gamle fælge hvor?
Fra : .salem

Dato : 09-09-04 23:27

nogen der ved hvor man kan købe gamle slidte brugte billige fælge?
evt. netadresse?

..salem

Fra : John Sahl

Dato : 09-09-04 23:43

www.dba.dk (Selvfølgelig)
www.dataophug.dk

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : .salem

Dato : 09-09-04 23:49

> www.dba.dk (Selvfølgelig)
> www.dataophug.dk

jeg er smart, havde ikke lige tænkt på den blå :) fedt!

takker

..salem

Fra : .salem

Dato : 10-09-04 00:00

> www.dataophug.dk

genial side :) kendte den ikke.

skal man ringe for at få oplyst priser?

..salem

Fra : John Sahl

Dato : 10-09-04 00:12

..salem wrote:

> genial side :) kendte den ikke.
>
> skal man ringe for at få oplyst priser?

Du kan sende forespørgsler til ophuggerne via siden, de
fleste svarer samme dag er min erfaring

Fra : Teddy

Dato : 10-09-04 01:44

> Du kan sende forespørgsler til ophuggerne via siden, de
> fleste svarer samme dag er min erfaring
>
> --
> John Sahl,

Njae... det hurtigste er nu at ringe. det er nok de færreste ophuggere som
bruger særlig meget tid på at sidde på nettet. de har gerne meget
travlt...hvis de ikke har travlt så er der nok en god grund...

Det er da også lettere at forhandle pris, samt få en bedre idé om hvordan
tingen er pr. telefon.

Men det kan da godt være at det bare er mig

Teddy

Fra : .salem

Dato : 10-09-04 01:58

> [...]
> tingen er pr. telefon.
>
> Men det kan da godt være at det bare er mig

men hvordan ligger priserne. Er det helt vildt billigt eller eller er det
"bare" 15% besparelse i forhold til nypriser.

ved godt der er stor forskel på hvad man køber.

..salem

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 10-09-04 06:50

> men hvordan ligger priserne. Er det helt vildt billigt eller eller er det
> "bare" 15% besparelse i forhold til nypriser.

Aner det ikke. Jeg købte engang en brugt bagdør til min Xantia '99, vha
Dataophug.dk Den måtte jeg slippe 1600 + moms for, mener jeg. Så var den til
gengæld i den rigtige farve og uden buler og ridser. Jeg ved ikke hvad en ny
havde kostet, men lakeringen i sig selv havde vel kostet de første 1000 kr.

/Kasper Hansen

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 10-09-04 07:26

".salem" <salem@VÆKmail.dk> wrote in message

> men hvordan ligger priserne. Er det helt vildt billigt eller eller er det
> "bare" 15% besparelse i forhold til nypriser.

Tommelfinger regel ved en ophugger plejer at være halv pris.
Det kan godt betale sig at undersøge nyprisen ellers bliver du røvet.
De kan godt finde på at forlange mere end nyprisen hvis du ikke er vågen :)

--
/Dennis
Pug 106GTI

Fra : John Sahl

Dato : 10-09-04 07:37

Dennis Pedersen wrote:
> Det kan godt betale sig at undersøge nyprisen ellers bliver du røvet.
> De kan godt finde på at forlange mere end nyprisen hvis du ikke er
> vågen :)

Ingen tvivl der. Og undersøg ikke kun prisen ved den
autoriserede forhandler, for mange gange kan der findes
gode alternativer til at købe tingen brugt.

Fra : John Sahl

Dato : 10-09-04 07:36

Teddy wrote:
> [...]
> ophuggere som bruger særlig meget tid på at sidde på nettet. de har
> gerne meget travlt...hvis de ikke har travlt så er der nok en god

Jeg har faktisk god erfaring med at smide en mail når
jeg forespørger på noget fra dataophug, men det kommer
meget an på hvad jeg søger efter, når jeg har fået en pris
på mail har jeg dog _altid_ pruttet den ned så den
matchede emnet jeg havde behov for.

> Det er da også lettere at forhandle pris, samt få en bedre idé om
> hvordan tingen er pr. telefon.

Selvfølgelig, eller face to face.. Det er slet ikke altid
jeg spørger efter prisen i mailen, det vigtigste er trods
alt hvad stand emnet er i..

> Men det kan da godt være at det bare er mig

Nej, jeg er skam helt enig med dig Teddy