Dejligt vejr idag - også på køreteknisk
Fra : Anders Christensen

Dato : 08-09-04 21:52

Lige et glad opstød herfra :)

Så oprandt dagen hvor jeg skulle på køreteknisk anlæg på motorcykel.
Så efter en god times kørsel til Viborg får jeg sørme en fin CB 500 at
køre på et par timer, og senere en GN250'er med sidevogn :)

Og nøj det var nogen hyggelige timer med dem!
Sidst på dagen fik den sørme også slidt lidt af højre fodhviler, men det
gjorde de andre også, så mon ikke det går

Oplevelse med at køre med sidevogn var ganske morsom, især at køre med
sidevognen oppe i luften, selvom sådan en GN250'er er synderligt livlig :)

Nu glæder jeg mig bare til køreprøven om 14 dage (skide ventetider hos
Århus Politi...)

--
Mvh Anders Christensen

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 08-09-04 22:21

Held og lykke. Det skal nok gå. Så må vi bare håber at solen har tænkt at
skinne en tid endnu, så du kan nå at få lidt "luft" inden vinter

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Anders Christensen

Dato : 08-09-04 22:27

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:

> Held og lykke. Det skal nok gå. Så må vi bare håber at solen har tænkt at
> skinne en tid endnu, så du kan nå at få lidt "luft" inden vinter

Det når jeg ikke med de ventetider der er på køreprøve..
Så hvis (læs: når) jeg består den 24. september er er jo ikke just vildt
meget af sommeren tilbage
Så jeg venter med at anskaffe mig en cykel til foråret..
Men så skal jeg vist også have indhentet det forsømte til den tid
Og til den tid kan det da være jeg også lige skal have et par ledetråde
til en klub her i Århusområdet hvor det er MC'en der er i centrum, og
ikke en masse øl og fester :)

Fra : Sune

Dato : 08-09-04 23:42

"Anders Christensen" <vladimirr@FLADFISKvladimirr.dk> skrev i en meddelelse
> Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:

Også held og lykke herfra.

> Det når jeg ikke med de ventetider der er på køreprøve..

Køge lige nu : 6-7 ugers ventetid på praktisk køreprøve. Uhyggeligt.
Men hvis man er frisk på en lang køretur : 2 dage i Nakskov.

vh Sune

Fra : Kasper friis

Dato : 09-09-04 07:36

> Køge lige nu : 6-7 ugers ventetid på praktisk køreprøve. Uhyggeligt.
> Men hvis man er frisk på en lang køretur : 2 dage i Nakskov.
>
> vh Sune

Ja det er for underligt.. der var også 4-5 ugers ventetid i kbh hvor jeg var
til prøve i starten af sommeren.. men tog man til holdbæk var der under en
uge..

Fra : Kai Thusgaard Anders~

Dato : 09-09-04 10:29

Kan anbefale FTK - afdeling vest
Dejlige fredelige mennesker der kan lide at køre en god tur.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 09-09-04 21:04

"et par ledetråde til en klub her i Århusområdet hvor det er MC'en der er i
centrum"

Du skal være velkommen til at besøge os. Vi er igang med at etablere
værksted mv.

Fra : Anders Christensen

Dato : 09-09-04 21:45

> [...]
> centrum"
>
> Du skal være velkommen til at besøge os. Vi er igang med at etablere

Det havde jeg nu også planer om at gøre engang til foråret når jeg har
fundet mig et fornuftigt køretøj

--
Mvh Anders Christensen