Supermotard, hvordan kommer man i gang?
Fra : jesper.bram@gmail.co~

Dato : 09-09-04 12:03

Hej folkens,

Jeg lejer lidt med tanken om at købe en gammel crosser og lave den om
til supermotard.

Den skal på plader og kun bruges til lidt leg på de små veje hist og
her.

Men hvilken cykel skal man starte med? Eller med andre ord hvad får
man mest ud af for færrest penge?

Mvh.
Jesper
CB900F '03

Fra : Rittig

Dato : 09-09-04 14:43

> [...]
> her.
> Men hvilken cykel skal man starte med? Eller med andre ord hvad får

Det er lettere at svare på hvis du oplyser budgettet!
Men... Det er ikke sådan lige gratis at indregistrere en "gammel crosser",
det bliver hurtigt urentabelt.

Du kunne starte med en sotr 4takt off-roader og købe Motardhjul til den.
Du kunne købe en enduro, og indregistrere den, og bygge motardhjul, men
vælg en der har været indregistreret før, for at undgå de værste
faldgruber (de er jo typisk ikke typegodkendt).

Rittig
(Jeg havde en indregistreret enduro, KTM EXC380, som jeg monterede støbte
17" hjul på. Det var da sjovt.)

Fra : Kim & Berit

Dato : 10-09-04 14:25

Tjek : http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=777
Og hans hjemmeside : www.mc-siden.dk/xt600

Den er for fed!
--
Kim J.
GS 450 - 83000 km og ruller stadigvæk fint