Er mc-støvlerne fra THansen fedt eller shi~
Fra : Ralfi

Dato : 11-09-04 10:50

Er startet som MC'ist og har fået sat et komplet sæt beklædnings gear
sammen, men mangler noget på futterne.
Faldt over de støvler de har hos THansen (se evt. link), som er en del
billigerer end hvad jeg ellers har kigget på. Prøvede dem i butikken, men
kunne ikke få vredet meget info om dem, ud af punken som stod bag disken.
Der stod på støvlerne at de var lavet i Scwheiz og med goretex membran,
ellers var det ikke engang til at finde ud af hvilket mærke de var af (der
stod bare Thansen på æsken)!

Nogen som kender til disse støvler? Er det fedt eller shit?

http://www.thansen.dk/product.asp?c=300414326&n=450506251&pn=450506288

Ralf

Fra : Richard

Dato : 11-09-04 11:20

Ralfi wrote:

> Nogen som kender til disse støvler? Er det fedt eller shit?

Ellers mærk efter om der er syet benskinner i skafterne og beskyttere
til ankelleddene. Og om sålen er stiv, så den beskytter foden ordentligt
ved et styrt - det er vist rimelige minimumskrav til en mc-støvle i dag.
Et ekstra lag læder hvor gearpedalen rammer støvlen er også en god ting

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
'85 VF750S Veffer Dancer & '89 GB500 Clubman GibBernakken

Fra : Ukendt

Dato : 11-09-04 11:29

> Nogen som kender til disse støvler? Er det fedt eller shit?
>
> http://www.thansen.dk/product.asp?c=300414326&n=450506251&pn=450506288

Har et par - er nemlig også ny (og fattig) mc´ist.
De er ok men så heller ikke mere.
Tror ikke der er den store sikkerhed i dem. Desuden er de meget varme
hvilket for mig ikke er den store fordel da jeg kun kører om sommeren.
Velcroen er allerede 'sløv' og plastickhælen begyndte at 'gabe'efter et
par måneder.

Jeg fandt et par Daytona Roadrunner støvler på et loppemarked - dem har
jeg brugt lige siden.

--
/Christian

Fra : Thomas Jensen

Dato : 11-09-04 11:39

> Faldt over de støvler de har hos THansen (se evt. link), som er en del
> billigerer end hvad jeg ellers har kigget på.

Jeg købte dem her hos Louis, og de er sgu gode, dengang kostede de så 60
euro, men stadig pengene værd.
Har kørt 10000km i dem i alt slags vejr og er tilfreds.

http://shorterlink.com/?QK2EP3

Jeg fik mine og et par til en ven inden for 3 dage.

Thomas Jensen
FZ6S Fazer ´04
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : sumdjINGEN@SPAMringa~

Dato : 11-09-04 23:21

Hej Thomas.

Hvad med "nummer-størrelserne", er de som "normal" (hvis det
findes...),
eller er de store/små i størrelserne..

mvh
Mike.

Fra : Thomas Jensen

Dato : 12-09-04 00:16

de passede som str 46 plejer at passe hos mig.

Fra : Cykellapper

Dato : 11-09-04 16:52

Ralfi wrote:
> Er startet som MC'ist og har fået sat et komplet sæt beklædnings gear
> sammen, men mangler noget på futterne.

M/58 forever!
Billige og suveræne!

--
Preben Mortensen
(Cykellapper)

Fra : Hans Olsen

Dato : 11-09-04 18:07

"Ralfi" <ralfi@dsr.kvl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Faldt over de støvler de har hos THansen (se evt. link), som er en del
> billigerer end hvad jeg ellers har kigget på.
Hej
Hvorfor kan man ikke få en Rolls-Royce til prisen som en Fiat 500
????????????
Kvalitet koster lidt ekstra.
THansen er og bliver billig shiit.
Hilsen Hans Olsen

Fra : Søren Bøgh Olsen

Dato : 11-09-04 18:59

Mine støvler er fra THansen, de har holdt i over et år, uden nogel former
for skavanker,
deres handsker til 299,- er jeg også meget glade for.
begge dele bliver brugt næsten hver dag.
--
Venlig hilsen
Søren Bøgh Olsen