for at bo her.
>
>
> > Ja det er jo bare med at komme igang med et købe en ny bil
> > Jeg hentede min nye bil den aller første dag jeg havde adresse herovre

>
> Oh.. Hehe.. Fedt! Nu er min hentet i Tyskland, og man kan (åbenbart) ikke
> bestille tid til syn før man har svensk personnummer, og det fik jeg først
i
> fredags.. Nå, men bilen ER købt så det er kun et spørgsmål om kort tid...
> *glæder sig*
>
ok. Jeg gad ikke det bøvl med at hente i tyskland. for det jeg har kunnet
finde ud af gjorde det min forsikring mærkbart dyrer når det var en tysker.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk




Lars (14-09-2004)
Kommentar
Fra : Lars


Dato : 14-09-04 10:50

Hej Brian,

"Brizz" <nogen@microsoft.com> wrote in message
news:4146b1fa$0$213$14726298@news.sunsite.dk...

> > Oh.. Hehe.. Fedt! Nu er min hentet i Tyskland, og man kan (åbenbart)
ikke
> > bestille tid til syn før man har svensk personnummer, og det fik jeg
først
> > fredags.. Nå, men bilen ER købt så det er kun et spørgsmål om kort
tid...
> > *glæder sig*
> ok. Jeg gad ikke det bøvl med at hente i tyskland. for det jeg har kunnet
> finde ud af gjorde det min forsikring mærkbart dyrer når det var en
tysker.

Jaeh, det er til dels nok rigtigt. Jeg har dog fået en nogenlunde rimelig
pris hos SalusAnsvar. Cirka 7.300 dkk/år med ubegrænset kilometer samt
fuldforsikring+allrisk (vejhjælp, friskade på glas/dyr/mm). Bilen er fra
2002 og jeg har kørt 12 år skadefrit. Måske kan den shoppes længere ned, men
nu flytter vi lige på plads, så er det nemmere lige at handle rundt når man
bor der ovre allerede HAR bilen, osv.

Alt i alt har bilen kostet cirka 180.000 dkk på plader i Sverige (530d
Touring med læder samt alt hvad der kan hældes i af udstyr, selve bilen
kostede eur 21.900). Det jeg har kunnet finde af tilsvarende til salg i
Sverige har for manges vedkommende også været importbiler, der findes meget
få svensk-solgte 5'ere på diesel til salg, syntes jeg. Og dem der så var
havde ikke det rette udstyr, osv, osv. Og når det alligevel var en importbil
var forsikringen jo den samme, og så er det altså en sjat at spare hvis man
gider støve bilen op i Tyskland (jeg var ude og prøvekøre en, der var helt
magen til bare 6 måneder ældre og 20.000 km mere som var til salg til cirka
220.000 dkk) - hvor jeg så havde en fyr jeg fandt til at sørge for det
praktiske vedr at købe og få den til Sverige. Det kostede lidt, men stadig
helt OK.

** Lars



Brizz (14-09-2004)
Kommentar
Fra : Brizz


Dato : 14-09-04 11:08

> Jaeh, det er til dels nok rigtigt. Jeg har dog fået en nogenlunde rimelig
> pris hos SalusAnsvar. Cirka 7.300 dkk/år med ubegrænset kilometer samt
> fuldforsikring+allrisk (vejhjælp, friskade på glas/dyr/mm). Bilen er fra
> 2002 og jeg har kørt 12 år skadefrit. Måske kan den shoppes længere ned,
men
> nu flytter vi lige på plads, så er det nemmere lige at handle rundt når
man
> bor der ovre allerede HAR bilen, osv.

JEg har så kun 9 års skadefrit (er 27 år) også bor jeg i Malmø. Det koster.
For havde jeg bare boet uden for malmø havde den kostet et par tusinde
mindre

>
> Alt i alt har bilen kostet cirka 180.000 dkk på plader i Sverige (530d
> Touring med læder samt alt hvad der kan hældes i af udstyr, selve bilen
> kostede eur 21.900). Det jeg har kunnet finde af tilsvarende til salg i
> Sverige har for manges vedkommende også været importbiler, der findes
meget
> få svensk-solgte 5'ere på diesel til salg, syntes jeg. Og dem der så var
> havde ikke det rette udstyr, osv, osv. Og når det alligevel var en
importbil
> var forsikringen jo den samme, og så er det altså en sjat at spare hvis
man
> gider støve bilen op i Tyskland (jeg var ude og prøvekøre en, der var helt
> magen til bare 6 måneder ældre og 20.000 km mere som var til salg til
cirka
> 220.000 dkk) - hvor jeg så havde en fyr jeg fandt til at sørge for det
> praktiske vedr at købe og få den til Sverige. Det kostede lidt, men stadig
> helt OK.

Jeg ville rigtig gerne have fat i den slæde men mit budget var ikke lige til
det så nøjedes med at købe en passat 1.9tdi fra 2001. og forsikringen havde
været helt umulig for mig når jeg bor i malmø. For passaten betaler jeg 11k
om året med fri km og helforsikring hos Läns.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk



Lars (14-09-2004)
Kommentar
Fra : Lars


Dato : 14-09-04 11:53

Hej Brian,

"Brizz" <nogen@microsoft.com> wrote in message
news:4146c2ee$0$209$14726298@news.sunsite.dk...

> JEg har så kun 9 års skadefrit (er 27 år) også bor jeg i Malmø. Det
koster.
> For havde jeg bare boet uden for malmø havde den kostet et par tusinde
> mindre
>
> Jeg ville rigtig gerne have fat i den slæde men mit budget var ikke lige
til
> det så nøjedes med at købe en passat 1.9tdi fra 2001.

Det er altså også en ganske fed bil, den var med på vores top-5 liste...
Plus at det skal jo også hænge sammen økonomisk. Men som det er lige nu kan
vi finde pengene til det, og efter bare 10 minutter i én var der slet ingen
tvivl om at 530d måtte det være.... Den kører djævelsk lækkert syntes jeg


> og forsikringen havde
> været helt umulig for mig når jeg bor i malmø. For passaten betaler jeg
11k
> om året med fri km og helforsikring hos Läns.

Ja, det er dyrt i Malmø. Vi bor midt ude på landet med bilen i garage... Det
hjælper altsammen

Hvad koster sådan en Passat egentlig?


** Lars




Brizz (14-09-2004)
Kommentar
Fra : Brizz


Dato : 14-09-04 12:17


> Ja, det er dyrt i Malmø. Vi bor midt ude på landet med bilen i garage...
Det
> hjælper altsammen

Det kommer jeg også til. om et år eller 2
>
> Hvad koster sådan en Passat egentlig?
>
Jeg købte den i februar for 145.000 skr og der havde den rullet 98kkm. Det
er så noget tid siden nu. har trillet 20kkm i den siden

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk



Lars (14-09-2004)
Kommentar
Fra : Lars


Dato : 14-09-04 12:30

Hejsa,

"Brizz" <nogen@microsoft.com> wrote in message
news:4146d32a$0$206$14726298@news.sunsite.dk...

> > Ja, det er dyrt i Malmø. Vi bor midt ude på landet med bilen i garage...
> Det kommer jeg også til. om et år eller 2

Flytter du/I ud? Min bedre halvdel har heste - så der var ikke rigtig noget
valg her


> > Hvad koster sådan en Passat egentlig?
> Jeg købte den i februar for 145.000 skr og der havde den rullet 98kkm. Det
> er så noget tid siden nu. har trillet 20kkm i den siden

Mm.. Det er altså også meget rimeligt! Sad og læste reklamer i går, reklame
for Citroen C3, ny, priser fra 99.900 sek... Skal altså lige vænne mig til
det! *GG*

** Lars




Brizz (14-09-2004)
Kommentar
Fra : Brizz


Dato : 14-09-04 18:06

> > > Ja, det er dyrt i Malmø. Vi bor midt ude på landet med bilen i
garage...
> > Det kommer jeg også til. om et år eller 2
>
> Flytter du/I ud? Min bedre halvdel har heste - så der var ikke rigtig
noget
> valg her

Ja jeg flytter ud fra byen. Bruger Malmø til at finde ud af om jeg vil bo i
swea eller ej. Og det VIL jeg. Nu venter jeg bare på finanserne kommer oven
på så jeg kan finde mig et lille bondehus. Men pendler til hedehusene når
jeg arbejder og det gøres på 45 min nu. Så hvis jeg flytter ud hvor jeg
gerne vil kommer det til at tage mere end 1 time.

Hvor lang tid bruger du til broen?

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk



Lars (15-09-2004)
Kommentar
Fra : Lars


Dato : 15-09-04 09:10

Hej Brian,

"Brizz" <nogen@microsoft.com> wrote in message
news:414724dd$0$204$14726298@news.sunsite.dk...

> Ja jeg flytter ud fra byen. Bruger Malmø til at finde ud af om jeg vil bo
i
> swea eller ej. Og det VIL jeg. Nu venter jeg bare på finanserne kommer
oven
> på så jeg kan finde mig et lille bondehus. Men pendler til hedehusene når
> jeg arbejder og det gøres på 45 min nu. Så hvis jeg flytter ud hvor jeg
> gerne vil kommer det til at tage mere end 1 time.
> Hvor lang tid bruger du til broen?

Oh... Cirka 50-55 minutter til Kastrup. Og det er så fra Billinge 16-18 km
nordøst for Eslöv. Tættere på Eslöv ville det tage noget kortere da den
sidste stump vej er landevej uden den smarte krybebane så man kan komme
udenom lastbiler og bedsteforældre på vejen samt et par byer med 50 km/t
begrænsning.

** Lars






alexbo (13-09-2004)
Kommentar
Fra : alexbo


Dato : 13-09-04 16:10


"Lars" skrev

> Hehe.. Havde det også lidt på fornemmelsen - at det var i overkanten!

Det tror jeg ikke, det er sikkert rigtig nok.
At en eller anden har monteret hurtigere på en helt anden bil, kan du ikke
bruge til noget.

mvh
Alex Christensen



Brizz (13-09-2004)
Kommentar
Fra : Brizz


Dato : 13-09-04 16:19

> Det tror jeg ikke, det er sikkert rigtig nok.
> At en eller anden har monteret hurtigere på en helt anden bil, kan du ikke
> bruge til noget.

7 timer for et anhængertræk. Den holder bare ikke!

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk



Jakob Jeppesen (14-09-2004)
Kommentar
Fra : Jakob Jeppesen


Dato : 14-09-04 07:40

"Brizz" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse news:4145ba5e$0$205$14726298@news.sunsite.dk...
> > Det tror jeg ikke, det er sikkert rigtig nok.
> > At en eller anden har monteret hurtigere på en helt anden bil, kan du ikke
> > bruge til noget.
>
> 7 timer for et anhængertræk. Den holder bare ikke!
>

Det er jo nok ikke selve trækket der tager tiden, men snarere lednings-
arbejdet. På sådan en BMW kan man nok ikke bare lige koble trækket
til ved baglygten som i mange ældre biler.

/Jakob



Brizz (14-09-2004)
Kommentar
Fra : Brizz


Dato : 14-09-04 09:07

> Det er jo nok ikke selve trækket der tager tiden, men snarere lednings-
> arbejdet. På sådan en BMW kan man nok ikke bare lige koble trækket
> til ved baglygten som i mange ældre biler.

På mercedes "ny bil" bliver den også tilsluttet i baglygten.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk



Lars (14-09-2004)
Kommentar
Fra : Lars


Dato : 14-09-04 07:51

Hey Alex,

"alexbo" <alexbo@email.dk> wrote in message
news:ci4d8l$23o$2@news.cybercity.dk...

> > Hehe.. Havde det også lidt på fornemmelsen - at det var i overkanten!
> Det tror jeg ikke, det er sikkert rigtig nok.
> At en eller anden har monteret hurtigere på en helt anden bil, kan du ikke
> bruge til noget.

Nej okay, hmm... Får først bilen om cirka en uge (fordi der er ventetid på
at få øsen synet.... *suk*) - men jeg tror nu alligevel der skal shoppes
lidt mere rundt. Som jeg kan se det af tilbudet findes der et kabelsæt, der
passer til BMW og så burde det alt andet lige da være nogenlunde til at
montere, forudsat at de nødvendige kabler findes bagi i bilen, så man ikke
skal trække nye ledninger hele vejen om foran.

** Lars




Henrik B. (14-09-2004)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 14-09-04 20:57


"Lars" <news41dot@landligt.dk> skrev i en meddelelse
news:ci486g$2tr2$1@news.cybercity.dk...

> Det kan være meget dyrere... Jeg spurgte på et aftageligt træk til min BMW
> 530d Touring 2000,-

Ok pris.

> for et Brenderup træk, 1700 for et kabelsæt

WHAT!!!??? Godt man kører Saab, og ikke sådan en dyr tysker....

> og 7 timer i
> montering... Plus moms.

WHAT!!!??? De må sgu sove 3 timer i middagspausen.

M.v.h.



Lars (15-09-2004)
Kommentar
Fra : Lars


Dato : 15-09-04 09:12

Hey Henrik,

"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote in message
news:41474ced$0$214$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> > Det kan være meget dyrere... Jeg spurgte på et aftageligt træk til min
BMW
> > 530d Touring 2000,-
> Ok pris.

Ja det syntes jeg også var meget fair!


> > for et Brenderup træk, 1700 for et kabelsæt
> WHAT!!!??? Godt man kører Saab, og ikke sådan en dyr tysker....

Hehe.. *GG* Ja bliver nok lidt outsider.. ."alle" kører tilsyneladende Volvo
deroppe hvor vi bor.. Hmm...

> > og 7 timer i
> > montering... Plus moms.
> WHAT!!!??? De må sgu sove 3 timer i middagspausen.

*LOL* Plus jeg betaler lige barns første sygedag nu vi er i gang.


** Lars



bme (15-09-2004)
Kommentar
Fra : bme


Dato : 15-09-04 11:33


"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:41474ced$0$214$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

>> for et Brenderup træk, 1700 for et kabelsæt
>
> WHAT!!!??? Godt man kører Saab, og ikke sådan en dyr tysker....
>

hehe, har du prøvet at høre hvad det koster at få monteret et af de nye
campingstik på en 9-3 årgang 2003? Det koster kassen kan jeg så lige hilse
og fortælle (+2k for materialer). Nu er din bil jo fra før tiden med canbus
og hvad ved jeg, så der kan du jo bare hente et billigt kabelsæt i biltema
eller lign.

>> og 7 timer i
>> montering... Plus moms.
>
> WHAT!!!??? De må sgu sove 3 timer i middagspausen.

nej nej nej - det hedder powernapping, 30 minutters arbejde, 15 minutters
søvn og så lige en halv time for at komme op på mærkerne igen. Så er det jo
ikke så svært at forstå at det tager 7 timer

/bo



Henrik B. (15-09-2004)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 15-09-04 11:58


"bme" <bme@fritid.tele.hej> skrev i en meddelelse
news:ci95p5$1psm$1@news.cybercity.dk...

> > WHAT!!!??? Godt man kører Saab, og ikke sådan en dyr tysker....
> >
>
> hehe, har du prøvet at høre hvad det koster at få monteret et af de nye
> campingstik på en 9-3 årgang 2003? Det koster kassen kan jeg så lige hilse
> og fortælle (+2k for materialer). Nu er din bil jo fra før tiden med
canbus
> og hvad ved jeg, så der kan du jo bare hente et billigt kabelsæt i biltema
> eller lign.

Næææh do', originalt Saab ledningssæt = 400,-

--
M.v.h.
-------------------------------------
Livet er for kort til lange overhalinger



bme (15-09-2004)
Kommentar
Fra : bme


Dato : 15-09-04 12:43


"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:4148202e$0$258$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
>> hehe, har du prøvet at høre hvad det koster at få monteret et af de nye
>> campingstik på en 9-3 årgang 2003? Det koster kassen kan jeg så lige
>> hilse
>> og fortælle (+2k for materialer). Nu er din bil jo fra før tiden med
> canbus
>> og hvad ved jeg, så der kan du jo bare hente et billigt kabelsæt i
>> biltema
>> eller lign.
>
> Næææh do', originalt Saab ledningssæt = 400,-

Nææh do' til hvad? biltema eller 9-3?

>
> --
> M.v.h.
> -------------------------------------
> Livet er for kort til lange overhalinger
>

Som taget direkte ud af en saab-rekvalme

/bo



Henrik B. (15-09-2004)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 15-09-04 19:13


"bme" <bme@fritid.tele.hej> skrev i en meddelelse
news:ci99s8$1u7f$1@news.cybercity.dk...

> >> og hvad ved jeg, så der kan du jo bare hente et billigt kabelsæt i
> >> biltema
> >> eller lign.
> >
> > Næææh do', originalt Saab ledningssæt = 400,-
>
> Nææh do' til hvad? biltema eller 9-3?

Ovenstående.

> > Livet er for kort til lange overhalinger
> >
>
> Som taget direkte ud af en saab-rekvalme

Jep, jep....

--
M.v.h.
-------------------------------------
Livet er for kort til lange overhalinger



Ole Axelsen (13-09-2004)
Kommentar
Fra : Ole Axelsen


Dato : 13-09-04 11:12


"Karsten" <kb@proinfo.dk> skrev i en meddelelse
news:4145688c$0$204$14726298@news.sunsite.dk...
> Hej
>
> Jeg har lige et par dumme spørgsmål.
>
> Hvad koster det ca. i tusinder (1,2,3..) at få eftermonteret anhængertræk?
>

Dette er sakset fra https://www.bilsyn.dk/aut/public/index2.htm

Montering af trækkrog - skal det synes?
Jeg vil montere en trækkrog på min bil. Skal den så til syn?

Montering af trækkrog kan ske uden syn på en person-/varebil under
3.500 kg., hvis bilen er registreret 1. gang for under 8 år siden, og
trækket monteres af et momsregistreret autoreparationsværksted eller
momsregistreret til detailhandel med biler eller campingvogne.

Er bilen mere end 8 år gammel skal bilen til et registreringssyn.








--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.



Karsten (13-09-2004)
Kommentar
Fra : Karsten


Dato : 13-09-04 11:16

Åhh, det havde jeg slet ikke tænkt på at jeg kunne kigge der.

Mange tak til alle der har svaret!



Gismo (13-09-2004)
Kommentar
Fra : Gismo


Dato : 13-09-04 13:19

Hvis du er den lykkelige ejer af VW touareg
kan fås for kun 13.105.-
så er det også aftageligt

Gismo



alexbo (13-09-2004)
Kommentar
Fra : alexbo


Dato : 13-09-04 16:06


"Karsten" skrev

> Jeg har lige et par dumme spørgsmål.
Spørgsmålene er såmænd ikke dumme, men det er dumt at tro at det er ca.
samme pris på alle biler.
Så hvis du mener en bestemt bil, skulle du have skrevet det.

> Hvad koster det ca. i tusinder (1,2,3..) at få eftermonteret anhængertræk?
Mellem 3.000kr. og 15.000 kr., afhængig af bilmærke.
Mange nye biler skal have kabelføring helt til styreboksen, som evt. skal
udskiftes.

> Skal bilen synes igen efter monteringen?
Det afhænger af bilens alder, og hvem der monterer.

mvh
Alex Christensen





alexbo (13-09-2004)
Kommentar
Fra : alexbo


Dato : 13-09-04 16:08


"Karsten" skrev

> Hvad koster det ca. i tusinder (1,2,3..) at få eftermonteret anhængertræk?
Det havde gavnet hvis du

Mellem 3 og 15.000 kr.

På mange nye biler skal ledningerne trækkes helt op til styreboksen, som i
visse tilfælde skal udskiftes.

mvh
Alex Christensen






Henrik B. (14-09-2004)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 14-09-04 20:57


"alexbo" <alexbo@email.dk> skrev i en meddelelse
news:ci4d8j$23o$1@news.cybercity.dk...

> > Hvad koster det ca. i tusinder (1,2,3..) at få eftermonteret
anhængertræk?
> Det havde gavnet hvis du
>
> Mellem 3 og 15.000 kr.
>
> På mange nye biler skal ledningerne trækkes helt op til styreboksen, som i
> visse tilfælde skal udskiftes.

Hvilke?

M.v.h.



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177519
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408657
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste