G-pack til GSX-R 600?
Fra : Psycho Cowboy

Dato : 10-09-04 09:30

Hej i gruppen,

Jeg er ude på at lave min egen "g-pack" til gixxeren.
For uvidende handler det kort fortalt om at efterligne et produkt, der
hedder g-pack, og som blot er en modstand der bliver monteret på
ledningsnettet og derefter frigiver noget effekt via tændingsboksen.
Jeg har søgt rundt på nettet i en evighed, for blot at finde ud af, at der
skal en modstand på 2,2 kOhm til, for at virke på en TL1000-maskine. Men kan
jeg gå ud fra, at jeg skal bruge samme modstand på min gixxer, som jo er en
helt anden motortype, og kan der ske noget alvorligt ved at prøve sig frem?
Er der nogen, der måske oven i købet ligger inde med viden om den nøjagtige
modstand, der skal bruges på min gixxer?

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600 SRAD

Fra : marius

Dato : 10-09-04 13:26

Hej
Hvor finder du de oplysninger om TL1000

marius

Fra : Kaj Gasseholm ... To~

Dato : 10-09-04 21:31

http://people.freenet.de/Blatz/Cpack.htm

http://www.ambi-bike.de/home.html?nikko_tunning/nikko_tunning.html

http://www.nikkoracing.com/Gpack/gpack_tarif_suz.htm

--

Med Venlig Hilsen / Best Regards

Kaj Gasseholm

To respond by E-mail remove zerocrap from address

"Harley Davidson is to motorcycles what John Deere is to Automobiles!"