Stander til baghjul
Fra : NeoFazer

Dato : 09-09-04 06:45

Har byttet FZ6 ud med en R6 :)

Spørgmål: stander til baghjulet ....hvaffor en/ hvor skal man købe og er der
nogen overvejelser en non-centerstøttefod mc-ejer-rookie som mig skal vide
inden jeg køber en ?

/Lars Martin - Yamaha R6
http://www.dfmc.dk?id=524

Fra : Brian Laursen

Dato : 09-09-04 07:18

NeoFazer wrote:
> [...]
>
> Spørgmål: stander til baghjulet ....hvaffor en/ hvor skal man købe og
> er der nogen overvejelser en non-centerstøttefod mc-ejer-rookie som

Jeg købte et allround sæt løftere til min tidligere thunderace hos
www.v-trading.dk billigt

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
Honda cbr1100 double X " Til Salg"
http://dfmc.dk/155
http://Galtenmc.dk

Fra : Hekto

Dato : 09-09-04 07:43

In article <413fedd2$0$228$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
mumbo@jumbo.dk says...
> Spørgmål: stander til baghjulet ....hvaffor en/ hvor skal man købe og er der
> nogen overvejelser en non-centerstøttefod mc-ejer-rookie som mig skal vide
> inden jeg køber en ?

Du bør vide at Louis har et par modeller på tilbud til ca. 20 Euro.
Har købet 'donkraft-modellen'. Helt fin!
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Suzuki LS650

Fra : Ole Hansen

Dato : 09-09-04 08:04

"NeoFazer" <mumbo@jumbo.dk> writes:

> Har byttet FZ6 ud med en R6 :)

Så skal du da ha' skiftet nick! :) (Tillykke med den, forresten..)

--
Ole Hansen

Fra : Lars Martin

Dato : 09-09-04 17:56

> Så skal du da ha' skiftet nick! :) (Tillykke med den, forresten..)

Tak for info gutter.

You are my favourite newsgroup.

Nicname er rettet...tak Ole.

/Lars Martin - Yamaha R6
http://www.dfmc.dk?id=524

Fra : Peter Graff

Dato : 09-09-04 09:08

Hej Lars

Køb nogle trisser som skrues på siden af bagsvingeren og køb en løfter der
passer hertil. Det gør det meget lettere at bruge den alene.

MVH

Peter Graff

Fra : Johnny Johansen

Dato : 09-09-04 17:53

> [...]
der
> nogen overvejelser en non-centerstøttefod mc-ejer-rookie som mig skal vide

www.kjmotorcykler.dk har diverse standere, som sikkert kan bruger, og de
koster ikke en formue.

Johnny