Kanal 5 (tvdanmark) 19:55-21:00
Fra : Olesen

Dato : 12-09-04 20:05

Jeremy Clarkson - For fuld gas
Dokumentar

Jeremy Clarkson udforsker den hæsblæsende verden med specialbyggede
biler og finder ud af, at det rent faktisk er muligt at lave gode biler
bedre og ikke mindst hurtigere! Det skal nok få enhver bilentusiasts øjne
til at spærre op, når Vicki-Butler Hendersons Ford Capri kører om kap med
Clarksons Brabus Mercedes til en værdi af intet mindre end 250.000 pund. Den
frygtløse Jeremy lader sig rive med, da han forvandler en kedelig Rover til
et frygtindgydende landevejsuhyre.

Fra : Brian

Dato : 12-09-04 20:07

Hejsa

Olesen skrev:
> Jeremy Clarkson - For fuld gas
> Dokumentar

Så desværre kun lige den sidste ½ time, hvor han startede
med at smadre en gammel udbollet Sierra

/Brian

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 12-09-04 20:13

Olesen wrote:

> Jeremy Clarkson - For fuld gas
> Dokumentar

Muhahaha - har lige set det. Brændstof til drengedrømme!
De kan satme det med at lave bil-programmer der skaber begejstring. En
lidt anden klasse end "Motormagasinet".

Mvh.

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 12-09-04 20:15

"Lars L. Hansen" <hop_i_havet@hotmail.com> skrev :

>En
>lidt anden klasse end "Motormagasinet".

Anden klasse end hvad ? <grin>

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Basil

Dato : 12-09-04 20:25

<jan@fedtegreven.dk> skrev i en meddelelse

> Anden klasse end hvad ? <grin>

Der er ingen sammenligning med nogen danske programmer.
Husker på det der Brian-program med dem der kørte på striben. Det kunne være
lavet seriøst i stil med dette, i stedet fik man præsenteret personerne (som
det de sikkert er) som tumber, uden fokus på bilerne.
Jeg er ikke vild med Striben og Brian'er, men vil stadig godt se hvad det er
deres biler kan præstere.
Kai

Fra : Olesen

Dato : 12-09-04 20:27

"Lars L. Hansen" <hop_i_havet@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Muhahaha - har lige set det. Brændstof til drengedrømme!
> De kan satme det med at lave bil-programmer der skaber begejstring. En
> lidt anden klasse end "Motormagasinet".

Ja, jeg fatter simpelthen ikke, der ikke sidder nogle på DR
og kan se, det er en gang lort. Ægte lort, simpelthen.

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 14-09-04 19:33

On Sun, 12 Sep 2004 21:26:34 +0200, "Olesen" <olesen@jubiipost.dk> wrote:

>"Lars L. Hansen" <hop_i_havet@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
>Ja, jeg fatter simpelthen ikke, der ikke sidder nogle på DR
>og kan se, det er en gang lort. Ægte lort, simpelthen.

De burde kigge på Autofil på NRK.

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 12-09-04 20:08

"Olesen" <olesen@jubiipost.dk> skrev :

> Jeremy Clarkson - For fuld gas

Man forstår manden kan grine som en flækket træsko !

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Basil

Dato : 12-09-04 20:22

> [...]
> en værdi af intet mindre end 250.000 pund. Den frygtløse Jeremy lader
> sig rive med, da han forvandler en kedelig Rover til et

Fedt program.
Jeg kom ind i det lige da han skød Caprien af.
Hvad var dens historie/data ?
Jeg har selv haft sådan en, en 1600L (konebil)
Kai

Fra : Leonard

Dato : 12-09-04 21:03

"Basil" <kuntaNO@SPAMstarmail.co.za> wrote:

>Fedt program.

Men kan de finde ud af at genudsende det i løbet af ugen?

--
Leonard

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 12-09-04 21:06

"Basil" <kuntaNO@SPAMstarmail.co.za> skrev :

>Hvad var dens historie/data ?

Det fik man vist ikke fortalt, men lur mig om ikke der lå en 3.0 Essex
maskine i den - den er rimeligt let at tune voldsomt op

>Jeg har selv haft sådan en, en 1600L (konebil)

de tider, de tider ...... (Cortina 2.0)

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Tomas Linnet

Dato : 12-09-04 21:00

> [...]
Den
> frygtløse Jeremy lader sig rive med, da han forvandler en kedelig Rover

Bliver det ikke genudsendt? det gør alt andet da.....

-Tomas
Sprinter 212D

Fra : Henrik W

Dato : 12-09-04 21:13

Tomas Linnet wrote:

> Bliver det ikke genudsendt? det gør alt andet da.....

Ikke lige at se på kanal5.tvdanmark.dk... Desværre...

Vi må mailstorme dem

--
Henrik W

"Do not worry about your difficulties in Mathematics. I can assure
you mine are still greater." Albert Einstein

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 13-09-04 13:52

En helt masse bits fra Olesen til dk.fritid.bil gav følgende:

> Jeremy Clarkson - For fuld gas

[...]

Glimrende udsendelse. I øvrigt den første jeg har set hvor Clarkson roser hele
to tyske biler inden for en time (den der Porsche 911 + lidt mere) og så
Brabus'en.

Sådan lidt generelt:
Hvem er det i øvrigt hende der kvinden der er med i showet er?
Han mumlede noget om at hun var "centerfold" da de var på bilmesse, men jeg
har da hele tiden haft indtryk af at hun var en eller anden mere eller mindre
falleret britisk ralleykører?

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://lagengymnastik.dk/

"I'll treat him like a mushroom: Kept in the dark and fed with shit"
-- Mel Gibson as Gene Ryack in 'Air America'

Fra : Rander

Dato : 13-09-04 15:34

Mon, 13 Sep 2004 14:52:27 +0200 brugte Henrik Bøgh 22 linier på at fortælle
dette til dk.fritid.bil:

> [...]
>har da hele tiden haft indtryk af at hun var en eller anden mere eller mindre

Victoria Butler Henderson (kaldes blot Vicky) er en af værterne på Fifth
Gear, Channel Fives modstykke til BBCs Top Gear. Du kan læse kort om hende
på <http://www.vb-h.net/biography.htm>.

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Vi synger "Ære være Gud i øjet". (Jenny Kristine, 9 år)

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 14-09-04 19:34

On Mon, 13 Sep 2004 16:33:40 +0200, Rander <lrNOSPAM@rander.dk> wrote:

>Victoria Butler Henderson (kaldes blot Vicky) er en af værterne på Fifth
>Gear, Channel Fives modstykke til BBCs Top Gear.

Og var tidligere på Top Gearm indtil BBC dummede sig.

Fra : Rander

Dato : 14-09-04 23:43

Tue, 14 Sep 2004 20:34:29 +0200 brugte Jesper Lauridsen 7 linier på at
fortælle dette til dk.fritid.bil:

>Og var tidligere på Top Gearm indtil BBC dummede sig.

Huh? Den historie vil jeg da gerne høre!?

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Det er typisk Gud at være god. (Jenny, 6 år)

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 14-09-04 21:56

Henrik Bøgh wrote:

> Hvem er det i øvrigt hende der kvinden der er med i showet er?

Hun er født ind i en motorsportsgal familie og har såvidt vides
kørt ræs siden hun fik bleen af, gokarts, formelvogne og den
slags..

> Han mumlede noget om at hun var "centerfold" da de var på bilmesse, men jeg
> har da hele tiden haft indtryk af at hun var en eller anden mere eller mindre
> falleret britisk ralleykører?

"Centerfold" ligger nok i at hun er hunkøn, interesserer sig for
biler og kan finde ud af at køre dem - dvs. den ultimative
drømmekvinde for stribevis af bilnørder og derfor altid
"omsværmet" når hun befinder sig steder med bilnørder..

--
Hygge..
Thomas