Honda CB450S stjålet i Aalborg Øst
Fra : Johan Christiansen

Dato : 12-09-04 12:51

Hej NG,

Mellem igår klokken 16:00 og idag kl 12:00 er min motorcykel blevet
stjålet på gaden ud foran min lejlighed i Aalborg Øst. Ratlåsen var
brækket op, resterne af det brækkede metal var det eneste der var
tilbage da jeg stod på den tomme parkeringsplads idag. Jeg er studerende
og lever på en SU og har derfor ikke råd til den helt store nye
motorcykel, modellen var en Honda CB450S 89', men af selvsamme årsag har
jeg jo ikke råd til kasko forsikring! Derfor er ALT tabt. Ca. 30.000 kr
ud af vinduet. Det er ikke lige hvad jeg har brug for da det var lånte
penge...

Mit spørgsmål er hvad jeg nu skal gøre? Jeg har anmeldt tyveriet til
politiet, men er der noget jeg selv kan gøre for at finde den? Hvad er
sansynligheden for at jeg nogensinde ser den igen?

Hvis der er nogen fra Aalborg der læser dette, må det meget gerne
kontakte mig hvis de ser denne motorcykel på gaden:
http://dkfritidmotorcykel.dk/img.asp?f=10082004004005_b.ext&m=full

Mvh.
Johan Christiansen.

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 12-09-04 13:06

Johan Christiansen wrote:
> [...]
>
> Hvis der er nogen fra Aalborg der læser dette, må det meget gerne
> kontakte mig hvis de ser denne motorcykel på gaden:

Prøv om du f.eks kan få taxachaufførerne til at kigge efter dem.. en
dusør og nogle løbesedler med billede vi nok hjælpe lidt..

Fra : Johan Christiansen

Dato : 12-09-04 13:07

SmaRTrxxv wrote:
> Prøv om du f.eks kan få taxachaufførerne til at kigge efter dem.. en
> dusør og nogle løbesedler med billede vi nok hjælpe lidt..

Fed idé! Tak skal du ha' :) Men du tror ikke at sådan nogle tyve vil
køre MC'en væk fra byen ret hurtigt?

Fra : Jacob Larsen

Dato : 12-09-04 13:31

"Johan Christiansen" <news@haz.dk> wrote in message

> Fed idé! Tak skal du ha' :) Men du tror ikke at sådan
> nogle tyve vil køre MC'en væk fra byen ret hurtigt?

Nej. Det er sikkert nogle snotunger fra bydelen. De kører nok ræs på den og
smider den et sted bagefter, når den er tom for benzin.

Kør/gå en tur rundt og kig dig omkring i Aalborg Ø. Jeg bor her selv og skal
nok lige kigge omkring hvor jeg bor.

Er det dig der plejer at holde ret tæt på AAU busterminal henne ved
børnehaven?
--
mvh. Jacob Larsen - GS500E
"Det er vigtigt, at du kan lide dig selv. Specielt hvis der

Fra : Johan Christiansen

Dato : 12-09-04 14:05

Jacob Larsen wrote:

> Nej. Det er sikkert nogle snotunger fra bydelen. De kører nok ræs på den og
> smider den et sted bagefter, når den er tom for benzin.

Det håber jeg godtnok :)

> Kør/gå en tur rundt og kig dig omkring i Aalborg Ø. Jeg bor her selv og skal
> nok lige kigge omkring hvor jeg bor.

Jeg har lige været rundt i kvarteret på gå-ben, men det er ret begrænset
hvor langt jeg kan nå når jeg ikke længere har noget køretøj :P Tusind
tak for hjælpen :D

> Er det dig der plejer at holde ret tæt på AAU busterminal henne ved
> børnehaven?

Ja, lige netop! På den anden side af børnehaven godtnok, hen imod
sådanne gule lejligheder hvor jeg bor.

Mange tak igen,
Johan Christiansen

Fra : Jacob Larsen

Dato : 12-09-04 19:44

> Ja, lige netop! På den anden side af børnehaven godtnok,
> hen imod
> sådanne gule lejligheder hvor jeg bor.

Ok, opdagede den holdt der igen nu. Var lige oppe og kigge og så bagefter på
vej hjem for at tjekke om den var fundet eller om jeg skulle sige hvor den
var. Jeg bor selv på Nork.

Fra : Tue Jensen

Dato : 12-09-04 14:02

On Sun, 12 Sep 2004 13:50:59 +0200, Johan Christiansen wrote:

> [...]
>
> Hvis der er nogen fra Aalborg der læser dette, må det meget gerne
> kontakte mig hvis de ser denne motorcykel på gaden:

Lige et registrerings nummer, så skal jeg nok holde øjne åbne i Aalborg.

--
Mvh. Tue Jensen
http://www.dfmc.dk/?id=389

Fra : Johan Christiansen

Dato : 12-09-04 14:07

Tue Jensen wrote:

> Lige et registrerings nummer, så skal jeg nok holde øjne åbne i Aalborg.

Tusind tak! Registreringsnummeret er:

   /-------\
   | EP 11 |
   | 865 |
   \-------/

Eller uden ASCII art: EP11865

Mvh. Johan

Fra : Martin Sørensen

Dato : 12-09-04 14:03

> Hvis der er nogen fra Aalborg der læser dette, må det meget gerne
> kontakte mig hvis de ser denne motorcykel på gaden:
> http://dkfritidmotorcykel.dk/img.asp?f=10082004004005_b.ext&m=full

Kan du ikke lige give os registreringsnummeret, så det er nemmere at
identificere den?
Jeg bor selv i Aalborg Øst, og skal nok holde øje der hvor jeg kommer.

Hvis folk ser den og har identificeret nummerpladen, er det nok også smart
at ringe til politiet med det samme, så der ikke spildes tid. Hvis du vil
have besked, så kan du evt. også lige smide dit telefonnummer herinde, for
at informationen kommer hurtigt frem til dig.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Johan Christiansen

Dato : 12-09-04 14:15

Martin Sørensen wrote:

> Kan du ikke lige give os registreringsnummeret, så det er nemmere at
> identificere den?

EP11863

> Jeg bor selv i Aalborg Øst, og skal nok holde øje der hvor jeg kommer.

Tusind tak! Jeg har lige udlovet en dusør på 2.000 kr til den der finder
den. Og Aalborg Taxa leder også efter den.

Mit Mobilnr er: 51925115

Fra : Peter Hasselby

Dato : 12-09-04 14:49

Har du meldt den stjålet på www.bike.dk og http://www.dmcn.dk/

Fra : Jes Vestervang

Dato : 12-09-04 15:20

Johan Christiansen <news@haz.dk> writes:

> EP11863
> Mit Mobilnr er: 51925115

Begge dele er noteret og jeg holder øje med den. Sjovt nok så jeg også
lige cyklen her i weekenden, men det var før den blev bortført :-/
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Outlook Express-bruger, se her: <http://xnews.newsguy.com/>

Fra : Martin Sørensen

Dato : 12-09-04 15:26

> Begge dele er noteret og jeg holder øje med den. Sjovt nok så jeg også
> lige cyklen her i weekenden, men det var før den blev bortført :-/

Jeg så den også, mener det var torsdag, men det kan han desværre ikke bruge
til så meget. Det har sikkert været ham selv der kørte på den..

Jeg har lige været ude at køre for at købe lidt ind og på hjemvejen tog jeg
nogle små omveje i Vejgaard og rundede også lige grønlænderkvarteret, som
vist er lidt berygtet hvad angår at finde forsvundne MC'er. Desværre intet
positivt resultat..

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Johan Christiansen

Dato : 12-09-04 15:31

Martin Sørensen wrote:

> [...]
> vist er lidt berygtet hvad angår at finde forsvundne MC'er. Desværre intet

Wow! Mange tak for hjælpen gutter. Tænk at der rent faktisk er folk der
kan huske at have set min MC! Jeg har snakket telefonisk med Jesper som
også har fået sin Suzuki GSX 400 stjålet få hundrede meter fra hvor min
stod, han er ude og lede nu. Jeg vidste slet ikke at der var så mange
herinde fra Aalborg. Er der en MC klub for unge i området?

--
Johan

Fra : Martin Sørensen

Dato : 12-09-04 15:40

> Wow! Mange tak for hjælpen gutter.

Jeg har heller ikke selv kasko på min MC, så jeg kan fint sætte mig ind i
situationen..

> Tænk at der rent faktisk er folk
> der kan huske at have set min MC!

Ok, jeg er ikke 100% sikker på at det var din, for jeg kiggede ikke på
nummerpladen, men det er vel begrænset hvor mange CB450S'er der kører rundt
i Aalborg Øst.

> Er der en MC klub for unge i området?

Ikke hvad jeg ved af.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Anders Kjeldsen

Dato : 12-09-04 15:45

Martin Sørensen wrote:

> Jeg har heller ikke selv kasko på min MC, så jeg kan fint sætte mig
> ind i situationen..

Samme her... jeg skal også nok kigge efter den på min vej fra Gistrup til
Teknisk Gymnasium (Og så selvfølgelig småturene ved siden af, hvis vejret
bliver bedre)

> Ikke hvad jeg ved af.

Heller ikke her... og det er da egentlig en skam :(

--
//Kjeldsen
Suzuki GSX-R250

Fra : Jes Vestervang

Dato : 12-09-04 17:10

Johan Christiansen <news@haz.dk> writes:

> Wow! Mange tak for hjælpen gutter.

Som Martin sagde, så er vi andre som lige så godt kunne have været i
din situation :-/

> Tænk at der rent faktisk er folk der kan huske at have set min MC!

Er man mc-nørd eller er man mc-nørd

> [...]
> GSX 400 stjålet få hundrede meter fra hvor min stod, han er ude og
> lede nu. Jeg vidste slet ikke at der var så mange herinde fra

Vi er pænt mange aalborgensere herinde

> Er der en MC klub for unge i området?

Næh, egentlig ikke. Der skal nok være masser af potentielle medlemmer,
men initiativet mangler. Der er jo også masser af almindelig klubber i
området.

Fra : Ole Hansen

Dato : 12-09-04 20:17

Jes Vestervang <jes@royal.flof.dk> writes:

> Er man mc-nørd eller er man mc-nørd

Kan man som regel ikke huske hvad folk hedder, men med fire decimalers
noejagtighed huske hvilken cykel de koerer paa! :)

> Vi er pænt mange aalborgensere herinde

Ja, nemlig ja.

> Næh, egentlig ikke. Der skal nok være masser af potentielle medlemmer,
> men initiativet mangler. Der er jo også masser af almindelig klubber i
> området.

Hvis nu bare vejret gad arte sig igen, kunne der maaske blive basis
for en faellestur?

> mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

--
Ole Hansen

Fra : Jens Aage Holm

Dato : 12-09-04 21:03

On Sun, 12 Sep 2004 22:17:05 +0200, Ole Hansen wrote:

<snip>

> Hvis nu bare vejret gad arte sig igen, kunne der maaske blive basis for
> en faellestur?

Jeg er med - jeg fik min kværn i onsdags så indtil videre benytter jeg
enhver lejlighed til at køre en lille tur

Mvh.
Jens Åge

Fra : Jes Vestervang

Dato : 12-09-04 21:13

Ole Hansen <moped@get2net.dk> writes:

> Hvis nu bare vejret gad arte sig igen, kunne der maaske blive basis
> for en faellestur?

Jeg kan ihvertfald godt lokkes med

Fra : Martin Sørensen

Dato : 12-09-04 21:26

> Jeg kan ihvertfald godt lokkes med

Det kan jeg helt sikkert også.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Jacob Larsen

Dato : 12-09-04 22:42

"Martin Sørensen" <mos@laxity.invalid> wrote in message

> Det kan jeg helt sikkert også.

ditto, hvis det ikke regner, og nogen kender en god rute.

Fra : Peter Risager

Dato : 12-09-04 14:35

[SNIP]

Endnu en mulighed:
Print et par tusinde DUSØR UDLOVES sider ud med info, og hæng dem op rundt
omkring på universitetet.
2000 er en halv måneds SU, så der er nok nogen der skal ligge mærke til det
:)

--
Peter Risager
"Story in a game is like a story in a porn movie. It's expected to be

Fra : Johan Christiansen

Dato : 12-09-04 14:48

Peter Risager wrote:

> [...]
> omkring på universitetet.
> 2000 er en halv måneds SU, så der er nok nogen der skal ligge mærke til det

Alletiders idé :) Tak for det...

Fra : flemsus

Dato : 12-09-04 15:22

Johan Christiansen wrote:

> Alletiders idé :) Tak for det...

Hvis du ikke har hørt noget inden i morgen, så få hængt sedler op i Føtex,
Storkøb og Superbest

--
REMOVE NOSPAM TO REPLY.
Mvh. Flemming Sørensen

Fra : Jens Aage Holm

Dato : 12-09-04 14:52

On Sun, 12 Sep 2004 14:50:59 +0200, Johan Christiansen wrote:

> [...]
>
> Hvis der er nogen fra Aalborg der læser dette, må det meget gerne
> kontakte mig hvis de ser denne motorcykel på gaden:

Du er desværre ikke den eneste - en af mine venner har fået stjålet sin
Suzuki GSX 400 fra den nordlige parkeringsplads på Nordjysk Kollegium der
for dem der ikke skulle vide det er nabo til hvor du bor.
Den er blå og er monteret med halvkåbe og sidetasker.
Nummerpladen er ET15405
En gut havde fundet tændingslåsen på vej ud til cykelstien fra kollegiet
- hvilket meget godt undstøtter teorien med nogle snotunger der kører ræs.

Så hvis i kigger alligevel så må i meget gerne kigge efter denne også -
der er også en dusør på denne men jeg kender ikke størrelsen.
Hvis i ser noget kan i ringe til Jesper på 28128008.

Mvh.
Jens Åge Holm

Fra : Johan Christiansen

Dato : 12-09-04 16:14

Motorcyklen er fundet! Jens Åge Holm's ven, som desværre også har fået
sin egen MC stjålet, fandt den stort set hjemme hos ham selv på Nordjysk
Kollegium. Jeg har ellers været derovre for at lede selv, men den var
parkeret lidt afsides. Tændingslåsen var brækket op og smidt væk, nogle
bolte var smadret, et sidedæksen brækket op klippet i ledningerne. Det
ser ud som om at de har stjålet den, trukket den væk og forsøgt at
starte den længere henne. Da det ikke er lykkedes dem er de gået videre,
igennem nordjysk kollegium og har fundet Jesper's Suzuki på
parkeringspladen på den anden side. Desværre.

Tusind tak for jeres hjælpsomhed, det skal jeg sent glemme! Hvis der er
noget jeg kan gøre til gengæld så bare sig til :) Og husk så, Jespers er
stadig forsvundet, så hvis i stadig vil holde øjenene åben vil det være
super! :)

--
Mvh. Johan

Fra : Jesper G

Dato : 12-09-04 16:41

Ja, som sagt i "Re: Honda CB450S stjålet i Aalborg Øst"-tråden,
så mangler jeg stadig min MC.

Der er tale om en Blå Suzuki GSX400 med halvkåbe, krauser sidetasker og
bagagebærer.. Den har en GS450 motor og reg.nr. ET15405.

Den er forsvundet fra den nordlige parkeringsplads på nordjysk kollegium
(overfor Føtex's parkeringsplads i universitetsområdet.)

Jeg kan kontaktes på 28 12 80 08, hvis der er nogen der har set noget.
På forhånd tak.
   Jesper Gadegaard

Fra : Jesper G

Dato : 12-09-04 16:45

Der var også lige et billede:
http://dkfritidmotorcykel.dk/img.asp?f=12092004174442_b.ext&m=full

Fra : Ole Hansen

Dato : 12-09-04 20:16

Jesper G <jhg@nork.aau.dk> writes:

> [...]
>
> Den er forsvundet fra den nordlige parkeringsplads på nordjysk kollegium
> (overfor Føtex's parkeringsplads i universitetsområdet.)

Jeg skal nok holde oejnene aabne - jeg bor ogsaa i den "farlige" bydel :)

--
Ole Hansen

Fra : Jesper G

Dato : 12-09-04 21:02

Jeg er ny i Aalborg..
Hvilke steder i byen er der størst chance for at finde den? Altså hvilke
område der er de "farlige" steder..

Mvh Jesper Gadegaard.

Fra : Martin Sørensen

Dato : 12-09-04 21:24

> Jeg er ny i Aalborg..
> Hvilke steder i byen er der størst chance for at finde den? Altså
> hvilke område der er de "farlige" steder..

Grønlænderkvarteret er, som jeg har nævnt et andet sted, lidt berygtet hvad
det angår. Da jeg kørte rundt derude og kiggede i dag, så jeg dog ikke
GSX400'eren. Den er lidt speciel med kåben og sidetaskerne, så jeg burde nok
kunne kende den hvis jeg ser den.

Der må være andre herinde der har fået nakket deres MC i Aalborg Øst. Hvor
blev de fundet henne?

Jeg ved at Lars Thomsens MC blev fundet i Vodskov, så den var ude på en lidt
længere tur.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Martin Pedersen

Dato : 12-09-04 22:38

> [...]
> blev de fundet henne?
>
> Jeg ved at Lars Thomsens MC blev fundet i Vodskov, så den var ude på en

Jeg fik min DT'er stjålet på CW Obel kollegiet og fundet bag Hahr tanken for
snart 4 år siden.

Tror de havde opgivet at køre nogen steder på den.

Mvh
Martin

Fra : Martin Faulkner

Dato : 12-09-04 23:04

"Martin Sørensen" <mos@laxity.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> blev de fundet henne?
>
> Jeg ved at Lars Thomsens MC blev fundet i Vodskov, så den var ude på en

Jeg bor i Vodskov og skal nok kigge efter Suzzien op i Hammer Bakker og ned
ved Limfjørden, mm!!!
Mvh Martin. (LS 650)

Fra : Ole Baun

Dato : 12-09-04 21:37

"Ole Hansen" skrev i en meddelelse news:85vfejpacg.fsf@bugs.oaf.dk...

> Jeg skal nok holde oejnene aabne - jeg bor ogsaa i den "farlige" bydel :)

Og jeg kigger i morgen, i Aalborg centrum, (omkring banegården); - hvor der
forøvrigt også var mindre fredeligt i dag end normalt, (AAB - Brøndby
fodbold ballade).

Ole Baun, Aalborg
CB500, ´96; - der blev væltet natten til torsdag d. 2/9 på fortovet uden for
mit vindue

Fra : Jes Vestervang

Dato : 12-09-04 17:05

Johan Christiansen <news@haz.dk> writes:

> Motorcyklen er fundet! Jens Åge Holm's ven, som desværre også har fået
> sin egen MC stjålet, fandt den stort set hjemme hos ham selv på
> Nordjysk Kollegium.

Tillykke!

> [...]
> de gået videre, igennem nordjysk kollegium og har fundet Jesper's
> Suzuki på parkeringspladen på den anden side. Desværre.

Sådan nogle r*vhuller

> [...]
> er noget jeg kan gøre til gengæld så bare sig til :) Og husk så,
> Jespers er stadig forsvundet, så hvis i stadig vil holde øjenene åben

Ja. Er der lidt flere oplysninger om den? Jeg har på fornemmelsen af
Suzuki har produceret mere en én GSX400

Fra : Jes Vestervang

Dato : 12-09-04 17:22

Jesper G <jhg@nork.aau.dk> writes:

> Der er tale om en Blå Suzuki GSX400 med halvkåbe, krauser sidetasker
> og bagagebærer.. Den har en GS450 motor og reg.nr. ET15405.

Jeg holder øje med den. Prøv evt. taxi-tricket (evt. også skraldemænd
etc.).

> Den er forsvundet fra den nordlige parkeringsplads på nordjysk
> kollegium (overfor Føtex's parkeringsplads i universitetsområdet.)

Gys, der overnattede DT'en natten til fredag :-/

> Jeg kan kontaktes på 28 12 80 08, hvis der er nogen der har set noget.

Det er noteret.

Fra : Jacob Larsen

Dato : 12-09-04 19:50

> [...]
> nordjysk kollegium og har fundet Jesper's Suzuki på
> parkeringspladen på den anden side. Desværre.

Det kunne sgu også have været min cykel. Derfor holder den altid inde i
haven på fliserne hvis den holder udendørs. Grundigt låst og under konstant
overvågning.

> [...]
> bare sig til :) Og husk så, Jespers er stadig forsvundet,
> så hvis i stadig vil holde øjenene åben vil det være

Jeg skal nok holde øje stadigvæk.

Ikke fedt at der bliver stjålet cykler herude nu. Tillykke med at du fandt
den.

Fra : Jens Aage Holm

Dato : 12-09-04 21:06

On Sun, 12 Sep 2004 21:49:31 +0200, Jacob Larsen wrote:

> [...]
>
> Det kunne sgu også have været min cykel. Derfor holder den altid inde i
> haven på fliserne hvis den holder udendørs. Grundigt låst og under

Det kan man hvis man bor i stueetagen - men hvis man bor på 1. sal så er
ikke lige så nemt at få hevet dyret op på altanen

Mvh.
Jens Åge

Fra : Salling

Dato : 13-09-04 12:18

Øv hvor er det bare bittert at man ikke kan have sine ting i fred - jeg
håber i finder jeres maskiner. Kan I ikke lige skrive lidt om hvad de var
låst fast med - og som altså ikke viste sig tilstrækkeligt. Jeg er klar over
at alt kan stjæles hvis tyven absolut vil, men der må være grænser for, hvad
små lattelige lokale lømler har i lommerne af vinkelslibere og lign.

mvh

Salling

Fra : Johan Christiansen

Dato : 13-09-04 17:26

Salling wrote:
> [...]
> at alt kan stjæles hvis tyven absolut vil, men der må være grænser for, hvad
> små lattelige lokale lømler har i lommerne af vinkelslibere og lign.

Min havde ikke anden lås på en styrlåsen (ratlås)... De havde simpelthen
banket låsecylinderen baglens ud af panelet efter at have forsøgt med en
stor skruetrækker. De kunne dog ikke få den vredet rundt for at få
tænding på, så de har været ved at pille i ledningerne, men er kommet
til at hive ledningen til tændspolen læs (hehe!) så de kunne ikke starte
den under alle omstændigheder.

Jeg har nu ordnet ledningsnettet og motorcykeln kan starte, men mangler
en ny lås samt metaldelene omkring de bolte som holdte den fast.

--
HazarT Consult v. Johan Christiansen
Sigrid Undsets Vej 284A, 9220 Aalborg Ø

Fra : Armand

Dato : 14-09-04 19:19

Johan Christiansen <mail@johan.it> skrev i en

> [...]
>
> Jeg har nu ordnet ledningsnettet og motorcykeln kan starte, men mangler
> en ny lås samt metaldelene omkring de bolte som holdte den fast.

Vil det sige øverste forgaffelbro med påmonteret lås?
Mener at have en sådan (incl. matchende nøgle) tilovers!

--
Armand.

Fra : Johan Christiansen

Dato : 15-09-04 06:07

Armand wrote:
> Johan Christiansen <mail@johan.it> skrev i en

> Vil det sige øverste forgaffelbro med påmonteret lås?
> Mener at have en sådan (incl. matchende nøgle) tilovers!

Ja, der var ordet, forgaffelbro! :) Kan jeg få dit telefonnummer, så
ringer jeg lige. Ellers kan du kontakte mig med nedenstående oplysninger.

Tusind tak :D

Fra : Johan Christiansen

Dato : 15-09-04 06:07

Fra : mikkel paulsen

Dato : 13-09-04 15:04

Jens Aage Holm <boost@get2net.dk> wrote in message news:<4144ad17$0$213$14726298@news.sunsite.dk>...
> [...]

jeg har lige et spørgsmål: Hvordan kan det være at det er så nemt at
starte en mc, så selv små børn kan finde ud af det? Jeg aner sgu ikke
hvordan jeg skulle få den igang uden nøgle!

mikken XS 400

Fra : Martin Sørensen

Dato : 13-09-04 15:50

> jeg har lige et spørgsmål: Hvordan kan det være at det er så nemt at
> starte en mc, så selv små børn kan finde ud af det? Jeg aner sgu ikke
> hvordan jeg skulle få den igang uden nøgle!

En skruetrækker i låsen plejer vist godt at kunne vride låsecylinderen
rundt, selv om der ikke er nøgle i.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Denni Sørensen

Dato : 13-09-04 19:46

> En skruetrækker i låsen plejer vist godt at kunne vride låsecylinderen
> rundt, selv om der ikke er nøgle i.
Det kunne være at man skulle bruge den næste SU på en god lås, når man bor i
Aalborg.

Er der en der ved hvor man kan få denne lås henne?

http://www.abus.de/us/main.asp?ScreenLang=us&sid=651363551203824130920042121030250&select=0105b01&artikel=4003318267918m

louis har denne her. Men jeg har ikke brug for endnu en skive lås.

http://www.abus.de/us/main.asp?ScreenLang=us&sid=651363551203824130920042121030250&select=0105b02&artikel=4003318282317m

DDS - Aalborg. Mail =(Fjern det høje dyr)

GSX-R 250

2x Adly Jet 100

Fra : Michael Lykke

Dato : 13-09-04 21:16

Tillykke, jeg var ude for det samme for kort tid siden da min gamle
offroader blev stjålet. Den kom dog hjem af sig selv et par dage
efter!. Fandeme trælst man ikke kan have sagerne for sig selv. Satans
røvhuller.....

Mvh.

Michael L.

GS500E, GSX600F og nu DT175 (lappet sammen efter tyveri).

Fra : mikkel paulsen

Dato : 13-09-04 22:51

"Martin Sørensen" <mos@laxity.invalid> wrote in message news:<ci4c31$in$1@news.cybercity.dk>...

> En skruetrækker i låsen plejer vist godt at kunne vride låsecylinderen
> rundt, selv om der ikke er nøgle i.
>
> signing off.. Martin Sørensen

jeg tænkte også på styr-låsen

Fra : Martin Sørensen

Dato : 13-09-04 23:24

> jeg tænkte også på styr-låsen

Den kan vist for det meste ordnes ved at rive hårdt i styret. Tyve er
normalt ikke kendte for at ville passe på de ting de stjæler..

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 12-09-04 22:55

"Ole Baun" <olepunktumbaun@mail1.stofanet.dk> writes:

> Og jeg kigger i morgen, i Aalborg centrum, (omkring banegården); - hvor der
> forøvrigt også var mindre fredeligt i dag end normalt, (AAB - Brøndby
> fodbold ballade).

57 anholdte idioter:
<http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=2613146/>