Nå...Thyrring kan heller ikke køre bil i t~
Fra : Thomas

Dato : 09-09-04 08:51

Så er det ikke kun på banen han er ringe

http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=305190/

Den mand er utrolig. Kan huske i mine yngre år, at han vist kørte 140 km/t
igennem en landsby og mente det var helt ok........

Mvh

Thomas

Fra : Ivan Madsen

Dato : 09-09-04 09:27

On Thu, 9 Sep 2004 09:50:50 +0200, "Thomas"
<bambanosReMOVE@hotmail.com> wrote:

>Så er det ikke kun på banen han er ringe
>
>http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=305190/
>

>Den mand er utrolig. Kan huske i mine yngre år, at han vist kørte 140 km/t
>igennem en landsby og mente det var helt ok........

Synes jeg kan huske, at han på TV argumenterede for, at han kunne køre
næsten dobbelt så stærkt som vi andre, fordi hans reaktionsevne og
forudseenhed var meget bedre end vi andres. Bortset fra det har han jo
altid været kontroversiel, men det er da trist, han ikke har noget
kørekort. Gad vide, om de checker det, før han skal køre en bus?
Det begynder at ligne en pressehetz mod racerkørere, gør det ikke?
Og nej, jeg mener ikke de skal have en særstilling i trafikken, slet
ikke.

--
Ivan P. Madsen
Saxo 1.4 SX.

Fra : Thomas

Dato : 09-09-04 09:45

"Ivan Madsen" <ipm@tiscali.dk> wrote in message

> [...]
> Det begynder at ligne en pressehetz mod racerkørere, gør det ikke?
> Og nej, jeg mener ikke de skal have en særstilling i trafikken, slet

Det er er også fint at der findes kontroversielle folk, ellers var verden
sikkert meget kedelig. Men desværre har Thyrring det ikke kun i munden, han
udlever faktisk det han siger. Det er det jeg ikke er tryg ved. Den da jeg
kører ud fra en sidevej, på en stille villavej, uden at have set at den mand
kommer kørende med 200 i timen ,og han brager ind i mig, vil det da helt
sikkert være mig der får alle huggene, også verbalt......

Mvh

Thomas

Fra : Basil

Dato : 09-09-04 17:19

Bortset fra det har

> [...]
> villavej, uden at have set at den mand kommer kørende med 200 i timen
> ,og han brager ind i mig, vil det da helt sikkert være mig der får

Jeg mødte ham da vi holdt vores 24 timers Scalextric løb i Fields.
Scalextric i England krævede at han skulle være på projeket, og han var lige
ved at få det hele saborteret og få os smidt ud om torsdagen, 2 dage før
løbet.
Historien er meget lang, men det jeg vil frem til er at manden _er_ en nar,
det kan jeg sige uden at blinke, og uden at man kan kalde det jantelov.
Kai

Fra : Thomas H.

Dato : 09-09-04 09:45

"Ivan Madsen" <ipm@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Det begynder at ligne en pressehetz mod racerkørere, gør det ikke?

Jo det må siges ... det virker mistænkeligt, at Thorkilds sag liiige dukkede
op nu hvor Jasons kører, det virker som om de har sat sig ned og undersøgt
om nogle af racerkørerne havde et eller andet lig i lasten.
Kunne være sjovt om en privat gruppe en dag satte sig for, at knalde
journalister for alt hvad de gør forkert, inkl. færdselsforseelser!

Fra : Thomas

Dato : 09-09-04 09:53

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> wrote in message

> [...]
> Kunne være sjovt om en privat gruppe en dag satte sig for, at knalde
> journalister for alt hvad de gør forkert, inkl. færdselsforseelser!

hm... det mener du jo ikke seriøst? Der er vel ingen der kunne tænke sig at
bo i et land, hvor journalister ikke kan grave i alt og alle? Jeg synes
det er godt der bliver gravet i bolighajer, i politikkernes frynsegoder og
alt andet. Jeg kan ikk se hvorfor at potentielle drabsmænd på de danske
veje skal gå fri?

Mvh

Thomas

Fra : Thomas H.

Dato : 09-09-04 10:00

"Thomas" <bambanosReMOVE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> hm... det mener du jo ikke seriøst?

100%

> [...]
> det er godt der bliver gravet i bolighajer, i politikkernes frynsegoder og

Jeg synes det er latterligt når det tangerer hetz!

Jeg kan ikk se hvorfor at potentielle drabsmænd på de danske
> veje skal gå fri?

Slap nu af, tag en tudekiks og koncentrer dig om din egen kørsel, der er
sikkert masser af ting du kan forbedre, så ikke det er DIG der sidder og
snorksover bag rattet, som jo er skyld i 80% af alle ulykker iflg. ny
undersøgelse!

Fra : Thomas

Dato : 09-09-04 10:12

> [...]
> sikkert masser af ting du kan forbedre, så ikke det er DIG der sidder og
> snorksover bag rattet, som jo er skyld i 80% af alle ulykker iflg. ny

ok... tudekiks-argumentet... det kan jeg ikke slå

Mvh

Thomas
Der kører stærkt i trafikken fordi han ved han ... andre gør det fordi de
tror de kan. Deri ligger hele forskellen....

Fra : Thomas H.

Dato : 09-09-04 10:21

> ok... tudekiks-argumentet... det kan jeg ikke slå

Det er sgu hyklerisk at kalde folk potentielle mordere, fordi de får et par
fartbøder!

Fra : Thomas

Dato : 09-09-04 10:29

> "Thomas" <bambanosReMOVE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er sgu hyklerisk at kalde folk potentielle mordere, fordi de får et
par
> fartbøder!

ja... men

Han kører for stærkt 3 gange.... mister kørekortet et ½ år.... kører
alligevel og bliver taget (hvorfor melder historien ikke noget om, men der
er vel en grund til at politiets øjne endnu engang er faldet på hans bil)

Når samfundet har talt, og fradømt en retten til at køre bil i et ½ år,
mener jeg at man må tage det til efteretning.

Mvh

Thomas

Fra : Peter Weis

Dato : 09-09-04 19:45

> [...]

> næsten dobbelt så stærkt som vi andre, fordi hans reaktionsevne og
> forudseenhed var meget bedre end vi andres. Bortset fra det har han jo

Sjovt at han så ikke kunne forudse en fartkontrol og nå at reagere på den.

mvh
Peter

Fra : Thomas H.

Dato : 09-09-04 09:26

> Så er det ikke kun på banen han er ringe

Ringe? Står der da noget om, at nogen kom til skade eller biler blev bulet?
Man er da ikke en ringe bilist, fordi en mand i lædertøj måler en til at
overskride en fartgrænse.

Fra : Thomas

Dato : 09-09-04 09:35

> [...]
bulet?
> Man er da ikke en ringe bilist, fordi en mand i lædertøj måler en til at

næ.....

Men jeg mener at det primære som bilist, må være at overholde reglerne. Jeg
tror næppe at Thyrring ville synes det var fedt, hvis alle kørte efter deres
egne regler ude i trafikken. Og nu er racerkører altså ikke
ufejlbarlige........ (han klovnede da rundt, sidst jeg var på Jyllandsringen
for et bar år siden)

og deres reaktionsevner vil jeg også ligesom lidt stoppe et vist sted hen
hvor der er mørkt. Det hjælper ikke at de kan træde på bremsen en 1/10
hurtigere end os andre, hvis bilen pga farten stopper 20 meter længere
fremme. Jeg kan ikke se hvordan jeg skulle kunne argumentere til
Tryrrings fordel, kørte han et lille barn ned, der bare krydsede vejen uden
varsel

Mvh

Thomas

Fra : Per O.

Dato : 09-09-04 14:28

Thomas wrote:
> [...]
>

> Den mand er utrolig. Kan huske i mine yngre år, at han vist kørte
> 140 km/t igennem en landsby og mente det var helt ok........

Manden med danmarks kraftigst oppumpede ego har gjort det igen

Det var i øvrigt i Nørup her lidt uden for Vejle, hvor hr. Thyrring mente at
hans reaktionsevne kunne hæve ham over færdselsloven. Eller også mente han
bare at hastighedsgrænserne var vejledende (citat fra Buksti mange år før
han selv indtog samme holdning).

Jeg ved ikke om man automatisk får frakendt førerretten, hvis man bliver
taget tre gange for at køre for stærkt i løbet af kort tid, for så kan alle
jo komme i samme situation. Ti kilometer for stærkt tre gange indenfor kort
tid = intet kort ?
Jeg ved som sagt ikke om det er sådan, men så kan vi andre også være med,
hvis vi er uheldige.

At jeg personligt synes manden er en opblæst nar betyderjo ikke at man
automatisk skal beskylde manden for at være livsfarlig .... sagen er jo ikke
særligt godt belyst.

Per O.

Fra : Henrik B.

Dato : 09-09-04 15:13

"Per O." <digital@NEJTAK-osterbo-net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> tid = intet kort ?
> Jeg ved som sagt ikke om det er sådan, men så kan vi andre også være med,

Det er rigtigt at du kan miste pappet. Mener at det er 3
hastighedsovertrædelser indenfor 2 år.

M.v.h.

Fra : Ukendt

Dato : 09-09-04 19:06

> [...]
> alle
> jo komme i samme situation. Ti kilometer for stærkt tre gange indenfor

"lad den rene kaste den første sten" ))
Forskellen er nok bare at klovnen bliver taget i at køre for stærkt hvor de
andre er heldige og slipper afsted med det. At køre for hurtigt mere end 3
gange har de fleste nok prøvet.

--
Tom

Fra : Thomas

Dato : 09-09-04 19:27

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message

> [...]
de
> andre er heldige og slipper afsted med det. At køre for hurtigt mere end 3

Jo... men vil man ikke acceptere at miste kortet, (hvilket man må tolke at
han ikke ville siden han kørte selvom det var frakendt) bør man nok køre
efter reglerne når man er blevet stoppet 2. gang!!!! (uanset hvor uheldige
disse omstændigheder end måtte have været) Mon en taxachauffør eller en
sælger, der er afhængig af sin bil, ville være lige så skødesløs? tror det
næppe........

Mvh

Thomas