Væddeløbsbane haves.
Fra : apollo14 aka Kenneth~

Dato : 10-09-04 17:35

Hej folkens, er der nogle der mangler en lang lige vej på ca. 1 km,
starter selv med lyskryds, og slutter med et lyskryds, så kom bare
forbi, politiet er ret ligeglade.

I går aftes var det en bunke biler der lå og kørte frem og tilbage i
ca. 20 min, og nu har der lige været race mellem 2 MC'ere, og de kørte
bestemt ikke under 150, da de kørte forbi mit vindue.

Overvejer seriøst at sætte et par cam's op, og filmer lortet.
Så kan jeg evt. sende det til dem der har med ATK at gøre.

Og ja jeg kører da også for hurtigt i perioder, men bestemt ikke ude på
Københavnsvej fra Sun C til Revlen, eller den anden vej. Det er fandme
under al kritik.

Fra : Thomas

Dato : 10-09-04 17:45

"apollo14 aka Kenneth Rugaard" <apollo14dk@nospamhotmail.com> wrote in
message news:Xns9560BD18BBDC4apollo14dknospamhotm@62.243.74.163...
> [...]
>
> Og ja jeg kører da også for hurtigt i perioder, men bestemt ikke ude på
> Københavnsvej fra Sun C til Revlen, eller den anden vej. Det er fandme

Hvad sagde politiet da du ringede? Du burde gå videre med sagen.

Mvh

Thomas

Fra : apollo14 aka Kenneth~

Dato : 10-09-04 19:19

"Thomas" <bambanosReMOVE@hotmail.com> wrote in

> [...]
> wrote in message

> Hvad sagde politiet da du ringede? Du burde gå videre med sagen.

En ting, som jeg stadigvæk ikke fatter de kan sige, var at jamen vi
kan jo ikke gøre noget nu, de er jo kørt forbi ude hos dig.
Så sagde jeg hvad med at lave en ATK på vejen, men det kunne der ikke
være tale om, det var jo for åbenlyst. Der er to dejlige ppladser
næsten ud for hvor jeg bor, og på dem begge kan de sagtens stå uden
der er nogen der ser det, før det er alt for sent, har endda sagt at
de også må låne et stykke af forhaven, så de kan gemme sig endnu mere
for dem.

Fra : Peter

Dato : 11-09-04 08:22

"apollo14 aka Kenneth Rugaard" <apollo14dk@nospamhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:Xns9560CE9FBE7F2apollo14dknospamhotm@62.243.74.163...

[klip]

> [...]
> der er nogen der ser det, før det er alt for sent, har endda sagt at
> de også må låne et stykke af forhaven, så de kan gemme sig endnu mere

Hvis du vil gøre noget ved det skriver du til den lokale politimester med
din forklaring og et forslag.

/Peter

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 12-09-04 13:14

On 10 Sep 2004 18:18:43 GMT, apollo14 aka Kenneth Rugaard
> [...]

>der er nogen der ser det, før det er alt for sent, har endda sagt at
>de også må låne et stykke af forhaven, så de kan gemme sig endnu mere

Nu er de der ATK vogne altså rimelig nemme at opdage. Jeg har da langt
om længe indset hvad der er at man skal kigge efter, og så bare stå på
bremsen hvis at det endelig er at man kører for hurtigt.

Men det der et "Dead give away" er at det er en varevogn på hvide plader
og med 4 "klare felter" i bagruden.
Flemming Jacobsen