Slap wastegate
Fra : TKL

Dato : 09-09-04 11:57

Jeg er ude for, at det max. ladetryk er faldet en smule og da jeg ikke har
mistanke om utætheder, mistænker jeg turboen (har "kørt" over 200.000 km.)
eller fjederen i wastegate'n. Jeg mener at vide, at hvis fjederen i
wastegate'n bliver slap, så vil den lukke for tidligt op. Er det korrekt
husket eller er det lige omvendt (at en slap fjeder betyder øget ladetryk)?

Thomas

Fra : Cosworth POWER

Dato : 09-09-04 18:10

> [...]
> hvis fjederen i wastegate'n bliver slap, så vil den lukke for tidligt
> op. Er det korrekt husket eller er det lige omvendt (at en slap

Det er helt korrekt.

--
Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - importguide