HJÆLP diagram BMW e36
Fra : Jan Nielsen

Dato : 10-09-04 16:03

Jeg har brug for hjælp !

Jeg mangler farvekoden på de 2 ledninger der "trigger" låsen hhv, i og op, i
min BMW e36,så hvis du ligger inde med et ledningsdiagram til sådan en
fætter, eller bare lige kan det i hovedet ville jeg blive glad. der går et
bundt med 16 tynde styreledninger til den originale boks til centrallåsen,
og i det bundt er der altså 2 som jeg skal bruge til at fjernbetjene med.
ledningerne er for tynde til at jeg kan bruge min polsøger til at stikke
gennem isoleringen, og jeg er ikke meget for at skulle afisolere alle
ledningerne, derfor
HJÆLP MIG

Jan

Fra : ///JJ

Dato : 10-09-04 16:11

Jan Nielsen wrote:
> [...]
> at jeg kan bruge min polsøger til at stikke gennem isoleringen, og
> jeg er ikke meget for at skulle afisolere alle ledningerne, derfor

Jeg har ETK+TIS på din bil, men har ikke tid til at hjælpe lige nu - senere
i aften, eller i morgen - hvis ikke andre hjælper dig før :)

///JJ

Fra : stefan jørgensen

Dato : 10-09-04 16:41

Så vil jeg da lige tillade mig at spørge hvor mange udgifter det løber i for
dig at lave den ombygning? Jeg har nemlig selv en E36 med centr. lås, men
uden fjernbetjening og kunne godt tænke mig at lave tilsvarende på min.

--
Stefan
RF600R

Fra : Jan Nielsen

Dato : 10-09-04 17:19

"stefan jørgensen" <macstefan502@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> dig at lave den ombygning? Jeg har nemlig selv en E36 med centr. lås, men
> uden fjernbetjening og kunne godt tænke mig at lave tilsvarende på min.

Det er lavet med "basismodulet" til en SIKURA alarm, det har jeg givet 750
kr ex moms for incl 2 fjernbetjeninger

Jan

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 10-09-04 21:20

"Jan Nielsen" <jan@campingvognen.dk> wrote in message

> "stefan jørgensen" <macstefan502@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> for

Du kan købe et originalt BMW sæt for 1500kr inkl moms, der er det hele med
til eftermontering.

http://www.schmiedmann.dk

Evt er det billigere hos din lokale forhandler, det er lidt forskelligt,
faktisk er "rigtige" forhandlere ind i mellem billigere end parallelimport
firmaer.

Mvh
Jacob

Fra : Jan Nielsen

Dato : 11-09-04 12:20

Jeg har fundet de 2 ledninger jeg søgte til at trigge lås/lås op, så jeg
behøver ikke hjælp mere

Jan