INTERMOT 2004 (bil med 3 ledige pladser)
Fra : Gorba

Dato : 10-09-04 08:10

Hej NG

INTERMOT i München starter i næste uge 15.-19. september 2004 og jeg
har 3 ledige pladser i bilen. Desværre skal jeg til en andet
arrangement efter Intermot og kører først hjemad om tirsdagen d.
21-09-2004. Så hvis du/I kan komme til DK på anden måde kan der
reserveres plads for kr. 250 pr. passager.

Mvh

JG (Gorba)

Fra : Armand

Dato : 11-09-04 00:54

Gorba <jpg@tcnmail.dk> skrev i en
> [...]
> 21-09-2004. Så hvis du/I kan komme til DK på anden måde kan der
> reserveres plads for kr. 250 pr. passager.

Afrejsetidspunkt?
Og hvilken rute følger du gennem DK (for opsamlingsmuligheden)??

--
Armand.

Fra : rbk17

Dato : 11-09-04 11:05

On Fri, 10 Sep 2004 00:10:01 -0700, Gorba wrote:

> [...]
> efter Intermot og kører først hjemad om tirsdagen d. 21-09-2004. Så
> hvis du/I kan komme til DK på anden måde kan der reserveres plads for

Husk nu at tage nogle billeder -
Håber at de kan vise den nye gsxR-1000 K5...

Fra : Gorba

Dato : 14-09-04 13:25

rbk17 <rbk17@localhost.com> wrote in message news:<pan.2004.09.11.10.04.49.571004@localhost.com>...

> Husk nu at tage nogle billeder -
> Håber at de kan vise den nye gsxR-1000 K5...

Jeg skal nok tage billeder (har købt ekstra kort til kameraet).
Jeg kommer fra Sønderborg, så afrejen bliver d. 15-09-2004 kl. 9:30
fra Sønderborg med mulighed for opsamling ved grænsen kl. 10:00. Send
en mail til jpg@tcnmail.dk hvis du/i vil med (Oktoberfesten i München
skulle vist også starte efter InterMot i næste uge).

Mvh

JG

Fra : Steen Gruby

Dato : 14-09-04 17:13

On 14 Sep 2004 05:25:20 -0700, jpg@tcnmail.dk (Gorba) wrote:

hej

> [...]
>en mail til jpg@tcnmail.dk hvis du/i vil med (Oktoberfesten i München
>skulle vist også starte efter InterMot i næste uge).

Husk at beregne lidt ekstra tid i München.
Du ryger ind i Oktoberfesten "mit bier und das ganze molevitten"
Det er en oplevelse i sig selv.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo