Emne til Ugens Klaphat ?
Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 12-09-04 13:45

Halløjsa rødder (og de der....)

Tror nok ugens kandidat er fundet

Kører over for at vaske bil - da min haveslange er udvandret

Der holder en bil foran mig og venter, så jeg tager mig god tid -
efter et stykke tid, går hun ud af sin bil, og hen til vaskehallen,
hmmmmm.... hvor fanden er ejeren af den bil, der holder derinde

Ikke inde i kiosken, ikke på lokummet - Næehhhh , nej - Finken er
satme rendt på indkøb i Aldi.

Jep - hun var blondine ;)
--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Peter L. Jensbøl

Dato : 12-09-04 13:59

Hæ ha... den kandidere helt klart til den store præmie....

/peter

Fra : Brizz

Dato : 12-09-04 14:17

> Jep - hun var blondine ;)

Enhver ville kunne have gættet det var en kvinde. Men at det var en blondine
sætter blot prikken over i'et §

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : C. Caspersen

Dato : 12-09-04 14:43

<jan@fedtegreven.dk> skrev i en meddelelse
> Der holder en bil foran mig og venter, så jeg tager mig god tid -
> efter et stykke tid, går hun ud af sin bil, og hen til vaskehallen,
> hmmmmm.... hvor fanden er ejeren af den bil, der holder derinde

Du skubbede vel bilen ud med din bil ?

/Caspersen

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 12-09-04 14:45

"C. Caspersen" <cmccas@fjerndettesol.dk> skrev :

>Du skubbede vel bilen ud med din bil ?

Narjj da - jeg holdt jo som sagt bag en anden ;)

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Lykke

Dato : 12-09-04 14:50

> [...]
> hmmmmm.... hvor fanden er ejeren af den bil, der holder derinde
>
> Ikke inde i kiosken, ikke på lokummet - Næehhhh , nej - Finken er

Jeg har måske ikke fattet pointen. Kvinden var taget i Aldi, medens hendes
bil var til vask, Jeg ved ikke hvem der er klogest, Hun udnyttede ventetiden
istedet for at sidde at glo. Men nu melder historien heller ikke noget om at
hendes bil var færdigvasket så i stod og vente i flere minutter.

Poul

Fra : Brizz

Dato : 12-09-04 14:53

> [...]
at
> hendes bil var færdigvasket så i stod og vente i flere minutter.

Hmm hvor lang tid er det lige en bilvask i snit tager? 4-5 min? hvor lang
tid er det lige en kvinde plejer at være om at handle? 40-50 min?

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Brizz

Dato : 12-09-04 14:54

> Jeg har måske ikke fattet pointen.

Er du også blond? :D

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Lykke

Dato : 13-09-04 15:53

Nej, men vi handler i fakta, "Det tager kun 5 minutter"

Mvh
Poul

Fra : Brizz

Dato : 13-09-04 16:04

> Nej, men vi handler i fakta, "Det tager kun 5 minutter"

Kender sloganet. Har skiltet hængende over min seng. Det tager kun 5 min.
men jeg vil så gerne have du bliver lidt længere

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Henrik B.

Dato : 14-09-04 21:06

> Kender sloganet. Har skiltet hængende over min seng. Det tager kun 5 min.
> men jeg vil så gerne have du bliver lidt længere

*LOL*

M.v.h.

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 12-09-04 14:52

"Lykke" <FUCK*SPAM!@get2net.dk> skrev :

>Men nu melder historien heller ikke noget om at
>hendes bil var færdigvasket så i stod og vente i flere minutter.

vi, dvs damen før mig, ventede i noget nær 10 minutter

(Hun var godt nok ond i sulet)

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Samsara

Dato : 12-09-04 17:17

"Lykke" <FUCK*SPAM!@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
at
> hendes bil var færdigvasket så i stod og vente i flere minutter.

Ah.. helt ærlig !

Man går sku' da ikke på indkøb og efterlader bilen i bilvasken.

Det kan da godt være, at hun har sparet lidt tid, men hun er da super
egoist.

Pinlig opførsel fra mit køns side !!

Venligst
Samsara

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 12-09-04 15:34

En helt masse bits fra jan@fedtegreven.dk til dk.fritid.bil gav følgende:

> Halløjsa rødder (og de der....)
>
> Tror nok ugens kandidat er fundet

Jeg troede ellers lige jeg havde ugens kandidat. Men din overgår nu alligevel
min. Anyways - sådan for hyggens skyld:

Kører på Køgebugt-motorvejen (udafgående) med 115 km/t (er i firma-minibus (VW
Transporter 2,5 TD), så jeg kører selvfølgelig pænt) bagved et noget ældre
rugbrød på svenske plader. Der er vel 30-50 meter op foran og hastigheden og
afstanden er nogenlunde konstant. Sådan har det været de sidste 10-15-20 km.
Vedkommende foran trækker så ud for at overhale et par lastvogne og jeg
følger efter (der er alligevel ikke nogen bagved i nogle af vognbanerne). Da
vi er ca. halvejs forbi den bagerste lastvogn, sætter vedkommende pludselig
farten ned til ca. 80 km/t. Jeg reagerer på passende vis og sætter farten
tilsvarende ned. Da jeg når ned på 80 km/t er der stadigvæk 10+ meter mellem
vores køretøjer. Hvorefter føreren af det noget bedagede svenske rugbrød
sætter farten op til 110 km/t og da han når frem til førehuset på den
forreste lastvogn igen sætter farten ned. I mellemtiden har vi nået 130
km/t-zonen og så får 2,5 TD'en lov til at røre sig lidt mere :)

[...]

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://lagengymnastik.dk/

"Excuse Me. Naked male insecurity really leaves me cold"
-- Moira Kelly as Kate in 'Cutting Edge'

Fra : Ivar Madsen

Dato : 12-09-04 17:07

Henrik Bøgh skrev:

> [...]
> til førehuset på den forreste lastvogn igen sætter farten ned. I
> mellemtiden har vi nået 130 km/t-zonen og så får 2,5 TD'en lov til at røre

Det prøvede jeg dengang jeg i 80'erne kørte WV tranpoorter i pickup udgaven
med pressing. Jeg kørte med sømmet i bund, nærmede mig en lastbil, skiftede
vognbane, så jeg kunne komme forbi, da jeg nåede sådan ca. op til forenden,
så kunne jeg mærke vindsuset, og blev bremset ned, da jeg så nåede
bagenden, så var der et modsat rettet vindsus, så jeg blev preset frem,
sådan lå jeg på siden af lastbilen og kørte op og ned af siden på den,
indtil jeg kunne komme ud i 3. vognbane og var fri af vindsuset. Mon ikke
det er det samme der er sket for ham svenskeren foran dig?

--
Med venlig hilsen Ivar Madsen
Jeg har lavet en ny hjemmeside http://milli.dk/

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 13-09-04 13:35

En helt masse bits fra Ivar Madsen til dk.fritid.bil gav følgende:

[...]

> Mon ikke
> det er det samme der er sket for ham svenskeren foran dig?

Måske. Måske ikke.
Jeg bemærkede bremselyset begge gange, men det kan jo sagtens tænkes at han er
blevet forskrækket og har bremset.
Det er da i hvert tilfælde et fornuftigt bud.... (med mindre - selvfølgelig -
at han er en svensk klaphat ;))

> Med venlig hilsen Ivar Madsen

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://lagengymnastik.dk/

"You know what the problem with Hollywood is? They make shit!"
-- John Travolta as Gabriel Shear in 'Swordfish'

Fra : Thomas Landberg

Dato : 12-09-04 20:15

> [...]
> hmmmmm.... hvor fanden er ejeren af den bil, der holder derinde
>
> Ikke inde i kiosken, ikke på lokummet - Næehhhh , nej - Finken er

Egoistisk dåse. Men jeg mener ikke, at denne happening nærmer sig den klovn
der kørte bag dig og blinkede og dyttede.

--

MVH

Thomas Landberg
www.bokstuning
Se en masse gode tilbud her: http://www.bokstuning.dk/Tilbud.htm

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 12-09-04 20:14

"Thomas Landberg" <thomasFJERN1DETTEVEDSVAR@landberg.dk> skrev :

>Egoistisk dåse. Men jeg mener ikke, at denne happening nærmer sig den klovn
>der kørte bag dig og blinkede og dyttede.

de to ting er næppe sammenlignelige - hende her, var jo ganske enkelt
ubetænksom ;)

Præcis som når brormanden og jeg skal over og tanke biler op, og en
nød har parkeret ud for bensinstanderne, bare for at købe cigaretter -
så må vi jo holde foran, og bag vedkommende, og trække slangerne alt
det de kan - desværre skal vi jo betale før vi kan flytte bilerne
igen - og måske lige checke luft, vand olie .... hehe

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Thomas Landberg

Dato : 12-09-04 22:48

> [...]
> det de kan - desværre skal vi jo betale før vi kan flytte bilerne
> igen - og måske lige checke luft, vand olie .... hehe

Her fornemmer jeg, at du har anlagt en ny og lidt mindre voldelig taktik....

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 13-09-04 07:50

"Thomas Landberg" <thomasFJERN1DETTEVEDSVAR@landberg.dk> skrev :

>Her fornemmer jeg, at du har anlagt en ny og lidt mindre voldelig taktik....

Hehe - nejda - fidusen er jo mere drilagtig jo bedre ;)

sålænge det er på den gemytlige måde

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 12-09-04 21:21

jan@fedtegreven.dk wrote:

> Ikke inde i kiosken, ikke på lokummet - Næehhhh , nej - Finken er
> satme rendt på indkøb i Aldi.

Den havde gået, hvis det var en Fakta.

mvh
Henning

Fra : Ivan Madsen

Dato : 13-09-04 10:04

On Sun, 12 Sep 2004 14:45:22 +0200, jan@fedtegreven.dk wrote:

> [...]
>hmmmmm.... hvor fanden er ejeren af den bil, der holder derinde
>
>Ikke inde i kiosken, ikke på lokummet - Næehhhh , nej - Finken er

Genialt!! To fluer med et smæk, bare trist at det ikke kun tager 5
minutter at handle i Aldi )
Det var da fristende at skubbe øsen ud og helst til et sted under en
masse fældende træer med tilhørende pipper. Men den var sikkert
låst og håndbremse aktiveret, så bliver det et hestearbejde.
Jeg er ikke helt sikker på, at jeg havde kunnet holde min kæft når
finken kom tilbage.
--
Ivan P. Madsen
Saxo 1.4 SX.