Har jeg overset nogle oplagte muligheder?
Fra : kresten

Dato : 12-09-04 09:02

Hej

Jeg har i et par år kørt GN 250. Det er efterhånden blevet for småt,
og jeg vil gerne ha en ny. Jeg vil gerne ha en maskine der er
vedligeholdelses-/cromfri. Den må helst ikke koste over 25-30000 kr.
Jeg har kig på tre modeller som jeg synes er fine. Honda cb 450 dx,
Yamaha XS 400 Seca og Suzuki GS 400-500.

Det skal helst være med to cylindre og uden kåbe og en god
benzinøkonomi. Mht kørestilling er jeg lidt i tvivl. Jeg er 183 høj og
jeg kan godt li stillingen på en hondaen, man sidder dog lidt højt.

Jeg synes med disse tre modeller får en rigmelig ny maskine relativt
billigt.

Jeg vil gerne høre om jeg har overset nogle oplagte muligheder. Er der
nogen der kan fortælle mig noget om hvad der er noget ved af Suzuki
GS? Andre kommetarer modtages med kyshånd.

Mvh Kresten.

Fra : Hekto

Dato : 12-09-04 11:18

In article <76e24614.0409120002.710bf0d2@posting.google.com>,
krestenb47@hotmail.com says...

http://ezwebz.com/gs-classic/index1e.htm
http://www.suzukicycles.org/
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Suzuki LS650

Fra : Bobbleboy

Dato : 12-09-04 15:22

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT-13> skrev i en meddelelse
> [...]
> www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
> Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-japanese-
> industrial-off the shelf-semi-rockets ... no thanks!

http://www.gstwin.com

André Hanssen

GS 500 E